Amerikaanse politiestaat

Ik weet er fijne niet van maar je denkt toch zeker niet dat het de bedoeling is de Amerikanen goede betaalbare medische zorg te brengen?
He? Ze noemen het toch niet voor niets de "Affordable Care Act"?
:lol:

 
Ik weet er fijne niet van maar je denkt toch zeker niet dat het de bedoeling is de Amerikanen goede betaalbare medische zorg te brengen?

Je bedoelt dat Obamacare dat niet gaat brengen, of bedoel je dat Amerikanen daar geen toegang tot moeten krijgen? Ik snap je vraag even niet.

 
Obamacare is een drama.
Ten eerste was het omgeven met leugens http://www.politifact.com/truth-o-m...ar-if-you-like-your-health-care-plan-keep-it/
Ten tweede een manier om meer controle te verkrijgen over burgers - en natuurlijk een mooie extra belasting: laat mensen betalen voor zorg die ze niet nodig hebben.
En .. van wie zou die zorg komen? Heeft de huidige overheid ineens contacten met zorgleveranciers die graag willen dat de Amerikanen gezond worden? Ja dat leren ze je op school zeker.

 
En .. van wie zou die zorg komen? Heeft de huidige overheid ineens contacten met zorgleveranciers die graag willen dat de Amerikanen gezond worden? Ja dat leren ze je op school zeker.

Ik leer wel alles op school volgens jou.. Dus kan ik hieruit concluderen dat je ook tegen ons verzekeringsstelsel bent? Dat is ook verplicht namelijk.

 
Obamacare gaat geen affordable care brengen voor Amerikanen.

Het gaat gewoon verder waar het gebleven was, alleen ben je per maand nu weer meer aan extra vaste laten kwijt.

 
Dus kan ik hieruit concluderen dat je ook tegen ons verzekeringsstelsel bent? Dat is ook verplicht namelijk.

Ik kan zo rap even niks verzinnen dat verplicht is waar ik níet tegen ben.

 
Het gaat gewoon verder waar het gebleven was, alleen ben je per maand nu weer meer aan extra vaste laten kwijt
Dan moeten ze het de 'not affordable don't' care act noemen..

 
Dan moeten ze het de 'not affordable don't' care act noemen..

Ik vind Obamacare eigenlijk wel een heel toepasselijke naam. It says it all!

 
obamacare is min of meer hetzelfde als ons zorgverzekeringsstelsel
Nee het is nog veel erger (iig duurder)
Maar ons zorgverzekeringsstelsel vind ik ook helemaal niets.
ik moet verplicht meebetalen aan allerlei zorg dat ik allemaal kwakzalverij vind en waar ik nooit gebruik van zal gaan maken.
Andere dingen waar ik wel in geloof en waar ik wel gebruik van heb gemaakt moest ik allemaal alsnog zelf betalen!
En dan bedoel ik niet handoplegging of iets dergelijks maar gewone consulten en preparaten bij echte dokters.

 
Natuurlijk, voor de Hollanders nog lastiger om onderuit te komen dan voor jullie, iklustvet! Maar net als bij zorgverzekeringsstelsel.. het kan wel.

 
Andere dingen waar ik wel in geloof en waar ik wel gebruik van heb gemaakt moest ik allemaal alsnog zelf betalen!

Dat wordt zometeen nog veel erger als mininster Schippers haar zin krijgt.

 
Dat wordt zometeen nog veel erger als mininster Schippers haar zin krijgt
Erger kan het bijna niet volgens mij. Ik heb in het verleden alles zelf moeten betalen.

Nu we het toch over obamacare hebben, of wijken we dan nu teveel af van het topiconderwerp? Maar hoe denken jullie dan over het volgende?
Iedereen die het wil proberen kan ik het spul leveren. Op een no cure no pay basis.
Ik heb er zelf redelijk goede resultaten mee gezien maar (nog :wink: ) geen wonderen.

 
Natuurlijk, voor de Hollanders nog lastiger om onderuit te komen dan voor jullie, iklustvet! Maar net als bij zorgverzekeringsstelsel.. het kan wel.

Ja I know, alleen is het alternatief dan dat je de hele dag thuis zit met je kinderen en niet meer kan gaan werken. Ik zou liever goede scholen zien waar ze je kinderen met rust laten en niet de hele dag volstoppen met onzin. Sudbury of Democratische scholen! die ze nu in NL ook al aan het kapot maken zijn met rechtzaken. Maar ik dwaal af ;-)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan