Beterschap Mike

Beterschap Mike, wat een schok zeg!
Neem je tijd, al zal je herstel vast redelijk snel zijn.
Je grote kennis van gezondheid en voeding zal je daarbij enorm helpen. ;-)

 
Mensen zoals jij met zoveel kennis zijn zeldzaam Mike! We hebben je nog nodig hier!! Ik hoop dat je snel weer de oude bent! Heel veel Beterschap!
En je voorlopig maar even niet druk maken over alle ellende in de wereld!

zizou
 
Zo zie je maar, we doen ons best om gezond te eten en te leven, maar uiteindelijk kunnen er zaken gebeuren waar je als mens geen controle over heb en dat kan ieder van ons overkomen, hoe gezond we ook leven...goed om daar even bij stil te staan en de kleinere dingen in het leven te waarderen.

Leuk dat je even wat laat weten van je Mike, hopelijk word je weer beter en krijg je hierdoor een breder inzicht op het leven.


Mvg,

Reiziger


 
Beste Mike,

Nou ik open de site en las meteen het bericht, wat schrikken zeg!!
Ik wens je een heel spoedig herstel en neem aub je rust, die heb jij nu hard nodig, rust en ontspanning;-)

Ik hoop je hier weer gezond en wel terug te lezen.

Sterkte, en tja die pijnstillers zijn nu even nodig. straks weer even goed detoxen dus dat komt weer helemaal goed!

Groet,

Sampjes
 
hoi Mike,
vandaag niet op forum gekeken, kom net thuis en ik zie dat jij in de lappenmand zit. Ik schrik me rot.
We zullen je hier missen tot je weer hersteld bent.
Heel veel sterkte daarmee.
 
Goedemorgen allemaal,

Omdat ik toch al om half 3 vanacht klaarwakker was door alle spanning, ben ik maar een superlekker en gezond 'oma-soepie' aan het maken voor mn lief.

Mergpijpjes, kippeboutjes, keltisch zeezout, beetje peper en een scheutje appelazijn ... vuurtje onder de pan en lekker laten pruttelen. Straks wat bleekselderij, broccoli en taugé erbij...in de thermoskan en dan naar het ziekenhuis.

Gisteren had ie halal lamsschotel gegeten met hele stukken vet erin...hoe goed van dit ziekenhuis :)

Dank jullie wel voor alle lieve wensen voor Mike. Hij moet vooral rust hebben nu maar ik geef het door!

xxx Monic
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan