Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Goede analyse! Hoewel ik wel moet opmerken dat Erdogan zich wel degelijk gestoord en dictatoriaal heeft gedragen, voordat hij tot inkeer kwam.

Gelukkig gebeuren er ook nog mooie dingen in de wereld: gisteren 8000 man publiek helemaal gek gemaakt!

Mike

Inderdaad goed stuk!
Alleen gedraagt Erdogan zich nog steeds als een dictator. Uren na de mislukte coup heeft hij al 2800 rechters (lees: tegenstanders) uit hun ambt gezet. Verder zijn soldaten die zich al hadden overgegeven, mishandeld terwijl de politie toekeek en niet ingreep. Doodstraf wil hij weer invoeren, etc. Dus hij voert wel degelijk ook een agenda door nu.

Mark

Een coup na een coup dus. Overigens kan ik me na zo'n couppoging wel voorstellen dat democratie en inspraak er even niet meer toe doen. Poetin is momenteel ook vele door het westen gesteunde hoge pieten aan het opbossen wegens corruptie, om te voorkomen dat ook Rusland zijn Maidan krijgt.

Mike

Dus deze 'coup' was puur om te zorgen dat Turkije niet uit het gareel van de VS treedt en Erdogan maakt hier gebruik van door rechters te veroordelen, jonge soldaten te laten lynchen door 'eigen burgers' en wellicht de doodstraf weer in te voeren. Allemaal om meer macht naar zich toe trekken net zoals toen in 1933?

Het lijkt wel een spel in een spel.
Ach als het goed is komt Mike volgende week met links en uitleg.

Ik heb vandaag alweer volop gepost. Heb je het gezien op ConDis? Ik heb het al over Bastille Day in Nice gehad, de couppoging in Turkije komt morgen aan de beurt. Heb nog wel een kleine inhaalslag te maken!

Mike

Net een docu gezien van een paar jaar terug over de criminele praktijken van o.a. de FDA. Psychopaten zijn het...

War On Health: The FDA's Cult of Tyranny

Mark

@bananenjam: nou niet veel hoor qua voorbereiden, heb wat biologische conserven aangeschaft Wat om vuur te kunnen maken etc.

Ik zie nu bij de nos dat er een man met bijl mensen verwondt in een trein.
Wedden binnenkort horen wij: een IS strijder en zal wel zijn ID bij zich hebben en achtergrond moslim, geradicaliseerd etc. Pfffff het is echt vermoeiend aan het worden.

ik zei het toch!

http://nos.nl/artikel/2118426-is-vlag-gevonden-bij-afghaan-die-in-beieren-treinreizigers-aanviel.html

En natuurlijk schreeuwde hij 'Allahu Akbar!' toen hij op iedereen in aan het hakken was...

Mike

Dat kwam als een verrassing maar niet echt. Het zal nog wel vaker gebeuren, en steeds dichter bij huis. Wanneer zal NL aan de beurt zijn? War on terror is eindeloos per slotte.

Ik had vandaag eens wat tijd over en deze eens bekeken

word je niet echt vrolijk van maar deze zaken gebeuren. Vroeger vond ik het allemaal kolder maar tegenwoordig denk ik daar anders over. Doet me deugd dat inmiddels dik 1 miljoen mensen het hebben bekeken.

@mike: ja uiteraard die Allahu akbar mag niet ontbreken!

@johanna: vraag ik mij ook alsmaar af, wanneer is NL aan de beurt. Het zal in een rap tempo gaan vrees ik.
Jeetje dat filmpje, zielig voor die dieren zeg die worden gewoon verkracht, zieke geesten bah!

Ik sprak op het werk over Pokemon Go en zei dat het door de CIA opgezet was om onze data te krijgen. De anderen deden het af als oninteressant, omdat elke App. al onze data vraagt. Dus Pokemon Go zou daar niets aan toevoegen.
Ik lees ook dat hierdoor gekeken wordt in hoeverre de mensen opdrachten 'blind' uitvoeren, dus zonder na te denken. Dit kan gevaarlijk zijn en onze gehoorzaamheid wordt daarmee getest.

Misschien zie ik het wel verkeerd en is het inderdaad overdreven of is de massa te blind om de gevaren te zien...

Dorothé

Denk zelf na. Je richt je mobieltje voor je en ziet alles met een camera wat je met je ogen ook kunt zien, alleen zie je nu ook een Pokemon die je moet proberen te vangen. Terwijl je verbonden bent met dit spelletje zit je in een cloud en wordt alle data die jij zichtbaar maakt met je mobiel geupload naar deze cloud. M.a.w. de autoriteiten kunnen zien wat jij ziet en van alles en nog wat te weten komen over jou, terwijl jij denkt alleen maar een spelletje te spelen!

Dit past ook perfect bij de transhumanistische agenda, het versmelten van mens en machine. Dit is toch een goudmijn voor de CIA, NSA en vele andere 'alfabet-organisaties'? Poetin heeft het spel al verboden, maar ook dat is natuurlijk geen argument op je werk, want iemand die een Nederlands vliegtuig neerhaalt is natuurlijk de grootste schurk die er bestaat. Dat hier twee jaar na dato nog geen greintje bewijs voor is, ach dat is een kleinigheid. Propaganda is een krachtig wapen, dat merk jij op je werk elke dag weer.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan