Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Gaan we die handtekeningenactie dan toch nog doen, of niet?
Ik heb even geen tijd om nu die tekst te gaan lezen - sorry.
Dorothé

Ik had gehoopt om m'n mailvoorstel naar Sally nog een paar dagen te laten staan, zodat meer mensen zich hier achter konden scharen en ik hun namen ook onder de mail kon zetten. Tevens dacht ik om dit in een nieuw topic te zetten, omdat niet iedereen het Agenda 21 topic leest. En het is ook net een vakantie-periode enzo.

Maar ik begrijp van Mike dat de mail snel de deur uit moet, wil het nog enig effect (kunnen) hebben. Dan schrijf ik de namen van degenen die dat hebben aangegeven onder de mail. Mocht iemand z'n eigen naam willen vermelden, maar niet op dit forum willen neerzetten, dan kunnen ze me dat nog snel mailen op markprive [at] ziggo [punt] nl.

Sally woont in Amerika neem ik aan, waar het nu nacht is, dus als ik het uiterlijk zo rond 16.00 uur Nederlandse tijd kan versturen, dan krijgt zij het in de ochtend nog te lezen.

Mark

In de winkels wordt momenteel VEEL aandacht besteed aan gezonde voeding. Het zal mij NIET verbazen als dit forum daar mede verantwoordelijk voor is. Ten slotte weten we niet wie er allemaal meelezen. En vanuit de voedingshoek (lees grote bedrijven) ziet men dat mensen massaal hun produkten laten staan. Maar openlijk zullen ze dat niet zeggen dus doen ze dat via een omweg (gewoon een andere reden geven en dus Mike in discrediet brengen).
Is het mogelijk dit forum onder een andere naam door te laten gaan, dan is het probleem opgelost. Ik heb er geen verstand van hoe dat kan en/of hoe lastig dit is.
Bij welk forum dan ook zullen er altijd voor- en tegenstanders zijn, dat is inherrent aan een discussie toch? So what!

Weet je, of het nu Weston Price Forum heet of een andere naam heeft, mij maakt dat niets uit. Ik ben alleen maar geïnteresseerd in 'Weten' en omdat Mike ongelooflijk veel kennis heeft, gaat het mij om zijn kennis en die van de andere leden en de discussies. Dus Mike, we gaan gewoon door hoor, hoe dan ook.
Dorothé

Het maakt mij op zich niets uit om het een andere naam te geven, dat is het probleem niet. Het gaat om de Google-ranking en de lezersaantallen die ik onder deze naam heb opgebouwd. Daarnaast zal ik altijd worden gezien als de autoriteit op WP-gebied en weiger ik te zwichten voor een handjevol kinderachtige lui die verder geen leven hebben.

Mike

Heel, heel, heeeeeeeeel vaak monden idealen uit in macht en geld. het is met WAP al zover. Jammer, maar mensen hebben de grootste moeite met dingen samen doen en hebben ondertussen niet in de gaten dat ze elkaar o-zo-hard nodig hebben.

Ted Gunderson was een oud FBI agent en kwam er na z'n loopbaan achter wat er zich allemaal achter de schermen afspeelde. Over de illuminatie, over sexslaven, satanisme, de vooropgezette aanslagen in Amerika om zo de Patriot Act erdoor te drukken, etc.

Hier een presentatie van hem in 2005:

Na vele aanslagen op z'n leven te hebben ontweken in de loop der jaren is hij in 2011 vergiftigd via arsenicum, zoals z'n dokter in onderstaand filmpje vertelt. Hij waarschuwde voor 2 dingen aan het einde van z'n leven: slimme meters en chemtrails.

Mark

Heel, heel, heeeeeeeeel vaak monden idealen uit in macht en geld. het is met WAP al zover. Jammer, maar mensen hebben de grootste moeite met dingen samen doen en hebben ondertussen niet in de gaten dat ze elkaar o-zo-hard nodig hebben.

Dat hoeft nog helemaal de reden niet te zijn Gerard. Al hebben we niet voor niets het spreekwoord. Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen. Ik denk dat Sally dat wel kan.
Het lukt gewoon nooit om alle kikkers in 1 kruiwagen te krijgen. Ik zie dat ook steeds weer bij de groep anders denkende mensen/boeren. Die groep is niet verenigd en heeft daar ook helemaal de wens niet toe, want het zijn allemaal sterke individuen met eigen strategieën . Juist vanwege hun non-conformisme gekomen waar ze nu zijn. Dus ik snap het wel, maar tegelijkertijd is het ook zo zonde. Samen sta je sterker.

Dat vind ik een mooie analyse, naief. Juist mijn activistische mentaliteit heeft ervoor gezorgd dat WP hier in NL in relatief korte tijd op de kaart is gezet. En het is precies dezelfde mentaliteit die me nu in de problemen heeft gebracht met de WAPF, omdat ik veel breder ben dan voeding alleen en me daar als een pitbull ook op stort. Het zij zo.

Mike

Ik ben zo blij dat het politieke/nieuws draadje er weer opstaat. Ik ben erin aan het snuffelen en ik weet nog niet eens waar te beginnen. Allemaal zaken die hoog interessant zijn. Zeker de draadjes over spiritualiteit.
Goh, ik kom nog niet meer uitgelezen.
Dorothé

Ik heb besloten de geopolitiek gewoon voort te zetten op de Engelstalige ConDis. Wat mij het meest stoort aan Nederland en Nederlanders is die halfzachtige politieke correctheid, ingegeven door decennia van cultureel marxisme. Om een tegenwicht te bieden hieraan zal ik me hier voornamelijk focusen op feminisme, LBGTQ en geforceerde tolerantie jegens 'vluchtelingen' uit culturen die GEEN ENKEL respect tonen naar onze vrouwen en kinderen. Een verandering van mentaliteit op deze gebieden is volgens mij het meest dringend nodig in dit land en daar zal dus mijn focus op liggen.

Mike

Overthrowing Other People’s Governments: The Master List of U.S. “Regime Changes”

Cigk24-W0AAIYJS.jpg

http://www.globalresearch.ca/overth...the-master-list-of-u-s-regime-changes/5400829

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan