Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
De pijnappelklier verkalkt inderdaad, als je er niet veel mee doet. De reden daarvan is dat de pijnappelklier een biologisch implantaat is, welke van origine niet in het menselijk lichaam te vinden was. Ons lichaam stoot zo’n onnatuurlijk implantaat af. Vandaar de verkalking.

En net toen ik dacht dat die Mickey getalenteerd was komt hij met deze op maat gemaakte realiteit en maakt hij zichzelf volkomen ongeloofwaardig! OK, Mickey, leg maar eens uit hoe dit 'implantaat' dan in 7 miljard mensen terecht is gekomen. Ancient aliens zeker? En de Mayakalender en Schumann-resonantie ontkennen? Vanaf nu kun je beter optredens in het circus gaan doen als Clown Mickey!

P.S.: de Britten hebben een uitdrukking voor 'iemand voor de gek houden': taking the mickey.

Oké ik ben dus niet de enige die met open mond zat te lezen.

Mike ben je bekend met george Kavassilas waar hij over spreekt?

Ik had nog nooit van deze dwaas gehoord, maar nu blijkt wel dat het toch de space aliens weer zijn geweest die ons kennelijk zo genetisch hebben weten te manipuleren dat we met die geimplanteerde pijnappelklier zitten. Maanmannetjes dus! George kan het weten, want hij is een 'contactee'! Wat te denken van dit gedicht, afkomstig van zijn website:

When talking of George’s story ~ where to begin?
So many extra-ordinary things happened for him!
He had his eyes and ears open right from the start,
And there is never a moment he does not speak from his heart!
Right at the beginning he saw the World through different eyes –
That the Universe is full of life, to him was no surprise!
He could always see and feel life around him in different ways
Than many others ~ so he stepped into the maze!!

His childhood journey was incredibly unique.
He has many stories about which to speak.
Strange trips on space ships took him far out in space,
And he met many beings, not of Human race!
One extra-ordinary journey through Universal Dimensions
Deserves very much more than just a simple mention –
Because he rediscovered what life is all about,
He knows the BIG Picture again ~ there is no doubt!!

From these experiences, George is so wise.
There is not one single truth he tries to disguise.
So take time to listen, you’ll be soon out of that haze
Of the not knowing. This truth will AMAZE!!!

http://www.ourjourneyhome.com.au/georges-story/

Een alarmsignaal van jewelste is dat het allemaal om hem draait, want hij is zo wijs en verlicht. Dat zijn de kenmerken van sekteleiders! Ook in Nederland zijn er sektarische volgers van deze egomaniak:

http://www.wanttoknow.nl/inspiratie/george-kavassilas/

Ik vind deze wel veelzeggend:

http://www.indigorevolution.nl/george.html

Kan aan mij liggen, maar ik zie alleen maar een wit vlak! Maar dat zegt genoeg, want George heeft een staat van bewustzijn bereikt die puur licht is! Mag ik effe een teiltje?

Mike

Haha, jeetje het zijn ook altijd weer die halve waarheden. Of in de dit geval; complete onzinverhalen.

Nog even over die George Kavassilas: wat valt je op aan de huidskleur van deze man? Waarom zijn het toch altijd blanken die met zulke fantasieverhalen gaan strooien alsof het de waarste zaak van de wereld is? Ik weet het: omdat de pijnappelklier bij maar liefst 85% van de blanken verschrompeld is, niet alleen door fluor maar simpelweg door hun blank-zijn! Geen wonder dat je dan de pijnappelklier verklaart tot een 'lichaamsvreemd orgaan'!

Mike

De pijnappelklier is toch de zwezerik? Klopt dat?
Dat schijnt toch gezond te zijn, als men dat van een kalf eet?
Ik vraag dit even omdat mijn ouders binnenkort hun 50-jarige bruiloft hebben en we gaan dan uiteten.
Hier de link van het menu:
http://www.roosterhoeve.nl/nl/menu

Is dat aan te raden? En is het lekker?
Of is vlees beter?

Dorothé

De pijnappelklier is NIET de zwezerik. De pijnappelklier is de epifyse, ook wel Derde Oog genoemd.

Mike

Apropos:
Ik wil er niet bij zijn als de doden opnieuw gaan herrijzen. Nee, laat mij maar daarbuiten blijven.
Enne, waarom was dan uitgerekend D. Bowie zo belangrijk en zijn sterfjaar 69 zo doorslaggevend.
Jongens, ik vond sprookjes altijd geweldig, maar hiermee kan ik niet geboeid worden. I am sorry!

Dorothé

Ja, deze keer hoefde ik jou niet eens te vragen of er een waarheidsgehalte in zat. Het licht er duimendik bovenop....

Als dit verhaal nou van de Illuminatie zou komen, kon ik er begrip voor hebben, maar dit is echt van de gekke.

Dorothé

Ik bedoel.. het ligt er duimendik bovenop.
Sorry voor de taalfout.
Maar goed, die fout is niet zo erg dan de foute tekst van het verhaal :-)

Dorothé

Als dit verhaal nou van de Illuminatie zou komen, kon ik er begrip voor hebben, maar dit is echt van de gekke.

Toch is dat wel het geval. Die hele Saturnus-matrix bullshit is het zoveelste door hen uitgezette dwaalspoor.

Mike

Echt nog nooit zoiets creepy meegemaakt! Wat is dit in godsnaam?

De bromtoon zit ook al jaren in Kolhorn, ver van de gaswinning in Groningen. Vermoedelijk is het de HAARP, maar wat het echt is zal ik niet achter komen. Overigens heersen er hier ook nog eens meerdere soorten bromtonen omdat we omgeven zijn door zeker 100 windmolens.

Hoi Mike,

Ja, dus dan trappen die mensen op die alternatieve sites er ook in en geloven wat de illuminatie wil dat ze geloven.

Hoi Heksje,
Kijk, dat is een logische verklaring. Daar is niets geheimzinnigs aan.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan