Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Ik hoop dat deze vragen ook voor de andere forumleden interessant zijn. Dat je dus niet alleen voor mij dit allemaal aan het beantwoorden bent.

Voor mij zeker , soms lees ik teksten en duizelt het me maar jouw vragen en de daaropvolgende antwoorden passen goed in mijn trilling :)

Dank voor de video Godsgeschenk, had deze nog niet gezien van Vrijland.

Heb van de week de docu over Edward Snowden gekeken, Citizen four. Telkens een stemmetje in m'n hoofd die zich af vroeg "waarom mogen wij dit zien?". De docu was tenslotte op de MSM.....

Mooi filmpje. Martin Vrijland schrijft er echter ook over:
Een goede vriend zond mij onderstaand YouTube filmpje. Dat mooie stukje film vertelt veel waarheid, namelijk dat we ons mee laten zuigen in een wereld waarin geld het gereedschap is geworden om de mensheid te besturen en we volledig ontkoppeld zijn van de middelen die de natuur biedt. Ondanks dat het filmpje zeer de moeite waard is, wil ik waarschuwen voor het vangnet van de Saturnus cult die achter dergelijke filmpjes schuil lijkt te gaan. U herkent het aan het ‘1 oog teken’ en u herkent het aan opmerkingen waarin gesteld wordt dat we het internet als wapen kunnen gebruiken voor de grote ontwaking [citaat] “Het internet geeft ons de macht om berichten te delen en miljoenen mensen over de hele wereld te verenigen. Nu het nog kan moeten we onze schermen gebruiken om ons dichterbij elkaar te brengen in plaats van verder uit elkaar te drijven.” Dat is precies waarin de transhumanistische agenten van de Saturnus cult u willen laten geloven. Het filmpje is op een hele slimme NLP manier opgebouwd, waardoor ik meteen gealarmeerd werd om op te letten waar hier naar toegewerkt wordt. Zo begint het filmpje met statements waar u eigenlijk alleen maar met “ja” op zou willen antwoorden. Dat brengt u in de ‘acceptatie modus’ oftewel in de ‘ja modus’. Maar het is niet mijn bedoeling om hier een NLP cursus te geven, veel meer wil ik u waarschuwen voor de misleiding van dergelijke filmpjes die bedoeld lijken te zijn om u te doen ontwaken. In werkelijkheid zijn ze gebaseerd op de Problem, Reaction, Solution stelregel. Het probleem is de disconnectie, het vervuilen van de natuur en oorlogen, de reactie is totale vervuiling en afhankelijkheid van de elitaire groep. De oplossing ligt in het bundelen van de krachten via het internet.

Hier de gehele tekst:
http://www.beyondthematrix.nl/category/the-matrix/page/3/

Dus het filmpje is wel goed, maar zie ook de gedachte erachter.

Wat misschien al langer bekend is, is dat we door een smartphone gecontroleerd worden en bespioneerd.
http://www.welt.de/finanzen/verbrau...artphone-Sie-ueberwacht-und-ausspioniert.html

Ik weet niet of het alleen bij de smartphones is. Ik heb nog een oude mobile telefoon van Motorola V620 (met zo'n klepje), geen smart en geen android.
https://www.google.nl/search?q=moto...p;ved=0ahUKEwi-xp3uqbrJAhXM6xQKHZaSCj8QsAQIIw
Weet iemand of ik daar ook bespioneerd word. Ik gebruik hem bijna nooit, maar hij is wel in mijn tas. Alleen mijn vriend en mijn ouders weten mijn nummer. Loop ook ik het gevaar van Big Brother, of niet?

Ja, ik weet het. Die heb ik gelukkig ook niet. Ik heb nog zo'n oude knots van een TV. Echt een schande, maar nu ben ik er wel blij mee (als ik af en toe kijk).
Zeg Mike, Nu je toch hier bent, even mijn vraag van hierboven: Loop ik met mijn oude handy ook gevaar, of niet?

Je kunt via elke handy getrackt worden, zelfs als-ie uit staat (tenzij je de batterij eruit haalt). Dat geldt ook voor een navigatiesysteem in je auto of op je mobiel. Smartphones geven de powers-that-be echter veel meer mogelijkheden, ze hebben zelfs een 'kill switch', waarmee je op afstand verhinderd kan worden om te bellen of het internet te gebruiken!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan