antidepressiva

Gewoon niet teveel tegelijk willen paika14 ;)
Het afbouwen/stoppen van medicatie is een hele aanslag op je lichaam dus kom daar eerst eens rustig van bij. Daarna kan je wel eens bezien of je kunt gaan wandelen. En dan nog, je hebt nogal een verschil in wandelen. Loop niet gelijk kilometers lang, dat heeft helemaal geen zin en put alleen maar uit. Wandelen om het wandelen omdat dit zo hoort en moet volgens velen heeft ook geen zin want dan is het niet leuk. Als jij het leuk vindt om buiten te wandelen dan is dat al een stuk betere motivatie.
Buiten zijn kan immers ook zonder een heel eind te wandelen. Buitenlucht is wel belangrijk, maar je kunt ook een raam of deur open zetten, wat al beter is dan alsmaar in een gesloten huis zitten.

Hoi Heksje wandelen doe ik graag. Ik zal niet teveel tegelijk doen haha. Neem veel rust al valt dat niet altijd mee. Heb een groot huis en een flinke tuin en er moet nogal wat geklust en getuinierd worden. Maar het is nog geen april....dan moet ik echt gaan snoeien. Ga mijn vitaminen nemen en bijnierondersteuning en rust en goede voeding. En kijken hoe het gaat. Mijn acne is ondertussen aan het herstellen. Heb er zinkzalf op gesmeerd kreeg ik als tip

Even een vraag. Zou ik nierschade kunnen hebben van het antidepressiva gebruik. Ik heb zoveel stekende pijn in mijn zij en in mijn liezen?

Ik bedoelde trouwens documentaire. ...Haha spellingcontrole

Hoi Mike ik slikte citalopram. Ik zal de bijwerkingen doorlezen. Het gaat wel heel slecht met me. Heb het heel zwaar. Ik ga naar Ron voor een alternatief voor de citalopram

hoi Paika, pijn in je liezen: zijn dat misschien lymfeklieren?
Stekende pijn waar in je zij? Links rechts allebei?
Ter hoogte waarvan?

Lievergezond
Het schijnt dat nierpijn ontstaat in de zij net onder je ribben. Daar had ik wisselend aan beide kanten stekende pijn. En het geeft ook stekende pijn in je liezen vandaar.. dat had ik opgezocht. Ik heb ook de bijwerkingen opgezocht maar er stond niks over de nieren bij. Morgen laat ik even mijn urine nakijken voor de zekerheid

Even ter update het gaat goed. Beetje angst. Soms veel meer met name bij uitputting. Werk aan mijn bijnieren. Geen dagelijkse paniek of depressie gevoelens. Wel regelmatig negatief denken en gespannen. Dan rust nemen en met mijn gevoelens aan de slag.

Oja ik vind dat ik veel kan qua energie maar objectief is het niet veel. Beetje huishouden en ik moet al gaan liggen maar al veel beter dan pakweg twee jaar geleden

Mijn beste vriendin heeft er een eind aan gemaakt. Na een mislukte operatie om de Essure er uit te laten halen en er dus o.a. nikkel achterbleef in haar lijf zakte ze in een depressie, kreeg geen steun van man en familie. Ze probeerde zoveel mogelijk wapf/gaps te eten, maar haar gaps klachten en dat van haar kinderen trokken een enrome wissel op haar leven. Ten einde raad fluoxetine gaan gebruiken, wisselde doseringen en uitvoeringen. Slaapmedicatie er bij, kalmeringsmiddelen...
Ik had haar willen redden, dat is niet gelukt. Maar ik kan wel de waarheid vertellen en herhalen: antidepressiva is een moordenaar, blijf er ver vandaan of bouw heel langzaam af.

hoi Bananenjam, heel veel sterkte voor jou: ik zou er niet aan moeten denken om een goede vriendin te moeten verliezen. Wat een ellende zeg alles bij elkaar voor je vriendin. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen het idee hebben dat ze in zo'n slechte film terechtgekomen zijn dat ze geen uitweg meer zien. Of die uitweg er daadwerkelijk wel of niet is, is dan weer een andere zaak. Maar een familie zonder begrip, kinderen met veel klachten, zelf veel klachten: wat een triestigheid. Ik zou ook radeloos geworden zijn. Heel goed hoor Bananenjam, dat je dit verhaal vertelt. Hoe triest ook.

Gvd bananenjam wat een vreselijk verdrietig verhaal. Essure gaf de voorzet en de ad hebben het afgemaakt. Slachtoffer van big pharma shitzooi allemaal ?
Sterkte voor jou met dit verlies!

@bananenjam, was je vriendin lid van de fb essure groep? Wellicht wil je mij dat in een mailtje laten weten? info at gezondgestel punt nl
Misschien kunnen we nog een beetje herrie maken om het bij anderen te voorkomen... Zo erg dit.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan