Hier een hele goede tekst:
http://gedachtenvoer.nl/page/hoe-ik-een-complot-denker-werd.html
Tja, en hoe ben ik zelf erin gerold.
Ongeveer 4 jaar geleden had mijn vriend (die allang een complottist was) het over Dottor Tullio Simoncini. Ik ben daar op gaan googlen. Kwam uit bij Ron Fonteine. Ik wist niet wat ik alles las en heb lang zijn nieuwsbrief gehad. Je gaat dan verder zoeken en uiteindelijk kwam ik uit bij jou, Mike. Ik was nog helemaal niet bekend met de WAPF en ben toen op het forum gaan lezen en heb me voorgesteld. Ik deed het qua voeding helemaal verkeerd. Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, mijn ogen werden op allerlei fronten geopend. Eerst alleen betreffende de voeding, toen voeding gerelateerde thema's, toen zaken zoals vaccinaties. Uiteindelijk kwamen er meer websites in mijn vizier. En toen opeens kwam mijn interesse in de boosheid van het systeem. Ik wist niet wat ik las en heb me erin gegooid. Nu ben ik inmiddels een echte komplotdenker (zoals men het noemt) en van de ene kant jammer dat ik niet meer in een sprookjeswereld zit en erin geloof, van de andere kant is deze verbreding van mijn blik ongelooflijk fantastisch. Ik zou qua weten niet meer terug willen.
Deze website en in het bijzonder Mike is mijn eye-opener.
Elke dag weer ben ik er blij om dat ik me niet weer door de leugens van alledag laat vertroebelen.
Thanks,
Dorothé