Volwassen gedrag hier van sommigen mensen. Ik lees op andere forums dat andere mensen daar ook over vallen.
Er is zoveel te lezen op forums en er wordt zoveel irl rond verteld. Dat betekent nog niet dat dit dan ook gelijk JOUW mening hoeft te zijn, maar ik heb het gevoel dat je vooringenomen aan dit forum begonnen bent.
Ik ken niet veel van je geschiedenis, maar een "boterham met pindakaas" is hier toch wel heel raar ja
Spelt bevat gluten en is ondanks dat er geen gist in zit geen aanrader.
Pindakaas is gemaakt van peulvruchten welke hier ook zeer beslist afgeraden worden.
Concentreer je niet op de door jou gelezen toon van een bericht, want zo zwart op wit weet je nooit precies wat de bedoeling van de schrijver is. Wij zitten op dit forum om elkaar van informatie te voorzien en zelf informatie te vergaren, en zeker niet om sneren uit te delen. Het blijft echter natuurlijk altijd "zenden en ontvangen". Iemand kan een goedbedoeld advies zenden maar deze boodschap kan heel anders ontvangen worden.
Zonde van je energie om je in dit soort dingen te verdiepen. Bewaar deze energie voor het lezen op dit omvangrijke forum boordevol hele belangrijke informatie.
Probeer verder eens eerst eens te bedenken wat er nu precies bedoelt met een bericht alvorens je reageert. Zoek de gegeven informatie op en wees daar blij mee.
Er kan wel heel leuk een hetze gevoerd worden tegen "de toon op het Weston Price forum" maar deze hetze wordt gevoerd door mensen die TE overgevoelig zijn. En mensen die te overgevoelig zijn lijden aan verzwakte bijnieren. Zoek dit ook maar eens op het forum op. Met hypersensitiviteit kom je er niet want dan struikel je al te vaak over dit soort dingen als de toonzetting van een bericht. Laat dit op je inwerken en bedenk dat je hier juist iets goeds wordt aangereikt, namelijk de les dat je gelijk boven op de kast zit bij de eerste de beste opmerking. Als je minder sensitief bent, je bijnieren sterk zijn en je geaard bent door het WAPF voedsel zal je zien dat je hier veel minder tot geen last meer van hebt.
Mooie spiegel toch die je hier voorgehouden wordt