Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Goh, hier schrik ik wel van. Ongelooflijk. Ik zal zeker ondertekenen. Op mij kunnen jullie rekenen. Laat het me maar weten en ik onderteken.

Ik hoop niet dat ik teveel dingen in deze link gevraagd heb, die hiertoe bijgedragen kunnen hebben.

Dorothé

Helaas zo tekenend voor deze tijd met internet en anonimiteit. Anoniem klagen bij derden alsmede niet direct het gesprek aangaan. Het zijn zulke helden die mensen die overal maar over vallen en als kleine kleuters klagen bij de juf.
Ze begrijpen niet waar het over gaat, ze stuiteren maar rond in hun blindheid en trappen in het rond. Kom je even boven het maaiveld uit, heb je een duidelijke mening dan ben je de klos bij dit soort volk.

Ik vind het erg jammer dat WAPF hiertoe alsnog besluit, al vind ik het niet verrassend. Het zat er dik in, daar heb ik je eerder al voor gewaarschuwd Mike. Ik vind het een goede zaak dat je je de mond niet verder laat snoeren.

Een minderheid heeft mijns inziens echter uiteraard ook een stem. Als dat niet zo zou zijn dan waren wij hier op het forum allang overruled. Vergeet dat niet. Maar het is wel triest dat een stel anonieme achterbaks handelende mensen voet aan de grond krijgen bij WAPF, hetgeen ik behoorlijk kortzichtig van een dergelijke organisatie vind.

Het zat er dik in, daar heb ik je eerder al voor gewaarschuwd Mike.

Ik ben niet.gevoelig voor dergelijke waarschuwingen, aangezien dit impliceert dat ik maar beter op mijn tellen kan passen. Dan leef je in angst, terwijl het juist draait om moed!

Mike

Ja nee snap ik zijn taalgebruik is heel poëtisch, maar als je de eerste paar minuten door bent is het super informatief.

Dat is vervelend om te horen Mike. Ik sta achter je en Mark; ik zal zeker tekenen en meedoen. Ik heb de afgelopen 2 jaar zoveel geleerd van Mike, op het gebied van voeding en zeker op geopolitiek gebied. Daar ben ik je erg dankbaar voor Mike!

Joost

Het lijkt mee leuk eens een treffen te organiseren voor de forumleden onderling. Hier heb ik het met Mike en Dorothe ook eens over gehad. Is daar animo voor?

Joost

Ik ben niet.gevoelig voor dergelijke waarschuwingen, aangezien dit impliceert dat ik maar beter op mijn tellen kan passen. Dan leef je in angst, terwijl het juist draait om moed!

Helaas heb je mijn toenmalige waarschuwing dan niet goed begrepen. Je bond toen in voor de wensen van Sally/WAPF en ik heb je erop gewezen dat door het weghalen van de gewraakte onderwerpen de zaak niet uit de lucht zou zijn maar dat WAPF meer eisen zou stellen. Zie hier, nu is het een feit.

Je sloot een compromis en trok aan het kortste eind hetgeen ik helaas al verwachtte.

Dat heeft verder niets met moed te maken. Wat betreft moed had ik zelf een andere keuze genomen, maar ik ben jij niet, en jij mij niet ;)

Hoi Joost,
Leuk dat je het balletje weer eens opgooit. Ik zou het heel tof vinden, de forumleden te ontmoeten. Alleen graag niet een meeting in Groningen of zo. (Limburg is wel weer goed :-) Grapje, dat is natuurlijk ook een uithoek).

Hoi muis,
Wat leuk dat je opeens in dit thema zo geïnteresseerd bent. Ik zelf ben die zoektocht een tijdje geleden ook begonnen. Ik heb alles mogelijke gelezen wat los en vast zat en alleen door dit forum, en in het bijzonder Mike (!), kon ik onzin van waarheid leren te onderscheiden. En het blijft nog moeilijk. Ik heb me duizend-en-een-dingen afgevraagd en steeds geweldige antwoorden gekregen. Ik lees dat vaak nog door.
Een goeie tip is ook Robin de Ruiter.
Ik merk dat ik in fases interesse heb. Op het moment ben ik iets rustiger, dat merken jullie waarschijnlijk ook. Ik ben in een droomfase en zoek mooie info op. Zaken die me niet verder brengen, maar ik nu voor mezelf nodig vind, zoals video's over natuurvolkeren, over schaapsherders etc. Veel natuur en gezondheid. Ik heb nu een boek besteld wat me even van alles hier afhoudt, maar ik heb er zin in:
http://margovonk.nl/waar-lopen-de-schapen-het-boek/
Misschien heb ik dit dromen even nodig om door te kunnen gaan met mijn shit-werk. In ieder geval zou ik het fijn vinden, als we samen nog iets aan de situatie voor Mike kunnen doen. Mike, laat even weten, of we nog iets kunnen doen.
Hoe dan ook, laat a.u.b. dit forum blijven!!!!
Je weet hoe dankbaar ik hierom ben.
Dorothé

Jammer dat WAPF zich zo laat manipuleren en een zeer toegewijd en bevlogen kracht uit zijn functie zet! BAH!

Ik hoop stiekem dat het geopolitieke forum terug geplaatst wordt ;-)

Neemt niet weg dat ik dit achterbakse gedoe rot voor je vind Mike maar jij vind je weg hier wel in!

Je bond toen in voor de wensen van Sally/WAPF en ik heb je erop gewezen dat door het weghalen van de gewraakte onderwerpen de zaak niet uit de lucht zou zijn maar dat WAPF meer eisen zou stellen. Zie hier, nu is het een feit.

Niet de WAPF eiste meer, maar mijn criticasters, die zich als bloedhonden gedragen. Helaas luistert de WAPF naar laffe schreeuwers i.p.v. de stille meerderheid.

Mike

Een ontmoeting lijkt mij ook leuk!

Mijn energie is helaas nog wel beperkt maar als ik een goede dag heb ben ik er graag bij.
Ergens in het midden van het land?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan