Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Wat me trouwens wel opvalt bij mij collega, is dat ze het nooit over negatieve zaken wilt hebben. Als ik het over iets heb, bv. de situatie in de wereld, zegt ze tamelijk bars dat ze er niets over wilt horen. Dit waarschijnlijk vanwege de negatieve energie.
By the way: ik mag haar wel zeer graag hoor, ze is de enige die in ieder geval niet zo oppervlakkig is dan de rest van mijn collega's. Ze is in ieder geval geïnteresseerd in natuur en gezondheid. De rest is hoofdzakelijk geïnteresseerd in online kopen, feest en fun etc....

Dorothé

ik heb de radiouitzending ook beluisterd.
Precies om die reden hebben wij gekozen voor een watervitalizer van
http://www.aqua-aurora.nl/werking

In onze vitalizer zit schelpkalk en heeft een zeer hoog trillingsgetal/frequentie.
Het geeft de informatie van schelpkalk aan het water.
Het is een rechte buis met een flesvormige buis eroverheen gemaakt en daar tussen in zit schelpkalk. Het is een geheel en kan er niet meer tussenuit. Levenslange garantie en nooit onderhoud.
Kalk (calcietvorm) wordt omgezet in aragoniet, een poederige kalk die wel op celniveau kan binnenkomen, alle negatieve frequenties worden geneutraliseerd (denk aan medicatierestanten enz.) en daardoor, als ik het goed zeg, krijg je zeer hoog energetisch water (40.000 Bovis als ik het goed heb onthouden)
Bij boerderijen is ziekte minder, minder voeren, harder groeien, grotere gewasopbrengst, in de Koi wereld is men geinteresseerd in dit, ze zijn gemonteerd bij wellness centra, zwembaden, afijn, het kent vele toepassingen.
Een oudere man met zwaar copd en gebruik maakt van rollater met zuurstoffles permanent, was binnen een week van zijn zuurstoffles af. De artsen begrijpen dit niet en zeggen dat copd waardes steeds verder stijgen naar ongezondheid.Hij ademde 5x per dag, 5 ademteugen door een kleine (reis)vitalizer die je al voor 150 euro kunt aanschaffen, op je kraan kunt zetten, tuinslang en zo in je hand kunt houden en er bv door ademen.
Het is een kostbare aanschaf maar dan heb je ook wat.

Waar we wel voor moeten oppassen, dat we denken dat we door trillingen van gedachten alles kunnen helen. Dan komen we dus weer uit op de New Age en bv. meditatie. Dat is dan weer passief.

Alles is energie en energie trekt gelijksoortige energie aan. Alles is dus beïnvloedbaar mits je de juiste energie om je heen verzamelt. En dat is alles behalve een passief proces.

Helaas wordt deze waarheid vaak gesimplificeerd: "als je nou maar positief denkt komt alles goed". Zo werkt het natuurlijk niet.

en het mooie aan aqua aurora is dat je de producten een half jaar mag testen en bevalt het niet, stuur je product terug en krijg je 100% geld terug!

Een oudere man met zwaar copd en gebruik maakt van rollater met zuurstoffles permanent, was binnen een week van zijn zuurstoffles af.

@Marijan heb je hier aub misschien iets meer info over zodat ik vrienden met COPD kan attenderen op het nut van de Vitalizer.

bel de man achter de vitalizers, van Aqua Aurora, hij is eigenaar en ontwikkelaar. Hij maakt niet echt reclame, geen behoefte toe, het werkt vanzelf naar de mensen toe door de mooie resultaten.

Hoi Mike,
Je hebt het in je radio uitzending over frequenties.
Ik heb hierboven al enkele punten aangehaald.

Als je er meer over mag gaan vertellen, laat je dat dan op het forum weten?

Dorothé

Ja, maar je zegt in de uitzending, dat je er nog niets over mag zeggen, maar over een paar maanden wel.
Dat bedoel ik. Als er meer bekend is, deel je het ons dan ook hier mede?

Dorothé

ps.:
En als er een nieuwe radio-uitzending komt met jou, kun je dan ook de link hier plaatsen?
Het is nl. erg interessant.
Dorothé

Dorothé, je kunt je ook aanmelden voor RSS feed, dat is wel makkelijk ;-)

Wat vinden jullie van onderstaand artikel om door te geven aan mensen die net een beetje wakker worden en meer willen weten? Zelf zie ik dit stuk een beetje als "wakker worden voor beginners".
https://lextells.wordpress.com/2012/04/24/de-onzichtbare-hand-wordt-zichtbaar/
Vind het zelf een duidelijk verhaal, misschien een beetje lang....

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan