Angststoornis, spanningen en prikkelbare darmen

Ja dat is misschien ook wel slim. Alleen zit je meteen met 120 stuks. Is het misschien een alternatief om de losse variant te bestellen en het te nemen na een boterham met pindakaas?

Heeft iemand anders met PDS ervaring met levertraan & boterolie?
 
Ja een boterham met pindakaas. Is dat zo vreemd? O.a. vitamine D wordt beter opgenomen als je het neemt na wat 'vetter' eten - pindakaas bijvoorbeeld.
 
Kijk naar de titel van deze topic. User86 heeft last van PDS en angststoornissen, maar eet Big Tasty's en boterhammen met pindakaas. Goh, waar zouden die klachten toch vandaan komen? Maar als ik er iets van zeg is het een 'sneer'. :roll:
Mike
 
Pds hebben, wel big tasty en boterhammen eten, maar dan bang zijn war de boterolie gaat doen met de darmen???
 
Volwassen gedrag hier van sommigen mensen. Ik lees op andere forums dat andere mensen daar ook over vallen. Erg jammer, want het Weston Price principe is goed.

Dat ik een big tasty heel lekker vind zegt toch niet dat ik het nu nog eet? En sinds wanneer mag je geen speltbrood meer eten op basis van zuurdesem?

Vraag me wel af waarom sommigen hier continu op zoek zijn om andere te kakken te zetten. Dit zegt veel over ze - waarschijnlijk zelf een ontevreden leven. En nu gaan diezelfde personen natuurlijk zeggen dat alles koek en ei is. Erg jammer. Ga er verder geen energie aan verspillen.
 
User, ik denk dat het goed is om even e.e.a. aan lezingen van bijvoorbeeld Sally Fallon door te nemen. Of je in te lezen op de site van de WAPF: westonaprice.org.
Anders blijf je aanlopen tegen dit soort reacties (mijns inziens terecht) omdat je van de hoed noch de rand weet.

En een concrete tip: neem het in met een lepel kokosolie (evt. met wat KZZ erbij).
 
@Paradogma: dankjewel voor je tips. Ga er wat mee doen!

Kleine kanttekening: iemand die pas bekend is met het Weston Price principe kent niet alle ins en outs. Dus de tip die je geeft is inderdaad een nuttige. Ik gaf zelf al aan dat ik nog meer op voeding wil letten. Een big tasty eet ik al lange tijd niet meer. Speltbrood met biologische pindakaas gaat er wel af en toe in. Maar door sommigen moet precies dat zo naar de voorgrond getrokken worden, en even een sneer worden uitgedeeld. Dat vind ik ronduit kinderachtig.
 
Niet inlezen wat Weston Price inhoudt, maar wel weten hoe het er hier op het forum aan toe gaat, volgens mij gaat er dan iets niet helemaal goed. En bij pds peulvruchten eten, want dat is pindakaas is geen aanrader.
Ik heb het idee dat niet alleen de darmen prikkelbaar zijn.
Boterolie bevat trouwens geen lactose, geen dank.
 
Volwassen gedrag hier van sommigen mensen. Ik lees op andere forums dat andere mensen daar ook over vallen.

Er is zoveel te lezen op forums en er wordt zoveel irl rond verteld. Dat betekent nog niet dat dit dan ook gelijk JOUW mening hoeft te zijn, maar ik heb het gevoel dat je vooringenomen aan dit forum begonnen bent.

Ik ken niet veel van je geschiedenis, maar een "boterham met pindakaas" is hier toch wel heel raar ja :D

Spelt bevat gluten en is ondanks dat er geen gist in zit geen aanrader.
Pindakaas is gemaakt van peulvruchten welke hier ook zeer beslist afgeraden worden.

Concentreer je niet op de door jou gelezen toon van een bericht, want zo zwart op wit weet je nooit precies wat de bedoeling van de schrijver is. Wij zitten op dit forum om elkaar van informatie te voorzien en zelf informatie te vergaren, en zeker niet om sneren uit te delen. Het blijft echter natuurlijk altijd "zenden en ontvangen". Iemand kan een goedbedoeld advies zenden maar deze boodschap kan heel anders ontvangen worden.

Zonde van je energie om je in dit soort dingen te verdiepen. Bewaar deze energie voor het lezen op dit omvangrijke forum boordevol hele belangrijke informatie.
Probeer verder eens eerst eens te bedenken wat er nu precies bedoelt met een bericht alvorens je reageert. Zoek de gegeven informatie op en wees daar blij mee.

Er kan wel heel leuk een hetze gevoerd worden tegen "de toon op het Weston Price forum" maar deze hetze wordt gevoerd door mensen die TE overgevoelig zijn. En mensen die te overgevoelig zijn lijden aan verzwakte bijnieren. Zoek dit ook maar eens op het forum op. Met hypersensitiviteit kom je er niet want dan struikel je al te vaak over dit soort dingen als de toonzetting van een bericht. Laat dit op je inwerken en bedenk dat je hier juist iets goeds wordt aangereikt, namelijk de les dat je gelijk boven op de kast zit bij de eerste de beste opmerking. Als je minder sensitief bent, je bijnieren sterk zijn en je geaard bent door het WAPF voedsel zal je zien dat je hier veel minder tot geen last meer van hebt.

Mooie spiegel toch die je hier voorgehouden wordt :D
 
Er valt nog veel te leren User86. Heb geduld en raak niet te snel geprikkeld. Hier op het forum zitten goedbedoelende leden met enorm goede adviezen.
Als je te snel reageert en afhaakt zal dit zeker niet in het voordeel van je gezondheid zijn.
Probeer jezelf te beheersen, lees veel, informeer jezelf, verander je voedingspatroon en je zal zien dat je gezondheid toeneemt.
 
@User86: waarom zou je je account op willen zeggen. Je kunt toch ook altijd gewoon nog blijven meelezen en als je dan weer een keer wat wilt schrijven dan is dat gewoon mogelijk. Wel zo handig toch?

Jammer hoor als je wel je account op zou willen zeggen. Volgens mij leest Mike dit binnenkort ook wel en hij kan het regelen voor je.
 
@Heksje: als ik lees wat op dit forum alleen wordt geopperd, en dan vooral de standpunten van Mike in andere topics, dan wens ik liever geen deel uit te maken van dit forum. Het staat ver af mijn levensopvatting.

Ik wil iedereen bedanken die mij heeft geholpen. En wens diegenen het beste toe.
 
Alle respect voor jouw keuze User86, ik wil er beslist niet aan tornen. Echter denk ik zelf dat levensopvatting en voeding twee aparte onderwerpen zijn die best apart bezien kunnen worden. Maar het is uiteraard jouw keuze. Ik vind het jammer maar wens je het beste :)
 
Je kunt je account niet opzeggen, maar ik kan je blokkeren of de status van toeschouwer geven. In het eerste geval kun je het forum niet meer op, in het laatste geval kun je nog wel meelezen maar niet meer actief reageren. Je kunt het ook zo laten en simpelweg niet meer meedoen. Aan jou de keus.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan