Bijbel en intuïtie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Klein Aagje
  • Startdatum Startdatum
Onze religie mag belachelijk worden gemaakt, welke tijdstip tijdens deze show werd Mohammed als dragqueen uitgebeeld?
 
https://x.com/superjan
Ik raad iedereen die dat nog niet doet, de Bijbel te gaan lezen. Niet perse als leidraad voor je eigen leven, hoewel dat heel goed zou zijn, maar om te begrijpen wat er op dit moment gebeurt. Jij kunt misschien niet in God geloven, maar de mensen die de macht hebben in het westen doen dat wel. Hun god is Satan. Lucifer, Son of the morning.Isaiah 14:12-14 Ik zou de Bible in a Year podcast doen. en dan 3-4 afleveringen per dag.Ik ben bezig met mijn tweede rondje. Na 2-3 keer KJV. En ik weet nog steeds niks. Maar je krijgt een gevoel voor de symboliek die ons leven beheerst. Onzekerheid is een bitch. Daar is de Bijbel een goede remedie tegen.

 
🇮🇱🇫🇷 This is Thomas Jolly, the ‘Gay’ director behind the Opening Ceremony of the Olympics, which saw him mock Jesus Christ (PBUH), Christianity mocked, and Satanic Rituals performed.

He says he wanted “everyone to feel represented”, but he actually chose to alienate billions of Christians around the World and mock and ridicule the largest Abraham religion. Absolutely ABHORRENT



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan