Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Ja Johanna, dat bedoel ik. Juli 2016 is ook al 2 maal 7. Ik ben van dezelfde mening wat betreft 2017.

Joost

2016: 2+0+1+6 = 9

Het getal 9.
De negen is het getal van de mensheid en de voleinding. Dit is een Bijbels gegeven; wanneer in de bijbel gesproken wordt over de 144.000 uitverkorenen van God, die gered zullen worden aan het eind van de tijden, dan komt dit getal opgeteld uit op 9, het getal van de mensheid. Zo zijn dus niet letterlijk 144.000 mensen uitverkoren, maar de gehele mensheid is uitverkoren om terug te keren naar God en het goddelijk Huis. Als er nog een spoor van licht in de mens zal zijn tegen die tijd, zal die mens uitverkoren zijn. Negen is afronding van een periode, het kind is negen maanden in de moederschoot. Het leven is op te delen in perioden van negen jaar, het tiende jaar is de 1, dit is een nieuw begin.

GETALLEN

Ze houden er ook van om de draak te steken met god/bijbel.Gevaarlijke bezigheid als je diep in die materie duikt ;) Bij een aanslag kijk ik tegenwoordig al vrij snel naar de datum, aantal slachtoffers, tijdstippen etc.

Oja het is negen. Ik ben pas net in de numerologie gedoken.

Ik begin het wel steeds beter te doorzien, had er eerst wat moeite mee.

Joost

Oja het is negen. Ik ben pas net in de numerologie gedoken.

Ik begin het wel steeds beter te doorzien, had er eerst wat moeite mee.

Joost

Er is me wel eens gezegd als je begint te rekenen je uiteindelijk altijd wel bij iets uitkomt, maar in toeval daar geloof ik niet meer in, zeker niet wat deze zaken betreft.

Ik ergerde me gisteravond enorm toen ik eens het journaal had aanstaan. Ging over de gijzeling Noord Frankrijk bla bla bla, hoe de tersluikse propaganda gebracht wordt mbt de roep om meer en zwaardere veiligheid. Als bonus kwamen de leugenaars van het weer die opnieuw een foto lieten zien van uitgewaaide chemtrails maar verder gewoon doorbazelden. Allemaal mind control zelfs de weerlui doen hieraan mee zodat de massa zich niet drukt maakt en achter de pokemons blijft aanrennen.

http://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/wie-is-terrorjournalist-richard-gutjahr
Stel je bent journalist en je woont in München. Je boekt voor jezelf een lang weekend Nice om daar te ervaren hoe het is om Bevrijdingsdag, 14 juli, mee te maken. Je zit op je balkon en er komt een witte vrachtauto stapvoets voorbij rijden. Alle reden natuurlijk om je camera ( telefoon ) te pakken en de stapvoets rijdende vrachtwagen te filmen. Hoe vreemd is het immers dat in een drukke stad een vrachtwagen stapvoets rijdt tijdens een nationale feestdag? Heel vreemd! Not!

Richard Gutjahr is de naam van de journalist die dit overkwam. Geluk?

Maar er is meer…. Gutjahr schreef die ochtend om 10 uur dat het voor hem een geweldige dag zou worden.

gutjahr

Oké, dat iemand, en dan bedoel ik zomaar iemand aan het filmen is en toevallig de witte vrachtwagen mee filmt, dat wil ik graag geloven, als een journalist echter zegt dat hij de vrachtwagen verdacht vond en daarom filmde, dat vind ik erg moeilijk om te geloven.

Maar er is meer…. Gutjahr’s weekend was voorbij en hij keerde weer huiswaarts. Op 22 juli bleek Gutjahr weer op de juiste plek te zijn om verslag te doen van een andere aanslag, deze keer in München. Naar eigen zeggen reed hij ergens op een randweg en kreeg hij een telefoontje van een vriend die hem vertelde dat er een gijzeling plaats vond enkele straten verderop. Hij is achter een colonne politieauto’s mee gereden naar de plek des onheil en kon ook hiervan direct verslag doen.

Ook van deze actie deed hij een tweet uitgaan. Dit werd meteen opgepikt door fervente twitteraars die meteen zagen dat het om dezelfde man ging die ook al het filmpje van het bizarre gebeuren in Nice maakte. Amerikaanse ex senaatsvrouw Cynthia McKinney twitterde hierop terug;

“Same Israeli photographer captures Nice and Munich tragedies. How likely is that? Remember the Dancing Israelis?…”

Voor de mensen die niet weten waar Cynthia het over heeft, na de aanslagen van 911 filmden Israëlische jongeren dansend en wel het neerhalen van de Twin Towers. Later in een talkshow in Israël vertelden deze mannen dat ze de opdracht hadden het evenement vast te leggen. Deze mannen zijn kortstondig opgepakt geweest in de VS maar werden zonder proces of onderzoek weer vrij gelaten. Dit suggereert voorkennis. Net zoals het stomme toeval van deze journalist voorkennis suggereert.

Maar er is meer…. Gutjahr was in 2010 toevallig de eerste man op Aarde die een Ipad in zijn handen kreeg.

Maar er is meer…Gutjahr was ook aanwezig tijdens de Egyptische revolutie. Hij was in de buurt, Israël, en nam zomaar het besluit eens een paar dagen naar Egypte te gaan.

Kom op mensen, deze man heeft of het geluk aan zijn kont hangen of hij krijgt informatie uit eerste hand. Even verder zoekend leren wij dat Gutjahr getrouwd is met een ex politica van de Israëlische overheid, Einat Wilf. Ze is ook mossad medewerkster geweest en is een overtuigd zionist.

Maak ervan wat je wilt maar voor mij is dit geen toeval maar voorkennis. Dat betekent tevens dat de reeks incidenten die Europa en de VS opschrikken de laatste jaren en maanden aangestuurd worden door overheden en uitgevoerd in samenwerking met of door de Mossad zelf. Dit weten wij al lang maar met deze jongste voorbeelden mag jij jouw hersenen eens aanspreken en laten weten of zoveel toeval bestaat. Momenteel geeft de dame lezingen over de hele wereld over de “ speciale rol “ van Israël in de wereld en de door God gekozen mensen.

Gevalletje beeldvorming:

CojK8GNWYAAoE4b.jpg

Mark

De hele familie Gutjahr blijkt 'journalistieke' aspiraties te hebben en op magische wijze overal op de juiste plek op het juiste moment te zijn:

Mike

Interessant Muis!

David Icke vertelt wat er allemaal speelt en zegt

stop playing Pokémon Go

Het linkje naar David Icke 'stop playing Pokemon Go'doet het niet, het filmpje is verwijderd helaas.

Zojuist eens EénVandaag bekeken, waarom complotten zo populair zijn (min 15.00), met aan het woord Jelle van Buuren en Jan Willem van Prooijen, die eigenlijk niets bijzonders te melden hebben, zalvend en monotone psycho babble. Ik kreeg de grootste jeuk van JW's zijn expressie en mimiek en dat lachje vanuit het niets. Link in de reportage naar Breivik, meneer zou de aanslagen hebben gepleegd vanuit zijn complottenideologie maw op sneaky wijze laten weten dat complotdenken tot extremen kan leiden.

Meende zelfs dat ik op 21.52 het vrijmetselaarsymbool in het zand zag? Kan helaas het beeld niet vastzetten. Opoe in het begin van de uitzending is ook interessant met zijn bloesje met driehoek erop ;)

http://www.npo.nl/eenvandaag/02-08-2016/AT_2055134

Complot or not? Een introductie van de afleveringen waarin de meest invloedrijke complotten en complottheorieën van de afgelopen tijd de revue passeren. Met socioloog Jelle van Buren die dit jaar promoveerde op een onderzoek naar de complotdenker, en met psycholoog Jan-Willem van Prooijen die onderzoek deed naar complotdenken en de relatie tussen het populisme en de complotdenker. * Wat zijn de effecten van berichtgeving over aanslagen? Met de aanslag in Brussel kwam het terrorisme al heel erg dichtbij. Sindsdien is er heel veel negatief nieuws snel achter elkaar: de aanslag in Nice, de doden en gewonden in München, een man die zichzelf opblies bij een muziekfestival. Kranten schrijven erover en journaals en nieuwsprogramma's openen ermee. Welk effect heeft het zien, lezen en horen van deze aanslagen op de nieuwsconsument? EenVandaag peilde de kijker en vroeg of ze hun mediagedrag aanpassen en of ze al die dreiging wel willen zien.

Deze aflevering heb ik gezien. Het valt me op dat het vooral over de complotdenkers gaat, alsof het een nieuw ontdekte psychische stoornis is. Opmerkingen als 'er is zoveel wantrouwen' en 'je moet ze wel serieus nemen' geven dat aan. mogelijk dat de andere afleveringen nteressanter zijn, heb je die ook al gezien? Ze schijnen allemaal al online te staan.
Het siert Fennema wel dat hij in deze materie is gedoken want mensen die voor de msm werken weten niet eens wat bedoeld wordt met msm. :-)

mogelijk dat de andere afleveringen nteressanter zijn, heb je die ook al gezien? Ze schijnen allemaal al online te staan.

De andere afleveringen zijn hier te vinden.

Binnenkort eens wat van gaan kijken, ik denk niet dat er spectaculaire zaken naar boven komen.

Lijkt mij ook niet dat er iets nieuws van te leren valt. Wellicht goed voor degenen die aan het ontwaken zijn.
Ik kom nog steeds mensen tegen die met hun ogen rollen als ik iets zeg over 911.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan