Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
In een discussie op mijn fb wees iemand, met wie ik het nooit eens ben, me op de hoaxwjzer. Ik zou dat nepnieuws niet moeten geloven.. hij beweert bijv dat er helemaal geen mails van Hillery zijn uitgelekt. Ik klikte even op het linkje van de hoaxwijzer en zag een mooie lijst met interessante sites staan :-)
Ook bijvoorbeeld RT staat ertussen. En dat er mensen zijn dat dát geloven op de hoaxwijzer. Ze zullen nog opschrikken van ales dat uit gaat komen.
Mike jouw Engelstailige site staat er nog eens niet tussen..

https://sites.google.com/site/dehoaxwijzer/valse-nieuwssites

En dit forum? Staat dit er wel tussen?

Nee ook niet eens.
Die man op mijn fb kan zich nog niet met één hersencel voorstellen dat er schadelijke stoffen in vaccins zitten. (zijn vrouw is meen ik verpleegkundige)

En dit forum? Staat dit er wel tussen?
Heel toevallig kwam ik het forum wel tegen op een blogsite van Tibor, ex forumlid:
http://voedselblog7.blogspot.nl/p/fats-forum.html

Dankzij Tanja was ik hier al van op de hoogte. Hij vermeldt niet dat hij zich ronduit onbeschoft hier heeft gedragen door scheldwoorden in de tags van zijn posts te vermelden. Hij vermeldt ook niet dat hij mij en Tanja via mail en via andere wegen nadien heeft lastiggevallen. Hij doet maar, hij heeft een IP-ban, zoals hij zelf ook schrijft - en terecht!

Mike

Het trolgehalte is wel erg hoog bij hem. Hoe het zit met d's en t's snapt hij blijkbaar niet, want hij maakt de ene fout op de andere en hij valt wel over spelfouten op een andere site waardoor hij die onbetrouwbaar vindt. Lachwekkend.

Mark,

De analyses van James Corbett en Brandon Smith komen overeen met die van Arend Zeevat, met wie ik recentelijk definitief ben gebroken. Het zijn echter dergelijke analyses die hopeloos simplistisch zijn. We leven nu eenmaal in een dualistische realiteit, het is de 'verbinding' die we door links zo vaak verkondigd zien die ons de nek omdraait.

We zien nu een scheiding der wegen en, of je het nu wilt of niet, iedereen moet nu kleur gaan bekennen want dit is een tijd van waarheid tegenover leugen. Waar al deze 'analyses' van uitgaan is dat hoe het altijd is geweest het ook altijd zal blijven. Ja, er was altijd een 'false left-right paradigm' van links tegenover rechts, progressief tegenover conservatief. Dit heeft jarenlang geleid tot een gevoel van onvrede onder de mensen, die slechts eens in de 4 jaar de illusie van keuze werd aangeboden. In Nederland zei men altijd: of je nu door de hand of door de kat werd gebeten...

De grootste denkfout die we echter nu kunnen maken is meegaan in de nihilistische conclusie dat klein rechts (de populisten) ook weer meer van hetzelfde is en dat de strijd die we nu zien tussen OUD LINKS en nieuw rechts een nieuwe truc is van de NWO om verdeeldheid te zaaien en ons met elkaar te laten vechten i.p.v. verenigd tegen hen. De cynische gedachtengang is en blijft dan 'alle politici zijn hetzelfde'. O, en zullen we daar ook meteen achteraan gooien 'alle rijke zakenlui zijn boeven'? Zie je hoe links-anarchistish dit allemaal klinkt?

DIT is dus de sluwe list waar ze ons nu weer mee proberen af te leiden! Vanuit deze gedachtengang zijn Trump en Poetin gewoon weer meer van hetzelfde en gaat alles door volgens plan. De oppermachtige en alwetende elite heeft immers alle hoeken en gaten dichtgetimmerd, het net is gespannen en er is geen ontsnappen meer aan. Zie je hoe hopeloos en verslagen dit klinkt? Mensen als Corbett, maar ook Zeevat hier in NL en Icke in GB, zijn (onbewuste) negatievelingen die psychologisch baat hebben bij dat alles bij het oude blijft en dus komen ze met algemene beschouwingen die mooi klinken, maar NOOIT een concrete oplossing of uitweg bieden uit de voor ons zo zorgvuldig opgezette matrix.

De rechtse populisten bieden dit wel. Niet alleen is dit een UNIEKE kans om van onze schijndemocratie nu een libertarische echte democratie te maken, het is ook onze ALLERLAATSTE. Als we nu vervallen in nog meer nihilisme, cynisme, verslagenheid en hopeloosheid is het gedaan en krijgen we de regering die we verdienen. Ik ben dus gestopt met het luisteren naar de boodschap van heerschappen als Corbett, Icke en Zeevat. Zij ontlenen hun identiteit en bestaansrecht aan de wereldorde zoals-ie nu is, zij willen helemaal geen veranderingen en oplossingen.

Ik strijd voor een nieuwe politiek, een nieuwe economie, een van het volk en ik ben bereid om mezelf volledig opnieuw uit te vinden als deze er eenmaal is. Mijn ego is niet gebaat bij de status quo en ik roep iedereen op om vooral niet te vervallen in nihilisme, cynisme, hopeloosheid en verslagenheid. Juist nu niet, het is erop of eronder!

Mike

Hierboven zijn er leden die vermelden dat ze graag overstappen of zijn overgestapt naar de ASN Bank. Echter financiert ASN Bank Unilever. Dit is dus juist voor mij een reden om weg te gaan bij deze bank.

https://nieuws.asnbank.nl/unilever-goedgekeurd-voor-asn-beleggingsfondsen/

Mike, wat mij aanspreekt in het artikel van Activist Post is de constatering dat je nu zowel op links als op rechts een autoritaire vorm van discussiëren en politiek bedrijven aantreft, met veel haat aan beide kanten.

Dat is een constatering en heeft niets met nihilisme te maken.

Cultureel marxisme is inderdaad een groot gevaar en wordt al tijden flink gepusht door globalisten. Maar rechtsextremisme en autoritair rechts zijn net zo goed een gevaar. En mensen als Trump, Wilders en Le Pen trekken behoorlijk wat rechtsextremistische 'white supremacists' aan. Op sociale media merk ik dat zelf ook in discussies met Trump aanhangers.

Wat ik al eerder had geschreven, zit ik niet vast in 1 'kamp', niet links en niet rechts. Ik ga voor rechtvaardigheid, waarheid, compassie en vrijheid. Met daarbij de wetenschap wat de gevaren van zowel links als rechts kunnen inhouden.

Op rechts is compassie niet zelden ver te zoeken en op links willen compassie en idealen nog wel eens de belangrijkste drijfveren vormen waarbij rationele argumenten ver te zoeken zijn.

Uit het artikel:
It is possible for rational people to be both compassionate and independent without being manipulated by government or being divided amongst one another.

Ik mis die compassie bij figuren als Alex Jones (kan die stem van hem sowieso niet lang aanhoren) en Breitbart, etc. Ze weten niet hoe snel ze de schuld bij de Islam moet leggen als er weer een false flag aanslag is gepleegd. Dit zijn over het algemeen Zionisten en die zien Arabieren en de Islam als vijanden en zullen altijd Israël steunen. Dat zijn bronnen met een dubbele agenda die ik met een schuin oog bekijk.

Niet dat ik nou zo voor de Islam ben of welke andere religie dan ook en als Islamieten misdrijven begaan, moeten ze net als ieder ander hard aangepakt worden. Religie is vaak verweven met een cultuur en in het westen is die cultuur vaak Christelijk, en ik vind dan ook dat mensen, die zich hier om wat voor reden dan ook vestigen, moeten aanpassen aan onze cultuur.

Of zoals Putin het zegt in een plaatje wat je een keer gepost hebt:
PUTINed2eb15d91c2.jpg

Ik heb Putin een stuk hoger zitten dan Trump. Hij heeft dan ook veel meer ervaring met het besturen van een groot land, dat zal ook schelen. En ik zie vooralsnog niet een link met het Zionisme bij Putin. Rusland is een bondgenoot van Iran, een land wat Israël (en Saoedi Arabië en de VS) nog liever gisteren dan vandaag bombardeert en waar de oorlogspropaganda machine al weer voor warmdraait.

Op rechts vindt net zo goed censuur plaats, net als op links.

Hier een voorbeeld van een journalist die een vraag stelt aan Le Pen en hardhandig wordt afgevoerd:

Bij Putin zie ik naast duidelijkheid ook compassie terug en hij zou met zo iemand in gesprek gaan, zoals die keer dat een BBC verslaggever een kritische vraag stelde over de Oekraïne en direct een antwoord wou hebben:

Die houding zou ik graag meer zien in het debat.

Mark

@Jasper: ik zit nu nog bij de ASN bank en twijfel over de volgende stap. Triodos is een duurdere optie, maar wellicht een betere keuze al ben ik het met dat beleid ook niet eens zoals financiering van allerlei 'duurzame' en 'milieubewuste' projecten zoals windmolens, waar ik meer dan zat van ben.

https://langleveeuropa.nl/2017/02/eu-minbuza-europa-zou-instorten-zonder-instroom-immigranten/

Goh, zo zie je maar....... :-(
Wat zijn ze toch goed!

Dorothé

O, gelukkig maar, heb ik het al die tijd verkeerd gezien, ik besef nu pas wat voor xenofoob ik was door deze culturele verrijking te ontkennen. :roll:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan