Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
water wecken is simpel, je kookt water, doet het in een (weck)pot, draait deksel dicht of sluit het af met weckring en klemmen, voila!

Dit zou dan toch ook in beugelflessen moeten kunnen?

Soms denk ik: wil ik de oorlog wel overleven? Om vervolgens onder het regime van de Elite te moeten leven?(uitgaande dat zij zullen winnen dan hè )

Ingeblikte groente, vis, salamiworsten, gelderse rookworst enz.
In geval van nood eet je alles. Al deze zaken zijn lang houdbaar (ondanks de houdbaarheidsdatum) en goedkoop.

Waarom geen Pemmican?

One of the similarities Weston Price discovered between all the primitive cultures he investigated was that they each included some raw animal food in their diet. Raw or dried meat (dried below 65 deg C) has many nutrients intact - B6, B12, Coenzyme Q10, enzymes to name a few. North American Native people use this recipe for their hunting expeditions. They carry it in leather bags on their waist, picking out fingerfuls for a quick snack on the run. Pemmican is a great way to get nourshiment into kids at school.
Its also a good way to avoid rubbish food when you’re out and about with only chips and bread in the shops to abate your hunger. Just keep a bag of Pemmican in your car. It keeps for years out of the fridge.

Hier een recept:

http://editor.nourishedmagazine.com.au/articles/pemmican

Pemmican en de Noord-Amerikaanse Indianen:

http://www.meandmydiabetes.com/2010...digenous-diets-will-become-public-in-2-weeks/

http://www.bovendien.com/categorieen/spiritueel/nieuwe-tijd-of-nieuwe-wereld-orde

In het bovenstaande artikel wordt o.a. beschreven:
'De Nieuwe Tijd' is de benaming voor een toekomstige maatschappij gebaseerd op onderling respect en onvoorwaardelijke liefde. Hiermee wordt een samenleving bedoeld van mensen die de dualiteit zijn ontstegen en het bewustzijn hebben bereikt van de vijfde dimensie.

De samenleving in het bewustzijn van de derde en ook nog van de vierde dimensie vindt plaats in de dualiteit, die gekenmerkt wordt door de tegenstelling van goed en kwaad, een illusie in feite. Want de dingen zijn niet goed of slecht, ze zijn neutraal, ze zijn gewoon wat ze zijn. Vaak pijnlijk, zeker. Maar waar komt die pijn vandaan? Zijn we met ons bewustzijn in de dualiteit verankerd, dan heeft dat door onze wijze van denken per definitie, conflicten, strijd, lijden en ziekte tot gevolg. De vierde dimensie kunnen we zien als een overgangstijd, waarin ons bewustzijn nog met een been in de derde en met het andere al in de vijfde dimensie functioneert. Het betreft de mensen die al beginnen te ontwaken uit hun lange slaap waarin ze alles geloofden wat hun werd voorgehouden door de machthebbers van kerk en staat.

Wat is er waar van een derde, vierde en vijfde dimensie en als het waar is hoe kom je in de vijfde dimensie (wat het goede is) en hoe merk je dat je erin zit?
Ik vind dat allemaal geweldig mooi klinken, maar hoe kunnen wij daar mee omgaan?
Heef iemand hier al eens van gehoord?

Dorothé

Dank je Mike.
De naam wel, maar het komt van de website bovendien, die ik toch wel (meen) te kunnen vertrouwen. Niet dus?!? Is er niets zoals een 3e, 4e en 5e dimensie? Ja, ik vroeg me ook al af hoe ik dat dan merk.
Ja, net zoiets als hologrammen waar o.a. David Icke het ook over heeft, is dat dan ook niet waar? Mocht het wel waar zijn, hoe kan ik daar dan uitstappen of naastkijken, ik zie alleen maar deze holografische wereld en wat ik ook doe, ik zie niets anders....:-(

Het lijkt mij dat je meer dan genoeg hebt aan je standhouden in de 3 dimensies die je wel waarneemt. Zet jezelf eerst maar eens krachtig neer in die realiteit voordat je bezig gaat met 4e en 5e dimensies!

Mike

Ja, misschien wel. Ik weet het ook niet. Maar de 3e dimensie zou dan de dimensie zijn van de dualiteit, als ik het goed begrepen heb. Ach ja, misschien gaat het wel te ver.
Maar om toch even terug te komen op hologrammen. Geloof jij dat wij in een holografische werkelijkheid leven?

Dualiteit is niet verkeerd. Het is de materiele opsplitsing in twee tegenovergestelde polen van een objectief en neutraal creatiepotentieel. Zonder dualiteit is er geen materieel en fysiek leven mogelijk!

Zij die dit willen 'ontstijgen' willen vluchten naar het licht en zijn gemotiveerd door angst voor en ontkenning van aardse principes. Zij streven de fysieke dood na en gieten dit in een pseudospiritueel jasje. En dat is satanisch, voor je het weet halen ze Lucifer, de Lichtbrenger, uit de kast!

Mike

Ja, ten dele geef ik je daar gelijk. Ik geloof echter niet dat deze mensen satanistisch denken, maar uiteindelijk komt het er op neer dat het aardse leven niet goed is en dat men dat, zoals je zegt, wilt ontstijgen. En dat is in mijn ogen inderdaad de dood. Dit kan ik niet zo leuk vinden. Ik moet zeggen, dat ik zelfs liever in een NWO wereld leef dan dood ben in vrede (!).
Het allerliefste wat ik doe is leven en daarom probeer ik gezond te leven zodat ik oud mag worden in goede gezondheid. Dit is de reden waarom ik al deze informatie in mij opzuig om me te wapenen tegen slechtheid en te weten wat ik moet doen om door te kunnen gaan. Ik wil dus NIET het leven verlaten, voor geen goud ter wereld. Leven is mijns inziens altijd beter dan dood (of niet soms).

Maar mijn vraag hierboven blijft me bezig houden, of we werkelijk in een hologram leven of dat dit ook allemaal bullshit is.
(sorry, ik ben hardnekkig in mijn vragen)

Dorothé

Hologram? Bedenk eens: wat we als werkelijkheid hebben aangenomen is wat ons brein ervan maakt. Dit lijkt heel echt, maar het is toch een functie van het brein, het is dus niet 100% "hard". Materie, waar dualiteit gezien wordt, is in onze ervaring "hard", echt. Op atomair niveau, blijkt die steen, dat stuk hout, te bestaan uit atoomkernen met elektronen die er omheen vliegen met een noodgang. Dat "dingetje" is vrijwel leeg, waar het vol van is, of liever, wat het laat zijn, is energie, maar geen esoterische energie, nee gewoon energie waar we niets over kunnen weten, want het gaat aan het weten, dat zich ook al afspeelt in materie, vooraf. Daarin vindt je een notie van wat je God zou kunnen noemen, een schepping, maar dan wel een schepping waar geen tijd en dus geen oorzaak en gevolg aan te pas komt, omdat het "steeds" één is, dat is de eenheid die zich uit in dualisme. "Je" die niet afzonderlijk bestaat, is een uiting van één, inclusief het zien, horen, voelen enz.

Ik geloof echter niet dat deze mensen satanistisch denken, maar uiteindelijk komt het er op neer dat het aardse leven niet goed is en dat men dat, zoals je zegt, wilt ontstijgen. En dat is in mijn ogen inderdaad de dood.

Waar bedient de duivel zich van? Misleiding! Net als met global warming, vegetarisme en vele andere steeds terugkerende thema's in de alternatieve wereld zijn de uitdragers ervan overtuigd van de goede bedoelingen hierachter en weten ze niet dat ze in werkelijkheid een satanische agenda promoten. Dit is het satanische principe van (onbewuste) medeplichtigheid en de samenleving is hiermee vergeven!

Mike

Weer opnieuw mijn dank, ook aan Gerard. Ja Gerard, zoals jij dat beschrijft kan ik me ook in vinden en als ik globaal het verhaal van D. Icke doorneem, komt dat er ook op neer. Alleen hij schrijft daar een boek van 1000 pg. over en daar komt mijn brein niet meer mee. Natuurlijk lees ik dan op de alternatieve media ook nog zaken in die richting en begrijp slechts ten dele waar het over gaat. Iets in mij zegt dan dat de eruit getrokken conclusies niet in mijn straatje passen. Zoals ik dat al hierboven aangegeven heb. Noem het satanistisch, ja dat is dan waarschijnlijk toch het beste woord ervoor. Waarschijnlijk inderdaad zonder dat deze mensen dat zelf weten of bedoelen. Daarom ben ik dat ook hier gaan vragen omdat ik het er niet mee eens kon zijn.
Dus Mike en Gerard, ik ga mee in jullie denken en bedankt voor de uitleg.

Godsgeschenk,

Een gezonde zpiritualiteit is beseffen dat er een hogere scheppingsenergie/frequenmtie/trilling/bewustzijn/intelligentie is vanwaaruit alle leven afkonstig is en dat alle materiele levensvormen een lager octaaf zijn hiervan. Aangezien ieder van ons met een deelbewustzijn incarneert overziet niemand het hele plaatje. Dat is voorbehouden aan wat je 'God' kunt noemen, de Schepper. Dit maakt de schepPING ondergeschikt aan de schepPER.

Satanisme draait de boel om en stelt dat God niet uitsluitend verantwoordelijk is voor de creatie en dus hoger staat, maar dat dit andersom evengoed mogelijk is, dus: de mens kan ook een god zijn en zelfs invloed uitoefenen op de Schepper. Voor God spelen is in de satanische visie (bijv. d.m.v. technologie) een spiritueel recht, evenals andere levensvormen bestempelen als niet-goddelijk (denk aan het God-complex van de zionisten).

Let wel: het satanisme ontkent God niet! Daarom wordt de dood ook beschouwd als een 'verlossing', zij erkennen wel degelijk dat er een hogere energie bestaat dan deze aardse en materiele. Zij zien God echter als een tiran die ons in materie gevahgen houdt en Lucifer wijst ons de weg naar de 'bevrijding' hieruit, naar het licht. Omdat het satanisme gelooft in de mens als god en dus gelijk aan, zo niet hoger dan, God drijven satanisten voortdurend de spot met God en de creatie. Geen wonder dus dat de woorden 'satire' en 'sadisme' en de uitdrukking 'een duivels genoegen' bestaan!

Mike

Duidelijk.
Hieruit volgt dan ook wel, dat als wij gezond zijn van lichaam en geest wij een hogere trilling hebben, dan als wij dat niet zijn. Dit omdat God de hoogste trilling heeft, iets waar wij dus nooit van in de buurt kunnen komen. Echter door gezond denken en gezond eten en op jezelf letten, kunnen we onze trilling verhogen en zijn wij weerbaarder tegen het slechte. Zie ik dat goed?

Nu nog even een rare vraag (sorry hiervoor). D. Icke stelt in zijn holografische theorie dat de elite ons een verkeerde wereld voorhoudt, dus het hologram. Misschien kunnen we dat zo een beetje zien als de Matrix, of zoals het hologram wat gespiegeld wordt in de Hunger games. Nu zet ik dit even heel eenvoudig neer hoor, maar denk jij dat de elite werkelijk in staat is om ons in een soort hologram te houden? Bestaat zoiets? Of moet ik er van een afstandje naar kijken en het zo zien dat de elite alles mogelijke doet om ons een sluier voor te houden en dat dat symbolisch het hologram is, de sprookjeswereld waar wij d.m.v.. 'mindcontrol' inzitten en wij dus denken dat dat de waarheid is. Is het doorzien van het sprookje/de nachtmerrie dan het doorblikken van de holografisch gecreëerde werkelijkheid? Of zit ik nu te wazelen?

Hieruit volgt dan ook wel, dat als wij gezond zijn van lichaam en geest wij een hogere trilling hebben, dan als wij dat niet zijn. Dit omdat God de hoogste trilling heeft, iets waar wij dus nooit van in de buurt kunnen komen. Echter door gezond denken en gezond eten en op jezelf letten, kunnen we onze trilling verhogen en zijn wij weerbaarder tegen het slechte. Zie ik dat goed?

Exact. We activeren en ontwikkelen dan het goddelijke in ons, zonder dat we voor God willen spelen. Door ons met de Schepper te verbinden door naar Hem toe te groeien verbinden we ons met de creatie waar we zelf ook onderdeel van uitmaken.

Voor wat betreft het begrip 'holografisch', bedenk dat dit verwijst naar: als geheel geschreven. Dit houdt in dat zelfs het kleinste deeltje alle informatie bevat over het geheel. Zo werkt het op celniveau ook en dit verklaart waarom een lever zelfs bij 10% capaciteit nog kan regeneren. Niets mis mee dus!

Mike

Dank je.

Ja, ik kom steeds weer op nieuwe vragen uit. Ik wil hier niet de gehele tijd de vrager zijn en misschien uitputtend zijn met mijn gevraag.

Als ik te ver ga, dan stop me maar. Ik weet dat je genoeg met je nieuwe website te doen hebt.

Nu lees ik ook teksten van Martin Vrijland van de website:
http://www.beyondthematrix.nl/
Zijn verhalen 'lijken' me eerlijk. Maar nogmaals, ik weet het soms gewoon niet meer.
Hier bv. een tekst:
http://www.beyondthematrix.nl/category/the-matrix/page/3/

Denk je dat Martin Vrijland goede info neerzet en te vertrouwen is, of zuig ik me daar vol aan verkeerde informatie?

Ik hoop dat deze vragen ook voor de andere forumleden interessant zijn. Dat je dus niet alleen voor mij dit allemaal aan het beantwoorden bent.
Na deze vraag, hoop ik dat ik je even met rust kan laten :-)

Zie ook het antwoord op jouw vraag in een andere topic over Andreas Moritz. Er io heel vaak geen 100% goed of fout. We bezitten allemaal een stukje van de puzzel en het kan heel waardevol zijn om naar David Icke of naar Martin Vrijland te luisteren, mits je maar over een goed vermogen beschikt om het kaf van het koren te scheiden. Dat stuk van hem over die Saturnus-matrix, daar vind ik bijv. niets mis mee!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.555
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan