Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Iedereen kan een beetje bloed laten afnemen op FB, maar gif rechtstreeks in je bloed laten injecteren is een ander verhaal. Doet denken aan Patrick Moore, die zei dat Roundup gewoon drinkbaar was maar weigerde toen de journalist om hem vroeg om dit daadwerkelijk te doen:

Mike

Net nadat Erdogan gezegd had dat hij de banden met Rusland en Syrie wilde aanhalen. De Gulenbeweging is CIA backed. http://katehon.com/article/su-24-incident-trace-gulen-and-cia

Wat een chaos in de wereld zeg.
Aanslagen, coup, etc.
Martial law in Frankrijk en nu in Turkije.

Mark

Je hebt helemaal gelijk. Het gaat precies volgens het boekje en zoals ze willen hebben, chaos en destructie. Ik heb vaak gezegd medio 2017/2018 gaat het helemaal los, geen idee op weg naar WW3? Ik hoop dat ik groot ongelijk heb. Aanslagen worden in rap tempo opgevoerd, laatste tijd sluit ik me ervoor af, ik ben daar stoïcijns voor geworden als ik weer lees over de volgende terroristische daad waar de leugen van regeert. Geen animo om me er opnieuw in te verdiepen want het gaat zoals ik voorzien had. Niet dat ik een helderziende ben of de wijsheid in de pacht heb maar het is dan ook geen rocket science om het te kunnen doorzien. Af en toe vraag ik me wel eens af wordt het niet eens tijd om te gaan preppen? Aantal vrienden zijn daar al een beetje mee bezig, ik stel het uit. Geen idee eigenlijk waarom. Omdat ik dan toegeef aan 'de gekte' of omdat het toch wellicht geen zin heeft? Vraag me ook wel eens af wanneer NL aan de beurt is..

Je moet hier NOOIT in berusten, johanna, dat is eigenlijk het enige wat ik jammer vind aan jouw posts. Steeds meer mensen doorzien het spel, it ain't over till it's over!

Mike

Heb dat ook wel een beetje hoor dat ik denk dat het geen zin heeft allemaal.
Anderzijds geef je jezelf als het ware al over en dat is exact wat zij willen!

Echte chaos zoals de elite ook op de agenda heeft staan.
Johanna : ga maar preppen hoor, ik ben ook al begonnen. Mijn gevoel zegt dat er zware tijden gaan aankomen. Ik probeer wel die angstmodus uit te zetten want dat is ook exact wat zij willen.

Frustrerende is dat ik geen idee heb hoe een halt te roepen? Er gebeurt zoveel op verschillende vlakken, chemtrailing, al die aanslagen, de rose agenda, big pharma ellende, Monsanto en hun gif ik vergeet er vast een paar.

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en ik heb eens de beelden bekeken van Nice de truck inrijdend op het publiek. Eerlijk gezegd heb ik het idee dat dit niet nep is. Maar of de dader werkelijk een terrorist was kan ook best een patsy zijn geweest. Het doet me ook denken aan 30 april, Koninginnedag (tevens Walpurgis) toen Karst Tates met zijn autootje het publiek inreed om op ons koningshuis een aanslag te plegen. Ook geen zuivere koffie als je het mij vraagt.

De aanslag in Nice is opgeeist door 'ISIS' (Israeli Secret Intelligence Service). De dader riep 'Alluha Akbar!' en liet zijn ID achter en is natuurlijk doodgeschoten. Eind deze maand zou Frankrijk de noodtoestand opheffen, nu is-ie weer volop van kracht. Een hoop 'toeval', vind je niet?

Hoe dit een halt toe te roepen? We zitten in een informatie-oorlog. Als je zelf geen alternatief infoplatform op wil starten kun je hier je zegje doen. Juist dit jaar 2016 is een gedenkwaardig jaar, omdat alles wat wij in de alternatieve media al jaren beweren en weg werd gezet als 'complottheorieen' waarheid is geworden:

http://www.conspiracydiscovery.info/geopolitics/2016-the-year-all-conspiracy-theories-came-true/

We zijn de info-oorlog aan het winnen!

Mike

Kan toch best zo zijn dat er daadwerkelijk iemand met die truck het publiek inreed maar om andere redenen dat de media ons wil laten geloven?

http://www.liveleak.com/view?i=b81_1468627473

Ik krijg de rillingen als ik deze mensen hoor gillen.

Het is ook zo dat door het mixen van real events met fake events men niet meer weet wat wel of niet waar is, het is oa. een psychologische oorlog op en voor de massa zodat het allemaal een blurry gebied wordt op den duur, zeker voor mensen die het al langer zien. Daar zijn ze aan de top inmiddels ook van bewust dat het ontwaken een olievlek is die zich verspreid. Het verhaal dat ISIS achter Nice zit lijkt me onzin. Zal eerder de CIA zijn en de Mossad ;)

Kan toch best zo zijn dat er daadwerkelijk iemand met die truck het publiek inreed maar om andere redenen dat de media ons wil laten geloven?

Ja, Monarch Mind Control.

Mike

Mike, waar blijven jou interessante links over de situatie in Turkije?

Ik zal je een geheimpje verklappen: ik zit dit weekend in Hondarribia in Spaans Baskenland. Vanavond sta ik op het podium van het Hondarribia Blues Festival. Ik ga ook een keer een weekendje weg naar Baskenland en ze voeren met een noodgang deze 'summer of chaos' op. Waarom nu een coup, nu Erdogan net weer toenadering heeft gezocht tot Rusland? Na het weekend ga ik hier volop op in op ConDis!

Mike

Veel plezier daar Mike!

Even mijn visie over de mislukte coup in Turkije: Erdogan had inderdaad net de banden met Rusland weer wat aangehaald en is van plan om datzelfde te doen met Syrië. En wie zit daar niet op te wachten? De VS! Zij hebben belang bij een coup, zodat Turkije weer in het (hun) gareel gaat lopen.

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan