Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Het lukt mij ook niet om op de site te komen .

Resource Limit Is Reached
The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.

Dat zag ik ook. Klinkt als een bot die voortdurend de site overbelast. Een gerichte DOS-attack dus.

Mike

Werd artiest Prince te bijdehand?

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=dJLZOcVbvzo

De MSM bericht niet over de beerput "Demmink" omdat het te ingewikkeld zou zijn, ...gelukkig hebben we de complotdenkers

Hier een hele goede tekst:
http://gedachtenvoer.nl/page/hoe-ik-een-complot-denker-werd.html

Tja, en hoe ben ik zelf erin gerold.
Ongeveer 4 jaar geleden had mijn vriend (die allang een complottist was) het over Dottor Tullio Simoncini. Ik ben daar op gaan googlen. Kwam uit bij Ron Fonteine. Ik wist niet wat ik alles las en heb lang zijn nieuwsbrief gehad. Je gaat dan verder zoeken en uiteindelijk kwam ik uit bij jou, Mike. Ik was nog helemaal niet bekend met de WAPF en ben toen op het forum gaan lezen en heb me voorgesteld. Ik deed het qua voeding helemaal verkeerd. Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, mijn ogen werden op allerlei fronten geopend. Eerst alleen betreffende de voeding, toen voeding gerelateerde thema's, toen zaken zoals vaccinaties. Uiteindelijk kwamen er meer websites in mijn vizier. En toen opeens kwam mijn interesse in de boosheid van het systeem. Ik wist niet wat ik las en heb me erin gegooid. Nu ben ik inmiddels een echte komplotdenker (zoals men het noemt) en van de ene kant jammer dat ik niet meer in een sprookjeswereld zit en erin geloof, van de andere kant is deze verbreding van mijn blik ongelooflijk fantastisch. Ik zou qua weten niet meer terug willen.
Deze website en in het bijzonder Mike is mijn eye-opener.
Elke dag weer ben ik er blij om dat ik me niet weer door de leugens van alledag laat vertroebelen.
Thanks,
Dorothé

Dorothe, jouw 'awakening' beschouw ik als een van de grootste verrassingen van de afgelopen jaren! We kwamen elkaar regelmatig tegen (o.a. bij lezingen) en ik vond je ook heel aardig, maar je kwam destijds behoorlijk naief over. Dat juist jij deze omslag zou maken in je denken is wel het laatste wat ik had verwacht! Daarom ben ik des te blijer met deze openbaring!

Wat ik heel erg tof vind is dat je het ook ECHT snapt! Ik ken genoeg mensen die weliswaar op de hoogte zijn van wat jij noemt het 'boze' karakter van het systeem, maar die helaas zich hier alleen maar angst door aan laten jagen en in feite de ziekheid van alles niet aan kunnen of aan willen. Niet jij, jij bent juist DANKBAAR dat je je ogen hier niet meer voor sluit. En dat is nu precies waar het om draait! Ik slaap ook BETER nu ik dit allemaal weet, want het is er nu eenmaal en in 'zalige onwetendheid' verkeren is geen optie meer.

Complimenten voor de grote stappen die jij hebt gemaakt!

Mike

@godsgeschenk,
Ik sluit me helemaal bij jouw conclusie aan Dorothe. Ik wou dat ik alles eerder had geweten.

Absoluut! De wisselwerking van Dorothes vragen en Mikes antwoorden hebben mij ook heel veel geleerd! Dus hierbij wil ik beiden bedanken en complimenteren :D

Joost

Goh, dank jullie. Ik weet niet wat ik erop moet zeggen, maar dit hele forum met iedereen en alle vragen en antwoorden is geweldig. Dus jullie allemaal dragen ertoe bij.
Dank jullie.
Dorothé

Vind je het OK als ik mijn metafysische conversaties met jou op de Nederlandse ConDis op een rijtje zet, Dorothe? Dit is niet de eerste keer dat ik te horen krijg hoe inzichtelijk men dit vind!

Mike

Ja, dat is okay. Ik vind dat een compliment dat mijn vragen daarvoor in aanmerking komen. Bedankt. Een heel leuk idee.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan