Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Hier nog een voorbeeld waarom Hillary Clinton geen president moet worden.

https://twitter.com/i/videos/tweet/748294518743699456

Moet je haar ogen zien als ze het vertelt. Een levensgevaarlijke gek is het!

Mark

Wat is Sarah Wagenknecht weer geweldig. Hier een heel logisch denkende vrouw :-)

http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast/podcast-012-26072016.html

Dorothé

In deze 'summer of chaos' is het nu elke dag of elke week wel raak. Eerst vindt er een grote steekpartij plaats in Tokio en gisteren is een 84-jarige priester de keel doorgesneden door een voormalige Syrie-ganger met een enkelband. Deze werd dus al door de autoriteiten in de gaten gehouden en als uiterst gevaarlijk beschouwd, maar vanochtend vernam ik via de BBC dat de enkelband was uitgezet.

Hollande haast zich om te benadrukken dat dit geen religieuze oorlog betreft. Nee hoor, de islamitische dader heeft 'toevallig' een christelijke geestelijke in een kerk vermoord. Dat geloof je toch niet?!

Ze zijn hier in Europa een strijd tussen de islam en het christendom aan het uitlokken en in Amerika een strijd tussen blank en zwart. Ik hoop dat mensen het hoofd koel houden en het spel doorzien!

Mike

De aanslagen volgen elkaar nu steeds sneller op. Zullen ze daar ook speciaal de 7de maand voor gebruiken? Dan wordt (is) vooral juli een rampenmaand.

Joost

De aanslagen volgen elkaar nu steeds sneller op. Zullen ze daar ook speciaal de 7de maand voor gebruiken? Dan wordt (is) vooral juli een rampenmaand.

Joost

Naar mijn mening wel, zeker als je je een beetje verdiept in numerologie, de powers that be zijn er gek op. Denk aan de mh17 op 17.07, als ik me niet vergis was het vliegtuig een boeing 777, de london-attacks op 7.07 maar ook 9.11, deze data zijn bewust gekozen.

Het getal 7

De betekenis en symboliek van de getallen

2017 Zal dan ook een bewogen jaar gaan worden.

Ja Johanna, dat bedoel ik. Juli 2016 is ook al 2 maal 7. Ik ben van dezelfde mening wat betreft 2017.

Joost

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan