Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Jouw mening hierover kennende, had ik al sterk een vermoeden in deze richting.
Fijn, nou is dat bevestigd.
Het kwam vandaag zelfs op het Duitse nieuws. Misschien past het wel in de agenda van de NWO om ons bang te maken voor zgn. buitenaardse wezens.
Angst lijdt dan tot de NWO opgezette oplossing......

Dorothé

Weer eens terug op een thema wat ik al eerder aangesneden had: GOD.
Jij schreef eens
Nu snap je misschien ook waarom het gnosticisme en andere mystieke scholen eveneens creaties van de elite zijn. In de gnostiek is er de godin Sophia (wijsheid), die uit de hemel valt en de aarde en alle aardbewoners creeert. Sophia heeft ook de archonten gecreeerd en deze zijn het die ons al zo lang het leven zuur maken. In de gnostiek wordt God afgeschilderd als de Demiurg, een wrede en straffende God. Interessant is ook dat vrouwelijke principe (Satan, Moeder Aarde, Moeder Natuur) dat verheerlijkt wordt en de afkeer (‘val’) van God. De Gaia-mythe van de New Age is rechtstreeks gebaseerd op de gnostische mythologie.

Nu staat er in de volgende tekst veel overeenkomstigheid:
http://www.beyondthematrix.nl/2016/...r-jezelf-vertelt-de-gnostiek-ons-de-waarheid/

Alleen had jij het ook een over een goddelijke trilling/vibratie waaruit wij ontstaan zijn.
In de hierboven aangehaalde tekst schrijft de persoon:
De goddelijke vonk is ook een creatie van de Gnostiek en is overgenomen door de New Age.
Wat moet ik nu daar weer van denken.....?

Komen we nu uit een godsvonk/trilling of ook weer niet?
Heeft er trouwens daadwerkelijk een Jezus bestaan? Uit deze vraag ben ik nog steeds niet uit.
Alvast bedankt
Dorothé

Als het om 'de ruimte' gaat moeten we beseffen dat de moderne fysisa uitgaat van heel veel veronderstellingen die gebaseerd zijn op wiskundige berekeningen. Uit de info die jij plaatst, Dorothe, blijkt ook dat het 'bestaan' van de 9e planeet slechts gebaseerd is op een BEREKENING, ze hebben hem nooit gezien! Recentelijk kwam ik nog dit artikel tegen:

http://yournewswire.com/scientists-admit-everything-they-know-about-physics-is-likely-wrong/

We denken heel veel te weten, maar hoe meer we te weten komen hoe minder we blijken te weten!

Mike

Nu staat er in de volgende tekst veel overeenkomstigheid:
http://www.beyondthematrix.nl/2016/...r-jezelf-vertelt-de-gnostiek-ons-de-waarheid/

Leest die Micky soms hier mee op het forum? ;-)

Recentelijk schreef ik nog in een discussie met sprout:

Maar wat hadden de Essenen, Bogomielen en Katharen gemeen? Zij waren volgers van de zogeheten ‘mystieke (Hermetische) school’. Dit komt voort uit de Kabbalah, een absoluut satanisch boek dat geen enkele bescheidenheid kent naar God en zelfs stelt dat de mens ook God kan zijn. Drie keer raden wie de huidige aanhangers van de Kabbalah zijn? Juist ja, joden! De Katharen waren joden die minstens zo satanisch waren als de Roomse kerk. Waar we hier mee te maken hadden is een ordinaire machtsstrijd tussen satanisten onderling!

En:

En dat is dus satanisch! Of liever gezegd: Luciferiaans. Het is de totale ontkenning van het aardse bestaan, dat als een ‘gevangenis’ wordt beschouwd waaruit je moet worden ‘bevrijd’ door te ‘sterven’. Verheerlijking van de dood, want deze ‘bevrijdt’ je. Maar daarna zit je nog met dat verrekte ‘karma’, een loden last die je middels reincarnatie in volgende levens met je mee blijft dragen. De oosterse versie van de erfzonde. Het leven is lijden, veroorzaakt door de Demiurg (God), die in deze leer verafschuwd wordt. Hoezo niet satanisch?

En:

Ik ben bekend met het satanische gedachtengoed van de gnostiek. Het is een Luciferiaanse doodscultus die door de theosofen in Europa is verspreid en vandaag de dag via de New Age-beweging, een uitvloeisel van de theosofie.

Staat min of meer letterlijk in Mickeys stuk. Ik moet zeggen, deze jongen heeft wel talent, in tegenstelling tot de goedgelovige sprout!

Komen we nu uit een godsvonk/trilling of ook weer niet?

Dat beantwoordt Mickey niet in zijn artikel. Jammer, want de 'vonk' slaat op vuur, wat weer licht is. We komen absoluut voort uit een goddelijke lichtvonk! Alleen maar omdat dit misbruikt wordt voor Luciferiaanse doeleinden wil nog niet zeggen dat het niet zo is.

Heeft er trouwens daadwerkelijk een Jezus bestaan? Uit deze vraag ben ik nog steeds niet uit.

Heb ik laatst ook al beantwoord naar sprout toe:

Jezus heeft nooit bestaan. Hij is een mythologische figuur die de zon van God vertegenwoordigt, niet de zoon.

Jezus is dus die goddelijke lichtvonk!

Mike

Duidelijk Mike en idd bedankt voor de vragen Dorothé, iets waar ik ook over na zat te denken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan