Denk je ook niet dat dit allemaal gedaan wordt om de mens af te leiden van de wezenlijk belangrijke zaken in het leven?
Wezenlijk zoals bv. goede voeding en alles waar wij hier op het forum voor staan. Als mensen alleen maar bezig zijn met hun seksualiteit en denken dat ze niet passen in de moderne wereld en het dus beter is om eens een andere vorm van seksualiteit te gaan proberen, dan ga je toch voorbij aan de werkelijk belangrijke dingen in het leven.
Het gaat bog veel dieper dan dat. Homoseksualiteit is metafysisch gezien twee gelijke polen, terwijl materiele creatie juist gebaseerd is op twee tegenovergestelde polen die elkaar aantrekken. Bij magnetisme zien we ook dat + en + elkaar afstoten, evenals - en -, alleen + en - trekken elkaar aan. Trek dat door naar het mannelijke en vrouwelijke geslacht en je zult begrijpen dat procreatie (voortplanting) uitsluitend mogelijk is door de twee TEGENOVERGESTELDE geslachten. Is het echter jouw bedoeling om een satanisch/Luciferiaans energiekrachtveld neer te zetten dat zich tegen de creatie keert, dan wordt homoseksualiteit de ultieme 'geaardheid' en is het zaak dit zo veel mogelijk neer te zetten op deze planeet.
Bij The Voice UK is er nu een transseksuele zanger(es) die nota bene in de blind auditions is afgewezen maar omdat 1 kandidaat zich nu heeft teruggetrokken (is deze vet betaald hiervoor?) zit deze transgender alsnog in het team van een van de 4 coaches. Toeval? Dacht het niet! Je kunt geen blad openslaan of TV-programma bekijken of je wordt doodgegooid met homo's en vooral de laatste tijd transgenders. Metafysich is het de totale unie tussen + en -, waarbij je in een nihilistisch midden verzeild raakt, oftewel: van alles net niets. Dit is waar de elite ons graag heeft en gekoppeld hieraan is de politieke correctheid, waarbij stellingname noch in de ene richting noch in de andere sociaal afgestraft wordt en wat je wel uit mag kramen is noch vlees, noch vis.
Zo ook met die homostoplichten. Dit idee is niet nieuw, het is al toegepast tijdens het ultieme homo/transgender-festival, het Eurovisie Songfestival, in Wenen vorig jaar:
http://www.reuters.com/article/us-music-eurovision-idUSKBN0NW1H520150511
Voor alle duidelijkheid: ook ik heb persoonlijk niets tegen homo's. Ik ken er enkele en dat zijn prima en leuke en intelligente mensen. Mijn probleem is met de AGENDA die BEWUST wordt uitgezet. Dit is het Babylon en Sodom (welke seksuele 'geaardheid' doet aan sodomie?) zoals dit in het Oude Testament wordt beschreven, waar seksuele perversie hoogtij vierde en de geldwisselaars het voor het zeggen hadden. Alle mystieke scholen hielden (en houden) zich hiermee bezig en staan dit voor als de ultieme spiritualiteit. Het is God en de creatie recht in het gezicht uitlachen en bespotten. Het gaat niet om rationeel bedachte politieke correctheid, het gaat om het eren en respecteren van de natuurwetten die altijd uitgaan van een basisprincipe van TEGENOVERGESTELDE POLEN (dualiteit). Er is maar 1 'tribe' die dit principe al vele eeuwen met voeten treedt en de goede verstaander weet dan over wie ik het heb!
Mike