Amerikaanse politiestaat

Er gebeuren ook ongelukken met autos en dat verbieden we niet en alcohol brengt meer schade aan de samenleving dan welk andere drug dacht ik, maar dat verbieden we ook niet. De mens is ten alle tijde verantwoordelijk. Je kan in principe iemand ook vermoorden met een paperclip. Iedereen die ooit water heeft gedronken is overleden of gaat overlijden, ook verbieden? Dingen verbieden is symptoom bestrijding. Ongelukken kunnen altijd gebeuren. De mens moet spiritueel kunnen groeien anders krijg je dat wat verboden wordt een negatieve excessieve uitlaat krijgt. Ik ben voor het recht om wapens te dragen, maar dat betekent niet dat je als peuter dat dan ook mag. Gewoon goed reguleren.

Brian

 
Dat filmpje van Mike Adames maakt wel wat duidelijk.
Ik weet dat ook allemaal wel Brian, maar al die argumenten zijn maar waardevol als je de noodzaak van wapens ziet. Ik kan tot nog toe prima zonder wapen, zonder auto dat zal een stuk moeilijker worden. Als je pleit voor reguleren, dan moet dat ook de overheid doen? Heb jij een wapen, zijn er hier mensen die dat een recht vinden en daar ook gebruik van maken?

 
Ter achtergrond-informatie een interview van Kramer met Brook Agnew.
http://neilkramer.com/x2-radio.html
En een follow-up een maand later naar aanleiding van heftige kritiek.
http://www.mediafire.com/listen/2bqxvb2h5ozks21/Neil+Kramer+Roamcast+01.mp3

Het gaat ook over de manier waarop gun control in Engeland is doorgevoerd (false flags), en waarom Sandy Hook zo extreem belangrijk was. Obama streeft naar de Britse wetgeving.
In staten in Amerika werkt vrij wapenbezit prima. Ik zou wel eens willen meemaken hoe het daar dan gaat, het is er namelijk aantoonbaar veiliger. Maar sociale controle is dan wel heel belangrijk. In de randstad zie ik dit totaal niet zitten, met al die etnische groepen die hier in 50 jaar tijd plompverloren zijn neergezet en die onderlinge spanningen. Maar dat was ook part of the plan natuurlijk, hetzelfde geldt voor Engeland. Mensen zijn echt ziek hier.

 
Die false flags kleurt het natuurlijk enorm, ook cijfers over ongevallen met firearms dat zal ook wel allemaal manipulatie zijn. Ik denk ook dat er in de randstad anders aan toe gaat, geef die mensen een pistool en voor je het weet lopen ze zo http://www.theblaze.com/wp-content/uploads/2012/10/shutterstock_67040473.jpg over straat. In Brussel word je als homo ook in elkaar geslagen en als vrouw word je uitgescholden voor hoer. Dat is wat ik bedoel met die ondervoede hersens, ik kom ze liever zonder geweer tegen als met. Hoe dat allemaal verder moet weet ik ook echt niet.

 
Er moet natuurlijk veel meer veranderen dan alleen het recht op wapens dragen. Ik heb ook geen behoefte aan een free for all shoot out op straat. Het gaat om de intentie jezelf te willen en kunnen verdedigen niks meer niks minder.

Brian

 
drugs legaal maken? Ook voor kinderen en jongeren? Het is makkelijk om te zeggen dat iedereen in zijn mond mag stoppen wat hij zelf wilt, maar sommige mensen moeten wel tegen zichzelf beschermd worden.

 
Als ik zeg dat ik voorstander ben van het Second Amendment, krijg ik dan weer een lading kritiek over mij heen? :oops:
Uiteraard zijn er grenzen, maar zoals gezegd, je moet je kunnen verdedigen tegen het onrechtvaardige in je leven. Het liefst verbaal, maar het voorbeeld hier van de SWAT, die kun je niet afpoeieren met een leuk gesprek..

Moest zoiets hier gebeuren gaan wij als ouders toch niet schieten met de kinderen er bij, ze schieten direct terug, daar bescherm je je kinderen toch niet mee?

Ik zou vragen aan mijn vrouw of ze de kinderen mee wilt nemen naar een andere kamer en zal mijn gezin met hand en tand verdedigen als er onrecht tegen mij/ons gedaan wordt. Ik bedoel, als je kinderen de SWAT binnen zien komen in vol ornaat hebben ze al een trauma die ze niet snel vergeten. Als het dan ook nog onrechtvaardig is, hebben ze dat trauma voor niks opgelopen. Ik zie het dan meer als zelfverdediging.

Er moet natuurlijk veel meer veranderen dan alleen het recht op wapens dragen. Ik heb ook geen behoefte aan een free for all shoot out op straat.

Zoiets moet ook in je samenleving al heel lang zijn geïntegreerd. Wij kunnen dat echt niet zomaar op de een of andere dag hier invoeren, dan gaat het fout. Aangezien wij hier gewoon geen normale kennis van hebben.. Nooit geleerd met zoiets om te gaan als bevolking.

 
Als ik zeg dat ik voorstander ben van het Second Amendment, krijg ik dan weer een lading kritiek over mij heen?
De second amendment hebben de Amerikanen over enige tijd hard nodig om te gebruiken waar het voor bedoeld is namelijk om zich te verdedigen tegen het tirannieke regime in Washington. Uitvoerende macht in deze strijd tegen de burger zal o.a de gemilitariseerde en totaal doorgedraaide politie macht zijn.

drugs legaal maken? Ook voor kinderen en jongeren? Het is makkelijk om te zeggen dat iedereen in zijn mond mag stoppen wat hij zelf wilt, maar sommige mensen moeten wel tegen zichzelf beschermd worden
Ja natuurlijk geen drugs aan kinderen geven of verkopen Net zoals je ook geen whisky in je kleuter gaat gieten.

maar sommige mensen moeten wel tegen zichzelf beschermd worden
Denk jij dat dat de reden is waarom sommige drugs illegaal zijn?

 
De second amendment hebben de Amerikanen over enige tijd hard nodig om te gebruiken waar het voor bedoeld is namelijk om zich te verdedigen tegen het tirannieke regering/regime in Washington. Uitvoerende macht in deze strijd tegen de burger zal o.a de gemilitariseerde en totaal doorgedraaide politie macht zijn.

Spannende voorspellingen :wink: Ben heel benieuwd wat daar uit gaat komen. Denk niet veel als Obama eindelijk van zijn troon verstoten gaat worden. Ze moeten gewoon weer terug naar hetzelfde systeem als het verleden. Dat werkt gewoon het beste.

 
Obama is gewoon een teleprompter lezende psycho. Als over een jaar of twee Killery Clinton wordt gekozen als president gaat dezelfde agenda gewoon op dezelfde voet verder.

 
Als over een jaar of twee Killery Clinton wordt gekozen als president

Komt niks van in :x Schiet niet op joh. Die denkt en doet net als Obama zoals je terecht zegt.

 
drugs legaal maken? Ook voor kinderen en jongeren? Het is makkelijk om te zeggen dat iedereen in zijn mond mag stoppen wat hij zelf wilt, maar sommige mensen moeten wel tegen zichzelf beschermd worden.

Als je je kinderen fatsoenlijk opvoedt weten ze wel wat wel en niet kan. Dat legaal maken van drugs heeft ook niet zo veel invloed op de verkrijgbaarheid. Je kan nu al overal alcohol kopen, wiet is ook niet moeilijk, en xtc, ghb, coke, je denkt toch niet dat je daar ver naar moet zoeken? Toch valt het reuze mee met al dat misbruiken van drugs. Het grootste probleem is armoede en uitzichtloosheid, daar gaan mensen van aan de drugs of de drank.

 
Ja maar Amerika is een "two party dictatorship". Democraat of liberaal fascisten zijn ze allemaal.

http://vigilantcitizen.com/pics-of-the-month/symbolic-pics-of-the-month-1212/ de allerlaatste foto van onderen laat dat wel zien.

 
Drugs kun je in principe op elke straathoek krijgen, als je de juiste personen maar weet te vinden :wink:

Het grootste probleem is armoede en uitzichtloosheid, daar gaan mensen van aan de drugs of de drank.

Tenzij je sterk genoeg bent en een goede omgeving hebt die je andere kant op kunnen sturen.

 
Het punt is dat armoede en uitzichtloosheid er vaak toe leiden dat mensen niet meer sterk genoeg zijn en elkaar ook niet meer kunnen helpen.

 
Iklustvet, inderdaad een heel toepasselijke afbeelding.

The symbolism of this scene is quite telling and flagrant: No matter who wins, it is the Masonic compass that will ultimately shape the world…And that’s pretty much all you need to know about politics
Read more at http://vigilantcitizen.com/pics-of-the-month/symbolic-pics-of-the-month-1212/#9OAQwTtl2vC1QAvx.99

Bill Hicks over de "two party dicatorship"


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.143
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan