Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Dringende oproep van mij uit het voorstelforum, voor eenieder die hierin geinteresseerd is en het daar gemist heeft:

De enige reden waarom ik de naam niet bekend heb gemaakt die achter Intowild schuil gaat is omdat er meerdere mensen bestaan met deze naam en ik niet wil dat onschuldige mensen met deze naam beschuldigd worden van het saboteren van mijn pogingen om de levensgevaarlijke waanzin die op het geopolitieke toneel plaatsvindt bloot te leggen. Ik zal daarom deze naam niet bekendmaken, niet uit respect voor de privacy van dit achterbakse figuur want hij heeft ook nul respect getoond voor mijn privesituatie, getuige zijn dreiging om mijn werkgever in te seinen omtrent mijn vermeende anitisemitisme’.

Wel ben ik nog steeds pissed off over deze gluiperd. Toen ik op 10 november vorig jaar aankondigde dat vanaf de dag erna de geopolitiek niet meer op dit forum besproken zou worden, maar op een ander internetplatform (www.conspiracydiscovery.info) reageerden velen, waaronder ook stille lezers die nooit eerder hadden gepost, met steunbetuigingen waaruit bleek dat ze zoveel baat hebben bij mijn dagelijkse duidingen van de wereldgebeurtenissen. Ik schreef al eerder dat Intothewild mijn poging om de waanzin te keren door mensen hier bewust van te maken heeft proberen te ondermijnen, iets wat uiterst schadelijk is, niet uitsluitend voor mij of dit forum maar voor een beter begrip bij menigeen van wat er werkelijk allemaal speelt. Het is letterlijk erop of eronder voor de wereld en we kunnen ons regelrechte censuur op basis van selectieve verontwaardiging over ‘antisemitisme’ niet meer veroorloven, er is weinig tijd meer te verliezen.

Daarom moedig ik ieder van jullie die wel prijs stelt op mijn dagelijkse kijk op de wereld aan om iedere dag mijn Engelstalige blog bij te houden. Laat je niet weerhouden omdat het in het Engels is. Ik heb maar zoveel tijd tussen de bedrijven door om dit bij te houden en dankzij de stiekeme actie van 1 eikel moet ik nu ook nog extra tijd steken in het overhevelen van oude posts hier gedaan naar de Nederlandstalige versie van deze blog. Ik overdrijf niet als ik zeg dat in Syrie of in Oekraine elke dag de vlam onherroepelijk in de pan kan slaan, dus zet je je over je weerstand tegen het Engels heen en lees mijn posts hierover!

Mike

Dank je Mike.
Je oproep hierover is zeer duidelijk. Ik wil inderdaad op de hoogte blijven en zal mijn grote weerstand tegen de Engels talige teksten moeten overwinnen.

Dorothé

De wereld wordt steeds dommer...
Ik heb niets tegen homo's, want ik ken enkele en het zijn hele lieve jongens.

De grap is dat zelfs een ex van me homo geworden is.
Tja, ongelooflijk. Dus, kort gezegd, ik accepteer ze, maar het blijft onnatuurlijk. En die zaak met het stoplicht is gewoon ziekelijk, maar dat willen we ja in 2016!

Dorothé

Ongelooflijk.
Ik heb niets tegen homo's. Er is zelfs een ex van me homo geworden. Het zijn lieve jongens, maar het is een ziekelijk gecreëerd systeem.
Dit van dat stoplicht loopt de spuigaten uit. Belachelijk. Maar goed, dat willen we ja anno 2016.

Dorothé

Een goede documentaire:

De vrouw die de zaak uitlegt spreekt Engels. Dus dat kunnen jullie ook volgen. Daarna komt een Duitse vertaling. Dus het is voor niet Duitse sprekende en Duits begrijpende heel goed te volgen.

Dorothé

Ik heb ook niks tegen homo's, maar het is een soort verheerlijking geworden, die hele LBTG agenda.

Ik zag dat er tegenwoordig melding wordt gemaakt van LGBTTTQQIAA (geen grap):
Lesbian, Bisexual, Gay, Transgender, Transsexual, Two-spirited, Queer, Questioning, Intersex, Asexual, Ally

Er zijn zelfs nog meer varianten:
http://ok2bme.ca/resources/kids-teens/what-does-lgbtq-mean/

Mark

Hoi Mark,

Denk je ook niet dat dit allemaal gedaan wordt om de mens af te leiden van de wezenlijk belangrijke zaken in het leven?
Wezenlijk zoals bv. goede voeding en alles waar wij hier op het forum voor staan. Als mensen alleen maar bezig zijn met hun seksualiteit en denken dat ze niet passen in de moderne wereld en het dus beter is om eens een andere vorm van seksualiteit te gaan proberen, dan ga je toch voorbij aan de werkelijk belangrijke dingen in het leven.

Dorothé

Ik ben dit draadje nog eens aan het doorlezen geweest vanaf het moment dat ik in december zoveel ben gaan vragen. Ik ben blij dat dit draadje hier nog existeert. Hier staat ja ongelooflijk veel info in. Het is mijn lievelingsdraadje. Ik plaats er alles waarvan ik denk dat het met de agenda 21 te doen heeft, en dus kun je er bijna alles plaatsen.

Dorothé

Ja Dorothé, dat denk ik ook. Plus door degeneratie krijg je ook veel meer sexuele variaties die pakweg 50 jaar geleden amper voorkwamen.

Mark

Denk je ook niet dat dit allemaal gedaan wordt om de mens af te leiden van de wezenlijk belangrijke zaken in het leven?
Wezenlijk zoals bv. goede voeding en alles waar wij hier op het forum voor staan. Als mensen alleen maar bezig zijn met hun seksualiteit en denken dat ze niet passen in de moderne wereld en het dus beter is om eens een andere vorm van seksualiteit te gaan proberen, dan ga je toch voorbij aan de werkelijk belangrijke dingen in het leven.

Het gaat bog veel dieper dan dat. Homoseksualiteit is metafysisch gezien twee gelijke polen, terwijl materiele creatie juist gebaseerd is op twee tegenovergestelde polen die elkaar aantrekken. Bij magnetisme zien we ook dat + en + elkaar afstoten, evenals - en -, alleen + en - trekken elkaar aan. Trek dat door naar het mannelijke en vrouwelijke geslacht en je zult begrijpen dat procreatie (voortplanting) uitsluitend mogelijk is door de twee TEGENOVERGESTELDE geslachten. Is het echter jouw bedoeling om een satanisch/Luciferiaans energiekrachtveld neer te zetten dat zich tegen de creatie keert, dan wordt homoseksualiteit de ultieme 'geaardheid' en is het zaak dit zo veel mogelijk neer te zetten op deze planeet.

Bij The Voice UK is er nu een transseksuele zanger(es) die nota bene in de blind auditions is afgewezen maar omdat 1 kandidaat zich nu heeft teruggetrokken (is deze vet betaald hiervoor?) zit deze transgender alsnog in het team van een van de 4 coaches. Toeval? Dacht het niet! Je kunt geen blad openslaan of TV-programma bekijken of je wordt doodgegooid met homo's en vooral de laatste tijd transgenders. Metafysich is het de totale unie tussen + en -, waarbij je in een nihilistisch midden verzeild raakt, oftewel: van alles net niets. Dit is waar de elite ons graag heeft en gekoppeld hieraan is de politieke correctheid, waarbij stellingname noch in de ene richting noch in de andere sociaal afgestraft wordt en wat je wel uit mag kramen is noch vlees, noch vis.

Zo ook met die homostoplichten. Dit idee is niet nieuw, het is al toegepast tijdens het ultieme homo/transgender-festival, het Eurovisie Songfestival, in Wenen vorig jaar:

http://www.reuters.com/article/us-music-eurovision-idUSKBN0NW1H520150511

Voor alle duidelijkheid: ook ik heb persoonlijk niets tegen homo's. Ik ken er enkele en dat zijn prima en leuke en intelligente mensen. Mijn probleem is met de AGENDA die BEWUST wordt uitgezet. Dit is het Babylon en Sodom (welke seksuele 'geaardheid' doet aan sodomie?) zoals dit in het Oude Testament wordt beschreven, waar seksuele perversie hoogtij vierde en de geldwisselaars het voor het zeggen hadden. Alle mystieke scholen hielden (en houden) zich hiermee bezig en staan dit voor als de ultieme spiritualiteit. Het is God en de creatie recht in het gezicht uitlachen en bespotten. Het gaat niet om rationeel bedachte politieke correctheid, het gaat om het eren en respecteren van de natuurwetten die altijd uitgaan van een basisprincipe van TEGENOVERGESTELDE POLEN (dualiteit). Er is maar 1 'tribe' die dit principe al vele eeuwen met voeten treedt en de goede verstaander weet dan over wie ik het heb!

Mike

Helemaal mee eens.
Kijk, nu komen we dus ook weer op de thema's van december, Satanisme, Luciferisme....zeer interessant allemaal.
Als dit draadje ook naar de nieuwe Ned. website gaat, dan zal er van mijn kant veel geplaatst gaan worden.
Het zal dan veel werk voor jou worden, Mike, want jij moet alle bijdragen steeds goedkeuren.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan