antidepressiva

Heel veel sterkte met dit vreseliujke en vooral onnodige verlies. Ik hoop dat je gebruik gaat maken van het aanbod van Tanja, zodat het niet de zoveelste zwijgzame statistiek wordt.

Mike

Een vriendin van mij heeft vorig jaar een zelfmoordpoging gedaan. Je probeert haar te helpen, maar het moet uiteindelijk vanuit haarzelf komen met hulp van goede begeleiders die haar niet van de regen in de drup helpen met medicatie en dergelijke.

Ik kan me voorstellen dat je je machteloos voelde en voelt.
Veel sterkte, bananenjam.

Mark

goh wat een ellende voor jou en die familie Bananenjam.
Het is maar te hopen dat haar dood iig iets te weeg brengt via bv. die FB pagina.
Sterkte ermee!

Wat enorm triest om te lezen. Heel veel sterkte met dit verlies.

Een familielid heeft een half jaar terug ook een zelfmoordpoging gedaan, hij slike al antipsychotica maar kreeg daarbovenop nog antidepressiva. En toen ging het dus bijna mis.
Dus ik moedig het aanbod van Tanja aan!

Omdat het heel erg slecht met me gaat. Zeer depressief en suïcidaal wilde ik cbd pasta proberen. Weet iemand waar ik dit kan kopen?

Olie is ook goed. Heb me net beetje ingelezen. Dank je. Maar je moet voorzichtig zijn met de dosering van de olie lees ik. Iemand hier ervaring met het gebruik bij depressies?

Tenzij iemand hier wel ervaring mee heeft en bereid is deze hier te delen denk ik dat het te vroeg is om deze vraag te stellen. CBD is net pas 'hot' in Nederland en mensen beginnen er net pas mee te experimenteren. Jij zou een van de eersten kunnen zijn om je ervaringen hier met ons te delen.

Mike

Er zijn uiteenlopende ervaring met CBD olie bij allerlei aandoeningen, dus ook bij depressie. Wernard Bruining geeft zelf al aan dat de olie niet bij iedereen aanslaat en dat de olie niet bij iedereen hetzelfde werkt. Het is dus zaak dit zelf uit te proberen. Het blijft immers een natuurlijk middel.

De CBD olie wordt immers niet gepromoot door een grote producent die van de daken roept dat dit HET middel is tegen kwaal X. Vandaar de onzekerheid bij mensen of het wel werkt.

De middelen uit de farmaceutische industrie vandaan werken ook niet bij iedereen en ook niet bij iedereen hetzelfde, echter worden deze ervaringen overschreeuwd en ondergesneeuwd door de grote reclamecampagnes voor die middelen alsmede het heilige geloof van artsen in die middelen.

CBD olie is een natuurlijk middel en daarom kan je het veilig uitproberen Paika14. Lees je even in op de website van Stichting Mediwiet over het gebruik ervan. Het is zaak om rustig te doseren. We zijn teveel gewend aan hoge doseringen, echter is dat helemaal de bedoeling niet van deze olie. Verder is het goed om te bedenken dat het een inwerktijd heeft. Het werkt niet als een chemische pil gelijk binnen korte tijd, echter kan er wel een paar maanden overheen gaan voordat je de optimale werking ervan hebt.

Ik kan je de youtube filmpjes van Wernard Bruining hierover ten sterkste aanraden.

Ik begrijp goed dat je je eerst wil inlezen Paika14 en ken verder ook niet je eet-, leefpatroon of andere situaties. Toch raad ik je aan lekker te beginnen met CBD olie. Rustig aan 1 druppel per 4 uur. Sommigen kunnen er niet op slapen als ze het laat nemen, anderen juist weer wel. Dat is even uitproberen. Dit rustig aan opbouwen.
Stichting Mediwiet heeft mijns inziens goede CBD olie waar THC in zit, zodat je de juiste synergie hebt. Er is ook CBD olie zonder THC verkrijgbaar echter is juist de samenwerking tussen beide stoffen belangrijk.

Ik ben het even kwijt, maar steun je wel je bijnieren? En hoe zit het met je darmen, gebruik je goede probiotica? De bacteriën in je darmen zijn belangrijk (bij depressie vooral).

Veel sterkte! Kop op hoor, er is echt hoop maar het vergt helaas wel uitproberen en zoeken.

Hoi Heksje Tanja en Jhanne Dank voor jullie steun. Ik ben op dit moment echt zo ernstig ziek dat ik suïcidaal ben. Dat was ik voor het gebruik van antidepressiva ook. Dus ik ben aardig geschokt. Ik huil alleen nog maar en ben zo angstig dat ik van uitputting niet meer weet waar ik het zoeken moet. Gelukkig heb ik een lieve vriend en een goede vriendin maar dit trekt niemand. Ik zal dus eventueel weer iets van antidepressiva moeten nemen. Ik kan in elk geval deze situatie geen dagen meer aan Ik heb een goede therapeut die niks moet hebben van het ggz en voor alternatieve behandeling is maar hij maakt zich nu toch wel zorgen en ik ook. Voor nu eerst weer proberen te slapen. Ik heb probibiotica bijnierondersteuning en levertraan en vitaminen via Marijn en Ron velthuis. Ik houd jullie op de hoogte

Zoek uit voor jezelf wat het minimum aan ad is dat je nodig hebt om te kunnen functioneren. In deze staat help je jezelf en mensen om je heen niet.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan