Agenda 21

• Onderwerp starter Onderwerp starter vrysuyver
  • Startdatum Startdatum
Geweldig! Dit echtpaar van ranchers in Oregon krijgt een bureaucratisch verzoek van de lokale overheid om zijn grondgebied te inspecteren op de aanwezigheid van een zeldzame kikkersoort. Die hele poppenkast rondom het grondgebied van de familie Bundy, een gezin van ranchers in Nevada, ging destijds om de aanwezigheid van een zeldzame schildpaddensoort. Dit is zijn hilarische reactie:

Dear Mr. Niemela:

Thank you for your inquiry regarding accessing our property to survey for the yellow-legged frog. We may be able to help you out with this matter.

We have divided our 2.26 acres into 75 equal survey units with a draw tag for each unit. Application fees are only $8.00 per unit after you purchase the “Frog Survey License” ($120.00 resident / $180.00 Non-Resident). You will also need to obtain a “Frog Habitat” parking permit ($10.00 per vehicle). You will also need an “Invasive Species” stamp ($15.00 for the first vehicle and $5.00 for each add’l vehicle) You will also want to register at the Check Station to have your vehicle inspected for non-native plant life prior to entering our property. There is also a Day Use fee, $5.00 per vehicle.

If you are successful in the Draw you will be notified two weeks in advance so you can make necessary plans and purchase your “Creek Habitat” stamp. ($18.00 Resident / $140.00 Non-Resident). Survey units open between 8am and 3pm but you cannot commence survey until 9am and must cease all survey activity by 1pm.

Survey Gear can only include a net with a 2″ diameter made of 100% organic cotton netting with no longer than an 18″ handle, non-weighted and no deeper than 6′ from net frame to bottom of net. Handles can only be made of BPA-free plastics or wooden handles. After 1pm you can use a net with a 3″ diameter if you purchase the “Frog Net Endorsement” ($75.00 Resident / $250 Non-Resident). Any frogs captured that are released will need to be released with an approved release device back into the environment unharmed.

As of June 1, we are offering draw tags for our “Premium Survey” units and application is again only $8.00 per application. However, all fees can be waived if you can verify Native Indian Tribal rights and status.

You will also need to provide evidence of successful completion of “Frog Surveys and You” comprehensive course on frog identification, safe handling practices, and self-defense strategies for frog attacks. This course is offered online through an accredited program for a nominal fee of $750.00.

Please let us know if we can be of assistance to you. Otherwise, we decline your access to our property but appreciate your inquiry.

Sincerely,
Larry & Amanda Anderson

http://www.patheos.com/blogs/markme...vey-his-property-read-his-brilliant-response/

Mike

Weet iemand waarom in reclames altijd 10:10 is afbeeld?

Zit er los van het marketing verhaal van "happy face" en "je ogen worden naar logo getrokken" iets achter?

Hier over medicijnen en vaccins:
http://worldunity.me/knagend-geweten-mensen-uit-de-farmaceutische-industrie-doen-boekje-open/

En hier over de goed ogende voeding uit de supermarkt:
http://worldunity.me/de-donkerste-geheimen-van-de-voedingsindustrie-onderzoeksjournaliste-doet-boekje-open/

Gelukkig is ons dit hier al allemaal bekend.

Dorothé

Goh, dat vind ik wel erg.
Hij had nl. ook gezegd dat er een risico was dat ze hem zouden doden en dat hij dat op de koop toenam. Hij had geen familie, had al meerdere hartproblemen gehad en had zijn leven geleefd (zo zei hij).
Ik heb er zo mijn bedenkingen bij en denk dat er bij zijn dood een beetje meegeholpen is.
Erg hoor.

Dorothe

Als hij weinig familie had en misschien ook geen vriendin/vrouw, dan is het makkelijker om hem een handje te helpen met z'n dood. Ben benieuwd of daar nog iets over naar buiten komt.

Mark

laten we hopen dat dit spoedig een einde gaat vinden:
http://worldunity.me/angela-merkel-roept-op-tot-eu-leger-onder-leiding-van-duitsland-om-europa-te-verdedigen/

en dit
http://worldunity.me/duizenden-amerikaanse-troepen-op-weg-naar-de-russische-grens/

Ik hoop dat met Trump vanaf 20 januari alles een positieve wending zal gaan krijgen. Alleen, in hoeverre heeft hij directe invloed op Europa?

Dorothé

Hij heeft heel veel directe invloed op Europa en daar zijn ze ook schijtebang voor! Vergeet niet dat de EU niets anders is dan de politieke arm van de NAVO. Door Europese landen te dwingen om 2% van hun BNP te besteden aan de NAVO, zoals ook in het NAVO-verdrag is afgesproken, bespaart Trump de V.S. veel geld (zij betalen nu 70% van de NAVO) en kan hij tegelijkertijd EU-lidstaten flink onder druk zetten. Tijdens zijn campagne heeft hij dit ook herhaaldelijk geopperd.

Ik ben overigens persoonlijk geen voorstander van hoge defensie-uitgaven, zeker niet met de dreiging van een conflict met Rusland op Europese bodem, maar het is politiek gezien natuurlijk wel een pressiemiddel en dat is mijn punt. Trump kan ook oproepen tot een boycot van de EU en Amerikaanse bedrijven vragen zich terug te trekken uit Europese lidstaten die niet mee willen werken. Iets dergelijks deed Bush ook al met Duitsland en Frankrijk, die destijds kritisch stonden tegenover oorlog met Irak. Nogmaals, ik zeg niet dat ik voor dergelijke tactieken ben, het is alleen maar om aan te geven hoeveel druk Amerika kan uitoefenen op Europa.

Mike

Nog een gedachte:

Poetin is slim genoeg om zich niet te laten provoceren voor a.s. vrijdag. Er is een veel groter gevaar, nl. een moordaanslag op Trump op die dag zelf. Hoe dramatisch zou het zijn als wereldnieuws als hij juist als hij terwijl hij met zijn hand omhoog ingezworen wordt een kogel door zijn kop krijgt? Uiteraard zal de 'dader' snel gepakt worden en blijkt dit een 'lone nut' te zijn. Velen zullen openlijk op Facebook en Twitter (en ook op de werkvloer) deze moord vieren, denkende dat de wereld een ramp bespaard is gebleven, wat veel zegt over het 'democratische' karakter van deze mensen. Vrijwel heel Nederland zal juichen, een scrhijnend teken van het communistische karakter van onze volkomen geindoctrineerde bevolking van slappelingen en meelopers.

Trump heeft aangekondigd in een interview met twee kranten dat hij een vermindering van het nucleaire wapenarsenaal met Rusland overeen wil komen en in ruil daarvoor bereid is de sancties tegen Rusland te laten vallen. Pardon? Geen wapengekletter meer tegen Rusland en handel met hen bedrijven? Dit gaat regelrecht tegen de agenda in, ze moeten achter de schermen wel zwaar in paniek zijn over die Trump! Het grootste gevaar is dan ook een aanslag op Trumps leven of, mocht dat niet lukken of toch worden afgeblazen, afzetting van Trump zo snel mogelijk na zijn beediging.

Mike

Ja, ik weet het.
Hopelijk gaat alles goed.
Inderdaad zullen in zo'n geval (moord op Trump) heel veel mensen juichen en dus ook heel veel gebrainwaschte Nederlanders.
Ik moet er gewoon niet aan denken, niet voor Trump zelf, niet voor de dan geblokkeerde plannen en zeker niet voor de juichende domme massa.

Dorothe

Trump schijnt de 'Bildzeitung' een interview gegeven te hebben. Nu vind ik de 'Bildzeitung' niet echt de meest geweldige krant.
Hij schijnt kritiek op Angela Merkel geuit te hebben over haar illegalen/vluchtelingen politiek.

Wat ervan waar is weet ik niet. Hij wil Merkel treffen en het er met haar over hebben.
Ik vind trouwens dat met der tijd Angela Merkel haar masker laat vallen. Eerst kon ze nog met mooie praatjes de zaak brengen , maar het wordt steeds duidelijker waar ze en Duitsland mee bezig zijn.
http://www.bild.de/bild-plus/politik/ausland/donald-trump/das-grosse-bild-interview-49790140,view=conversionToLogin.bild.html

http://www.deutschlandfunk.de/inter...erkel-und.1818.de.html?dram:article_id=376465

Dorothé

Ik denk dat er dan een militaire coup gaat plaatsvinden in Amerika. Niet voor niets heeft Trump zoveel ex-generaals in zijn kabinet! Voor mij is het overduidelijk dat hij is aangewezen door de nationalisten in het establishment om de libertarische Amerikaanse constitutionele republiek te redden die de Founding Fathers in gedachten hadden. Die zullen het gevecht hoe dan ook door blijven zetten. Spannende tijden!

Mike

Ik zie dat onze posts elkaar hebben gekruist. Merkel is een globalist, evenals Rutte, Hollande, Cameron en al die andere sukkels. Hun tijd is gekomen, het hangt allang niet meer af van de persoon Trump: Le Pen staat nu bovenaan in de peilingen in Frankrijk en AfD zal ook een glorieuze verkiezingszege behalen in Duitsland. In NL zie ik de PVV zorgen voor een aardverschuiving.

Nederland, Duitsland en Frankrijk behoren tot de oprichtingslanden van de EU, dus als die 'vallen'... Overigens Italie ook, maar die hebben geen reeel alternatief met die 5-sterrenbeweging, zeker niet nu die hebben gebroken met UKIP. Het probleem met linkse populisten is dat ze veel geschreeuw en weinig wol hebben, dat zagen we eerder ook al met Syriza in Griekenland. Italie gaat wel economisch ten onder, symbolisch zeer belangrijk omdat dit de OUDSTE BANKEN TER WERELD zijn.

Mike

Ik heb voor op T. Baudet te gaan stemmen. Denk je echter dat dit iets brengt? Is het niet zinvoller om dan toch maar op Wilders te stemmen (alhoewel ik het er niet geheel mee eens ben)? Hij zal echter meer stemmen hebben en dus meer kans maken.
Wat denk je?

Dorothé

Die vraag is me al eerder gesteld door anderen, overigens niet op dit forum. Mijn antwoord is dit:

De PVV is ook klein begonnen, evenals de Partij voor de Dieren of de SP. Die zijn allemaal in relatief korte tijd groot geworden. Als mensen toen hadden gekozen voor grotere bestaande partijen waren ze altijd klein gebleven!

Je moet stemmen op die partij die jouw visie het meest vertegenwoordigt, groot of klein. De PVV is niet mijn partij, FvD wel. Ze kunnen groter worden dan jij denkt!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan