bilderberg feestje nadert zijn einde!

Het hoofdbestanddeel van mosterdgas (veel gebruikt in de eerste wereldoorlog) was chloor: een goedkope manier van het overgeblevene was dumpen in het drinkwater. Van de tweede wereld oorlog bleef juist veel stikstof over: dit is veel in de landbouw gebruikt vervolgens (dumpingmaatregel). https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Esk7k5KkhXE#t=1923
Na elke oorlog moeten we dus alsnog de gifrotzooi overkopen die over is als zou het een cadeau zijn voor ons.

Zo doen we dat dus! Zo ook de wolmanzouten (arsenicum) in hout voor schuttingen bijv. hetgeen werd ¨verkocht¨ (met dank aan Hans Alders) als een milieumaatregel.
 
Van de Vietnamoorlog was ook nog wat ¨Agent Orange¨ over, lees Round-Up: en dat zit nu natuurlijk in onze voeding. Gevolg: vergrote kans op lympheklierkanker, alzheimer, lou gehrig disease en parkinson.
 
De Bilderberg-groep is opgericht door een nazi (Prins Bernhard) en heeft nog altijd dezelfde agenda:

http://axisoflogic.com/artman/publish/Article_70720.shtml

Mike
 
ALMELO - Op het terrein van Urenco in Almelo ligt uranium opgeslagen dat eigendom is van de Amerikaanse bank Goldman Sachs. Dat is echter geen reden tot paniek: het is slechts financieel eigendom. De bank die tijdens de kredietcrisis een zeer slechte naam opbouwde kan het uranium niet komen ophalen vanwege strenge internationale veiligheidsregels.

Dat antwoordt minister Kamp op vragen van GroenLinks-Kamerlid Liesbeth van Tongeren. Zij is de naam van Urenco tegengekomen in het een onderzoeksrapport van de Amerikaanse Senaat, over de betrokkenheid van banken bij grondstoffenhandel. Volgens dat rapport heeft een dochteronderneming van de bank, NUFCOR International Ltd., uranium hexafluoride (UF6), opgeslagen bij Urenco.

Grondstof
Het Almelose bedrijf verrijkt UF6, waardoor het grondstof wordt voor de fabricage van brandstofstaven die als energiebron voor kerncentrales dienen.
Meer uranium in Almelo
Overigens zijn er nog meer bedrijven die uranium hebben opgeslagen in Almelo, maar Kamp wil niet onthullen welke dat zijn, omdat dat bedrijfsvertrouwelijke informatie is. Wel stelt hij dat de hoeveelheid uranium bij Urenco aan een maximum is gebonden, via internationale verdragen en veiligheidsregels, en dat dit maximum niet wordt overschreden. De complete voorraad, ongeacht de eigenaren, staat onder toezicht van de Autoriteit Nucleaire Veiligheid en Stralingsbescherming. Dat betekent ook dat niemand het spul zomaar kan komen ophalen.

http://www.tubantia.nl/regio/almelo...chs-opgeslagen-bij-urenco-in-almelo-1.4771286
 
Mooi dat Kamp het zegt, het is zo.'n betrouwbare man, een echte bekwame politicus, Wim Kan wist er al raad mee:
 
Gisteren heb ik een film op YouTube bekeken over John Todd Collins, een mannelijke heks, of illuminist.
Hij sprak over hekserij wat hetzelfde is als de illuminatie, alleen aanbidden ze niet Lucifer.
Verder had hij het over de vrijmetselaars, en de zionisten.
Het verhaal was me wat wazig en ik word er door door de war gebracht.
Is dat wat hij vertelt waar, bestaat hekserij? Weet er iemand iets over John Todd?

Het is als het ware een complete wereld achter de wereld wat we gewoon zien. De heksen worden door geboorte heks en hij behoorde tot een heel belangrijke familie.
Het is eigenlijk hetzelfde als de illuminatie.
https://en.wikipedia.org/wiki/John_Todd_(conspiracy_theorist)
of
http://de.verschwoerungstheorien.wikia.com/wiki/John_Todd

Het is allemaal best wel beangstigend.
 
Hier nog wat info:
https://wissenschaft3000.wordpress.com/2013/07/12/die-blinde-welt-sieht-die-wahrheit-nicht-john-todd-erklart-den-plan/

Misschien is het onzin, misschien ook niet.

Wie weet er het fijne van?
 
bestaat hekserij?
hoi Dorothe, klopt het dat jij eronder verstaat: een wereld achter de wereld zien?
Dan ga jij zelf toch ook al wel aardig die kant op dat je die wereld achter de wereld ziet en jij bestaat toch ook?
 
Ja, maar ik vraag me steeds weer opnieuw af of het allemaal wel waar is. Het is zo ontzettend anders dan het leven wat de gewone mens leeft. Het hangt allemaal samen met al de info over NWO en agenda 21. Ik weet dat dat waar is, maar waar halen die mensen toch allemaal die energie vandaan om zich met deze dingen bezig te houden. Ik heb ook wel eens een filmje gezien waar mensen spraken over rituelen en offers en dat baby's geofferd werden etc.
Ik twijfel dan soms aan mijn eigen verstand en weet niet of het allemaal wel waar is. Het is extreem.
 
waar halen die mensen toch allemaal die energie vandaan om zich met deze dingen bezig te houden.

Waarom is dat zo interessant voor jou?
Jij houdt je nu kennelijk toch ook bezig met dezelfde dingen.
Wat bezielt jou dan precies?
Ik neem aan dat jij dat van jezelf wel weet.
 
Nou het is toch wel anders om me erover te informeren dan om het ten uitvoer te brengen. Ik interesseer me ervoor omdat ik me ertegen wil wapenen, me wapenen tegen het slechte en dat kan ik alleen als ik weet waar ze mee bezig zijn. En je komt van de ene informatie op de andere, en dan vraag ik me wel eens af of het niet overtrokken is. Het is gewoon ziekelijk. Je hebt dan als het ware de slechte mens, de naïeve mens en de wakkere mens.
Ja, nu weet ik wat ik wil zeggen. Ik wil de wakkere mens zijn. Maar ik kan het bijna niet geloven als ik de slaapkorrels uit mijn ogen wrijf. Is het droom, nachtmerrie of toch de waarheid.
 
Ik interesseer me ervoor omdat ik me ertegen wil wapenen, me wapenen tegen het slechte en dat kan ik alleen als ik weet waar ze mee bezig zijn.

hoi Dorothe, ja, dat snap ik wel, en ook wel je overweging van: hoever wil ik gaan in het kwaad proberen te snappen en waar houdt het op? Tegelijk heeft het alleen maar zover kunnen komen met bepaalde kwalijke praktijken doordat de mensen zelf dingen hebben laten gebeuren die niet goed zijn voor hen. Vanwaar die ontvankelijkheid voor zoveel zand in de ogen?
 
hoi Dorothe daar bedoel ik mee dat het kwaad van degene die kwaad doet misschien nog wel minder interessant is dan de gebrekkige mens die het kwaad niet onder ogen wil zien. Voor mij is "het kwade" -waar ik het in elk geval over heb- niets anders dan de (insinuatie van poging tot) verkrachting van het wezen (de ziel) van de mens en zijn/haar haar verhouding tot zijn/haar/ de natuur (en ook die van flora, fauna, de aarde etc).
 
Ja, en ik wil het onder ogen zien, maar kom steeds aan mijn eigen grenzen van ongeloof.

Dingen als NWO en Chemtrails, ja, dat is gesneden koek, en ik ben blij dat ik die dingen weet. Maar door hier naar te zoeken, kwam ik bij nog verder info, zoals hekserij (maar is niet anders dan illuminatie) en als je daar dan dieper op in gaat en de informatie zoekt, weet je niet of er ook veel leugens en overtrokkenheid in zit. Dat is natuurlijk ook het geval. Er circuleren leugens. Vandaar mijn vraag over hekserij.
 
Weet je, ik kom uit een hele zuivere en beschermde wereld. Ikzelf kan nog geen vlieg in huis doden, maar zet hem buiten. Ik wil niets wat leeft doden omdat het maar 1 leven heeft. Is ook wel extreem (spinnen dood ik wel uit angst).
Maar goed, wat ik wil zeggen is dat als ik voorzichtig tegen mijn ouders iets over NWO of zoiets zeg, ze meteen het gesprek afkappen en niet verder willen spreken. Voor hen is dit onzin. Ook mijn beste vriendin, ik had het er eens over. Over Amerika, maar ze snoerde me snel de mond, want Amerika is de goede, zeg er niets slechts over. Ook andere mensen in mijn omgeving, niemand praat met mij mee.
Waar zijn de wakkeren, alleen op zulke forums, en nog belangrijker, waar zijn de slechten...ik zie ze niet, niet life in mijn nabije omgeving.
 
Er circuleren leugens.

hoi Dorothe, ja dat is zeker. Als je een unheimisch gevoel krijgt over een bepaalde voorstelling van zaken, dan zal je dat niet voor niets zo voelen.

Over mensen in je omgeving: dat is inderdaad een lastig ding vaak. Het beste is niets van ze verwachten, al is dat lastig natuurlijk.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan