Beterschap Mike

lieve Mike - heb ik nog nooit gezegd maar moet gezegd, we houden van je. al die liefde gaat je helen. Houdt t rustig en laat de natuur doen wat nodig is - misschien beetje bica of H2O2 en water naast je bed? in de stroom. we wensen je rust en beterschap.

Opvallend is dat ik deze keer direct naar 't forum ging, zonder onderwerp, om te kijken whats' new van jou. dit dus, neem de tijd, liefde :)
pienk
 
Mike, heel veel beterschap! Geniet van de soep die Monic voor je heeft gemaakt!
Neem je rust en tijd om goed te herstellen.
 
Ik heb dit hele neurologie-verhaal gelezen, moeilijk voor artsen om een oorzaak aan te geven. En dat is nu juist wat we altijd willen weten, de oorzaak. te weinig vet, te veel suiker, te weinig vitamine enz.
Gelukkig is de techniek vergevorderd en kan het bij Mike nog meevallen.
Moeten er nog meerdere onderzoeken worden verricht en eventueel nog een operatie? Zal mooi zijn als dat verder niet nodig is.
We zijn in gedachten bij je. Liesje
 
Ik kan nu niet allerlei vragen gaan beantwoorden i.v.m. mijn herstel, dus hiermee zul je het voorlopig moeten doen.

Mike
 
Ik ben benieuwd wat voor nieuwe inzichten je op doet! Beterschap Mike, dat je er maar weer snel bovenop komt.
 
Hey Mike,

Wat naar allemaal jongen, wat betreft je gezondheid vind ik dat jij het ondertussen wel verdiend hebt om de rest van je leven gematst te worden en dan krijg je deze narigheid jouw kant op. Sterkte en beterschap.

Ik moest gelijk aan levertraan, de natuurlijke bloedverdunner, denken.
Een te hoge dosis zou bloedingen kunnen veroorzaken, maar voor je stolsel zou het juist misschien aan te bevelen zijn. Wellicht dat jezelf je levertraan gebruik van de laatste tijd eens tegen de loep kan houden.

gr,

Simon
 
hoi Mike, ik vond deze uitgebreide info: vast niet op jouw leest geschoeid, maar wie weet... Voor als je eventueel weer een beetje kunt lezen: http://diseases-researches.blogspot.nl/2012/04/aneurysm-in-brain-cerebral-aneurysm.html
 
Het is geen aneurysma, maar een zogeheten sab (subarachnodale bloeding), ook wel bekend als een perimesencefale bloeding.

Mike
 
Fijn om te zien dat de liefde van mn leven vandaag goed ging. Morgen weer een WP verantwoord soepie brengen... alle beetjes helpen

Dank jullie voor alle support, xxx Monic
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.160
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan