Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Ik ben lid van een TH groep op facebook en 'spreek' daar mensen die er al in één wonen of dit hoog op hun wensenlijst hebben. Hun drijfveren zijn zoals ik schetste en nogmaals ik hoef op mijn 70e ook niet via een ladder naar mijn bed willen klimmen die 70 cm plafondhoogte heeft (of zoiets) en boven de keuken zit.
Ik bespeur daar juist dat ze tegen de regels in willen, volledig onafhankelijk zijn van overheid met zijn beperkende regels en al helemaal geen slaaf meer zijn van het financiële systeem. Daarnaast heb je vanwege de lage woonlasten dus geen volledige baan nodig om te kunnen leven en ben je aan schoonmaken veel minder tijd kwijt. Ik zie ook de nadelen zeker van het tiny gebeuren en voor een gezin is het in mijn ogen geen optie.
Maar de elite zou de elite niet zijn als ze ook dit zouden gebruiken voor hun eigen agenda 21.

Ik denk dat we allereerst een onderscheid moeten maken tussen micro-apartments en tiny houses. Die micro-apartments zijn wel degelijk bedoeld om op elkaar te stapelen in een stadsomgeving. Jij ziet jezelf echter al gauw in een 'hutje op de hei' zitten. De hype levert geen vrijheid op, maar daar zul je pas achterkomen als je dit een tijdje gedaan hebt op deze manier.

Tyrannie wordt verkocht als een 'burgerrecht' of 'voor de aarde'. Zo geven we vrijwillig onze geindustraliseerde samenleving op. Ik denk dat jij onvoldoende beseft hoeveel deze ons heeft gebracht, waaronder de mogelijkheid om met elkaar via het internet op dit platform te communiceren.

'Terug naar de basis' betekent vrijwillige armoede, uit naam van het 'milieu'. Het doet denken aan de communes van de hippies of woon-en leefgemeenschappen in de jaren '80. Bedenk dat hier sterke ideologische overtuigingen aan vastzitten, die erg verstikkend en dictatoriaal zijn. Na verloop van tijd loop je gillend weg uit die 'duurzame' dorpen!

Mike

In onderstaand filmpje wordt vanaf minuut 10.08 gesproken over de macht van de 'Kroon' en daarmee wordt bedoeld de binnenstad van London en 2 zustersteden: Het Vaticaan en de Washington's district of Columbia.
Ik heb hier nog nooit van gehoord. Wat is ervan waar?

Verder wordt er gesproken over de koninklijke bloedlijn van Egypte en verering van Amun Ra - daarom is in de binnenstad van London en 2 zustersteden: Het Vaticaan en de Washington's district of Columbia een obelisk met een sfinx met het gezicht van Thoetmosis.
Ben ik hierop juiste info gestoten of niet?
Dorothé

Dank je.
En mijn vraag daarboven over 'de Kroon' en de koninklijke bloedlijn van Egypte en verering van Amun Ra????

Dorothé

En mijn vraag daarboven over ‘de Kroon’ en de koninklijke bloedlijn van Egypte en verering van Amun Ra????

Eerste reactie uit het blpte hoofd:

Washington, Vaticaan en The City (hartje Londen) zijn aparte staten die idd als de 3 machtesventra van de wereld gelden. Zij hebben ook een aparte wetgeving en rechtspraak.

Voor wat betreft dat Egyptische deel, dat moet ik nader bestuderen. Ik ga het filmpje nog bekijken!

Mike

Dorothe,

Ik zou wel eens bewijs willen zien voor die bloedlijn die helemaal terug zou gaan naar het oude Egypte. Het komt op mij over als een disinfo-zijspoor om pathologische blanke Europese bloedlijnen historisch in verband te brengen met de hoogste beschaving die de mens ooit heeft gekend, een ZWARTE Afrikaanse beschaving. Ik ben bij lange na niet overtuigd!

Mike

Hi Mike,
Dank je voor je uitleg.
Tja, hoe komen we daar achter.....?
Als jouw gevoel 'nee' zegt, dan zegt dat wel wat. Misschien kunnen we ook nog ergens dieper graven!
Dorothé

Laten we dit geopolitieke forum niet vervuilen met dit soort dwaalsporen. Het is al moeilijk genoeg om iedereen te overtuigen van hoe de wereld echt in elkaar steekt!

Mike

Tja, hoe komen we daar achter…..?

De bewijslast ligt bij hen die dit beweren. Ik onderbouw alles wat ik hier beweer (het is alleen jammer dat zij die hier aanstoot aan nemen verzaken om dit te bestuderen). Simpelweg zeggen dat deze psychopathische bloedlijn helemaal teruggaat tot aan het oude Egypte is niet genoeg. Bewijs graag!

Het is overigens niet de eerste keer dat ik dit voorbij zie komen en ik heb hier nooit enig overtuigend bewijs voor gezien. Het doet me ook denken aan de verhalen in het Oude Testament van de Israelieten die door de Egyptische faroa's als slaven zouden zijn gehouden en aan de troepen van de farao wisten te ontsnappen dankzij het splijten van de zee door Mozes, die hen naar veiligheid wist te leiden. Hiervboor is evenmin enig bewijs te vinden. Egypte wordt dus al heel lang zwartgemaakt. Of moet ik zeggen: witgemaakt?

Mike

Ja, klopt. Irma komt over het algemeen met goede info naar buiten. Maar zoals zoveel blanke 'truth seekers' is ze onvoldoende op de hoogte van het allergrootste complot en dat is de vervalsing van de geschiedenis van zwart Afrika, de bakermat van de voltallige mensheid.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan