Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Niet dom, maar onwetend. En onwetendheid creeert angst. De tegenpolen van onwetendheid en angst zijn kennis en verantwoordelijkheid. Wie in owetendheid en angst verkeert is niet vrij!

Mike

Er was (terecht) veel aandacht voor de nogal dommige plagiaat van Melania Trump ten opzichte van Michelle Obama, maar Barack Obama kan er ook wat van.

Mark

Ik weet nog dat ik destijds onder de indruk was van de speeches van Obama, maar het is gewoon een goede acteur, meer niet.

Mark

Dan is er in de afgelopen 6 jaar veel gebeurd als het gaat om jouw bewustwording, Mark. In 2008 doorzag ik Obama al en noemde hem O-bla-bla. Ik zit al 12 jaar in de materie.

Mike

Het probleem is, dat hij charisma heeft en hij inderdaad heel zeker overkomt - daardoor wordt je gemakkelijk op het verkeerde been gezet.

Dorothe

@Mike
Er is sowieso veel gebeurd met mij de laatste jaren, waaronder m'n bewustwording en interesse in wat er achter de schermen speelt. In 2008 was ik nog niet zover.

Mark

Ik weet nu ook mega veel meer dan voorheen, wat heet- voorheen was ik me van niets bewust - en zelfs nu met dit weten, valt het me soms zwaar om het te geloven.

Het is als een spinnenweb (zo zegt ook D.Icke) en de spin zit in het midden (zoals de piramide met in de top de elite) en alles werkt met elkaar samen.

Tja, een rare wereld - als het niet zo vreselijk was, zou men het zo voor een sprookje kunnen houden.
Dorothe

Ja, gelukkig is het er weer.

Weet je, ik dacht, stel al het er op een gegeven moment niet meer is, heb ik in ieder geval megaveel zaken op mijn computer opgeslagen en uitgeprint. Ik kan dus heel veel info teruglezen.

Maar gelukkig is het niet zover gekomen.
Dorothé

En nu weer München en het gaat maar door……en door en door

in rap tempo. Ik heb ook het idee dat wat we zien best eens green screen kan zijn.

Nu weer München maar over Orlando werd ik op deze video gewezen. Toen ik het zag dacht ik dat het komedie was, iets uit police academy maar het is serieus.

ergens bij 0.40 zie je duidelijk de piramide in beeld. Lijkt wel alsof het bedoeld is om uit te lachen.

Een goede vraag trouwens.
De crisisacteurs zijn weer niet aan te slepen.
http://nodisinfo.com/desperate-zionists-commit-another-fraud-munich-shooting-hoax/
In dit artikel wordt o.a. ingegaan op het rotzooien met filmbeelden.
Een voorbeeld is patsy Anders Breivik.
http://aanirfan.blogspot.nl/2016/07/munich-mall-false-flag.html
Het duurde al vrij lang met zo'n "aanslag" in Duitsland, nu kan Herr Merkel net als zetbaasje Hollande ook de noodtoestand uitroepen en de Duitse bevolking verder laten slopen.
https://dublinsmick.wordpress.com/2016/02/06/german-chancellor-angela-merkel-praises-visions-for-2050-a-book-predicting-the-extinction-of-the-german-people-germany-with-natural-born-killers-at-the-helm/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan