bilderberg feestje nadert zijn einde!

hoi Dorothe, misschien kun je de uitkomsten van deze studie laten zien aan je vader (niet dat ik denk dat het verder zal helpen):
Mensen die voor complotdenker weggezet worden, die wordt negativiteit verweten, terwijl ze dat juist niet zijn, dat is de grap.
Die negativiteit is de projectie van de mensen die niet kunnen dealen met de realiteit en die last krijgen van de cognitieve dissonantie.
Heel menselijk, daar niet van, maar niet in het voordeel van de mens noch de mensheid.

Studie suggereert complotdenkers zijn positiever & ‘Gezond van verstand’ in vergelijking met conventionele Denkers

Een case studie naar trends in online commentaar werd uitgevoerd door psychologen Michael J. Wood en Karen M. Douglas van de Universiteit van Kent die onthulde dat zogenaamde “complotdenkers” eigenlijk meer mentaal gezond zijn(redelijke en verstandige) dan degenen die worden beschouwd als conventionele denkers.

Niet zo lang geleden, was vrijwel iedereen die buiten de lijnen denkt, vraagtekens zet bij de officiële verhalen, of om het even welk type van onderzoek naar bepaalde onderwerpen deed, werd bestempeld als een “complot denker.” In feite worden veel van deze mensen, met inbegrip van de meerderheid van de schrijvers hier bij World Unity nog steeds beschouwd als complotdenkers door velen ook al is het doel gewoon om te onderzoeken of de waarheid van iets te controleren.

Het is interessant hoe veel van de mensen die zijn gelabeld als complotdenkers veel tijd besteden aan onderzoek en kritisch denken. Natuurlijk zullen er altijd meer extreme mensen zijn die een “slechte naam” geven aan degenen die rechtmatig het bewijs aan het beoordelen zijn, maar dat betekent niet dat het hele idee van samenzwering ongeldig is.

Velen zullen de feiten controleren, en kijken naar de bewijzen aan beide kanten van de medaille. Over het algemeen doen de mensen die het mainstream idee van wat waar is, of wat voor waar wordt geaccepteerd als waarheid te geloven geen moeite om te kijken naar de andere kant van de medaille. Ze geloven wat ze wordt verteld zonder vragen, en iedereen die het niet eens is, nou ja, die is gek, of een samenzwering theoreticus. Met andere woorden, paranoïde.

Het fascinerende deel is, dat het normaal geworden is binnen de samenleving voor mensen om niet te willen worden gelabeld als een complot denker en dat op elk moment wanneer de politieke leiders of de media iets onbetwistbaar willen maken ze letterlijk de woorden “complotdenkers” gebruiken in hun toespraken of rapporten bij de verwijzing naar iedereen die het verhaal in twijfel durft te trekken.

De Studie

Een studie werd gepubliceerd in juli 2013 door psychologen Michael J. Wood en Karen M. Douglas van de Universiteit van Kent in het Verenigd Koninkrijk, het was getiteld “‘What About Building 7?’ Een sociaal psychologische studie van online discussies over de 9/11 complottheorieën. “De studie vergeleek “complot denker,” (pro-complottheorie) en” conventionele denker, “(anti-complottheorie) opmerkingen op diverse nieuwssites.

De onderzoekers waren verbaasd dat ze meer complot-achtige opmerkingen vonden dan conventionele. Volgens de onderzoekers, “Van de 2174 reacties verzameld, werden er 1459 gelabeld als complot denker en 715 als conventionele denker.”

Onder degenen die de tijd nemen om te reageren op nieuwsartikelen, waren degenen die officiële lezingen van de overheid (de gebeurtenissen op 9/11, of de moord op John F. Kennedy bijvoorbeeld) oftewel “Complot Theorieën,” overtreffen zij die in de officiële rapporten geloven , twee-op-één. Daarom betekent dit dat de “pro-samenzwering” reageerders degenen zijn die nu uitdragen wat nu geacht wordt conventionele wijsheid te zijn, terwijl de “anti-samenzwering” reageerders in feite een kleine minderheid vormen die vaak wordt gemeden en in opspraak worden gebracht.

Hoe de tijden zijn veranderd

Het onderzoek toonde aan dat mensen die pro het officiële verslag van 9/11 waren over het algemeen meer vijandig reageerden, wanneer hun rivalen hen probeerden te overtuigen”, aldus de studie.

Het lijkt alsof wat ooit werd beschouwd als de mainstream standpunten niet langer als zodanig worden beschouwd door de meerderheid, de anti-samenzwering reageerders toonden vaak woede en walging in hun berichten. Misschien worden ze steeds gefrustreerder omdat hun idealen niet langer worden geaccepteerd als waarheid. Misschien, onder de boze façade, boezemt hen dit angst in.

Beperkingen van het onderzoek

Voor een gebalanceerde afweging is het belangrijk om de beperkingen van deze studie te herkennen. Het is een monster verkregen van een website en hoewel het een trend toont is er zeker meer aan het verhaal dan we hier zien. Desalnietemin is het een interessante observatie en een die waarschijnlijk waarheid bevat. Het suggereert zeker dat we meer begrip voor elkaars standpunten zouden moeten opbrengen en praten over dingen op een beschaafde manier. http://worldunity.me/studie-suggereert-complotdenkers-zijn-positiever-gezond-van-verstand-in-vergelijking-met-conventionele-denkers/

Sommige dingen zitten heel diep: zo ook het idee dat chemo nodig is bij kanker bijv. Althans bij mijn moeder, die helemaal niet snel naar de dokter gaat en autoriteiten vertrouwt ze ook zeker niet helemaal. Maar toch, puntje bij paaltje, toch weer naar die slachtbank mocht het zover komen. En als ik dan zeg: je hebt toch zelf gezien dat iemand met vergevorderde kanker zichzelf met een moermandieet heft gekweten van de kanker? Ja maar die kwam na 15 jaar wel weer terug, zegt ze dan, wat ook zo was. Maar als ik dan zeg dat dat komt omdat die persoon gewoon weer de oude draad opgepakt had met "normaal" leven (dus niet op een anti-kankerdieet). En dan altijd wordt de Sylvia Millecamaffaire erbij gesleept als redden dat de reguliere geneeskunde toch echt het beste is, terwijl die juist haar die lekborsten heeft aangemeten. Maar als ik dat zeg: het beklijft niet. Volgende moment wordt die Sylvia Millecamaffaire zo weer de kast uitgetrokken als "bewijs" voor het dysfunctioneren van de alternatieve geneeskunde en als pleidooi voor de reguliere geneeskunde.
 
Pff, Ja Sylvia Millecam is ook het eerste wat mijn moeder in haar mond neemt.

Trouwens Marijan,

ik heb het stuk over de Khazaria gelezen. Nu snap ik het veel beter. Dank je.
Dat andere stuk lees ik spoedig.
 
Hoi Marijan,

Zoals beloofd heb ik dat verhaal van Anne Frank en Audrey Hepburn gelezen.
Ik weet niet wat ik ervan denken moet. Het lijkt me een beetje sterk geforceerd verhaal.

Groetjes
Dorothé
 
Dorothe,

Je doet moeite om de waarheid over kinderoffers te doorgronden en het hoe en waarom en dat waardeer ik. Daarom zal ik het voor eens en voor altijd zo goed mogelijk proberen uit te leggen.

Je bent nog niet zo heel lang forumlid en hebt daardoor de uitgebreide topic De relatie tussen mensen en varkens grotendeels gemist. Ik raad je aan deze vanaf het begin goed door te nemen. Hierin doe ik explosieve ontdekkingen die ik uitsluitend via zwarte auteurs en sprekers te weten ben gekomen en die door zelfs de meest kritische blanke onderzoekers over het hoofd worden gezien. Op basis van deze info kom je maar tot 1 conclusie: er is iets serieus mis met blanken, vanaf het prille begin.

Wij blanken willen maar wat graag geloven dat er 3 basisrassen zijn: de van oorsprong zwarte Afrikanen, het mongoloide ras (Aziaten) en het caucasoide ras (blanken). Als je echter gaat kijken naar het percentage blanke mensen binnen de totale wereldbevolking, dan wordt al meteen duidelijk hoe het zit: slechts 8% van de wereldbevolking is blank. Het lijkt net alsof het blanke culturele wereldbeeld alom vertegenwoordigd is over de hele wereld en daarmee dus ook blanken zelf, maar dit is uitsluitend toe te schrijven aan het feit dat wij dit andere volken en culturen hebben opgelegd middels wereldwijde kolonisatie en beheersing van de geld-, energie- en voedselvoorraad. Vanwaar dit parasitaire en agressieve wangedrag waarmee onze complete geschiedenis is doordrenkt? En moet een minderheid van 8% eigenlijk wel een volwaardig ras worden genoemd of een afwijking? Mensen met Down-syndroom kennen we toch ook geen rasstatus toe? Dat beschouwen we als een afwijking op een rassenpatroon.

Als je denkt dat ik nu te ver ga, dan is het zaak om e.e.a. in historisch en spiritueel perspectief te plaatsen. Vraag jezelf af hoe het christendom, een Europese godsdienst, het voor elkaar heeft gekregen om zich te baseren op dezelfde geschriften als de twee andere abrahamistische godsdiensten, de islam uit het midden-oosten en het van oorsprong Afrikaanse jodendom ('hebreeuw' verwijst naar de Afrikaanse Hibaru). Er is geen bijbelverhaal dat zich afspeelt in het blanke Europa, alles vindt plaats in Afrika en in het midden-oosten. Tot overmaat van ramp zien alle bijbelfiguren in het christendom er ook nog eens blank uit, incl. Jezus. Dit is geschiedvervalsing van de bovenste plank!

De waarheid is dat de bijbel een van oorsprong Afrikaans 'boek' is dat middels orale overdracht en primitief schrift werd verspreid. De Europeanen hebben alles vastgelegd in een boek en daarmee de oorspronkelijke inhoud kunnen bewerken volgens hun model, net zo goed als dat moderne geschiedenisboeken eveneens een vertekend beeld geven van historische gebeurtenissen. Geschiedenis is propaganda en is altijd de versie van de overwinnaar. En de bijbel is een AFRIKAANS geschiedenisboek dat door ons is geplagieerd en 'Europees' is gemaakt.

De waarheid is dat er in het Oude Testament melaatsen voorkomen die gedwongen in aparte gemeenschappen moesten leven. Volgens de bijbel kleurden sommigen van hen 'wit als sneeuw'. Dat is toch vreemd in donker Afrika, vind je niet? De kwaal waar deze mensen aan leden was wat we vandaag de dag vitiligo zouden noemen, een witte verkleuring van de huid a.g.v. gebrek aan het pigment melanine (mela = zwart), dat niet alleen de huid maar ook de ogen en haren donker kleurt. Een tekort hieraan levert een lichtere huid-, haar- en oogkleur op. Dit melaninegebrek maakt het tevens lastiger om goed gebruik te maken van de levensscheppende energie van de zon, waarbij de pijnappelklier een hoofdrol speelt.

Is het toeval dat maar liefst 85% van de blanken een verschrompelde pijnappelklier heeft, een percentage dat vele malen hoger is dan alle andere rassen? En waar staat de pijnappelklier voor? Juist ja, een hoger spiritueel bewustzijn! De pijnappelklier is ook verantwoordelijk voor de productie van serotonine, ons 'geluksstofje'. Waarom worden mensen blij van zomerweer en depressief in de winter? Waarom zien mensen er mooier uit met een zongebruinde huid? Geen wonder dat wij blanken DE MEESTE PATHOLOGIE VAN ALLE RASSEN vertonen, zowel op fysiek als geestelijk en spiritueel gebied!

En waar zijn al die melaatsen uit de bijbel eigenlijk gebleven? Uit historisch onderzoek weten we dat zij de Ariers uit de Noord-Indiaanse Hindoesvallei werden. Deze Ariers hadden blonde haren, blauwe ogen en een blanke huidskleur. Het woord 'arier' zelf betekent: uitverkorene. Als er nu 1 vorm van psychopathologie is dat de mensheid ten gronde richt, dan is het wel de krankzinnige gedachte: ik ben beter dan jij. De overtuiging om meer 'bezield', meer mens te zijn dan anderen geeft een vrijbrief om er maar op los te moorden, plunderen en verkrachten en dat is ook exact wat we hebben gedaan - onze 'vijanden' waren immers toch 'onmenselijk'. Dit God-complex zie je door de hele blanke geschiedenis heen.

We trokken naar het ijskoude, onbewoonbare noorden (Europa) en kwamen via het midden-oosten via het Kaukasusgebergte binnen, vandaar de term 'caucasoide'. Door barre weersomstandigheden (ijstijden) en voedselschaarste zijn we alleen maar agressiever en oorlogszuchtiger geworden en het is dan ook niet vreemd dat ALLE wereldrijken en kolonieen afkomstig zijn uit Europa. Hier in Europa heeft de 'nordische mens' ook een ' fixed albino gene' ontwikkeld, anders waren we al lang en breed uitgestorven omdat we door een onvermogen om gebruik te maken van de levenskracht van de zon niet meer levensvatbaar waren geweest. De waarheid is dat we albino's zijn die nog maar net hebben weten te overleven en dat valt, gezien onze alsmaar dalende geboortecijfers, zelfs nog maar te bezien. We denken alles op te lossen met technologie, want een laag bewustzijn erkent de bezieling van het leven niet en denkt de natuur te slim af te zijn d.m.v. de 'maakbaarheid' van technologie. Een grotere illusie is niet denkbaar!

Alternatieve blanke onderzoekers die zich verdiepen in de Khazaren hebben allemaal de neiging om de Khazaren als los te zien van het blanke 'ras', maar daarmee slaan ze de plank mis. De Khazaren zijn slechts de ALLERERGSTE BLANKEN. Tot op zekere hoogte zijn zij wij en wij hen, zij vertegenwoordigen slechts onze allerwreedste, meest sadistische psychopathologische aard. Waar de vergelijking ophoudt, is dat hun psychopathologie zo vergevorderd is dat deze zelfverklaarde 'joden' uitsluitend hun eigen gelederen beschouwen als menselijk en 'uitverkoren door God' en de rest van ons, incl. medeblanken, beschouwen als 'beestmensen', waarmee ze mogen doen wat zij willen. Willen wij dus nog iets van blanke eer behouden, dan moeten wij ze met alle mogelijke middelen bestrijden, want zij zijn VIJANDEN VAN DE CREATIE ZELF.

De Khazaren zijn afstammelingen van de Hunnen uit Sumerie, het land van de Sum-Ariers. Het waren oorlogszuchtige barbaren die een vruchtbaarheidsgod genaamd Baal eerden door deze kinderoffers te brengen. Hoe krankzinnig kan je zijn om een levend symbool van voortplanting en vruchtbaarheid op te offeren aan een vruchtbaarheidsgod?! Baal wordt vaak voorgesteld als een gehoornd beest, meestal een bok of geit maar soms ook als een stier (het Engelse woord 'bull' lijkt verdacht veel op Baal). Het Khazaarse rijk strekte zich uit van het Kaukasusgebergte tot het Oeralgebergte en van de Kaspische Zee tot de Zwarte Zee. Toen zij, onder druk van de Russen, zich in 740 na Chr. bekeerden tot een abrahamistische religie en kozen voor het judaisme vereenzelvigden zij hun Baal met de bijbelse gevallen engel Lucifer, die op aarde incarneerde als Satan (in werkelijkheid Venus en Saturnus). Dat is hun werkelijke God, aan wie zij nog steeds kinder- en mensenoffers brengen, vaak ook in de vorm van massale bloedrituelen als oorlogen.

Zij steken de draak met de schepping en daarmee ook de Schepper, omdat zij God beschouwen als een tiran die alles wat leeft in materie gevangen houdt. De enige 'bevrijding' hieruit is dan ook de dood. Het gezin, de krachtigste eenheid die de mens ooit heeft gekend, is hun ergste vijand en zij doen er alles aan om deze te verbreken d.m.v. met name geslachtsverwisseling en -verwarring. Die hele LGBT 'regenboog' cultuur komt uit hun koker, want als zij onze geslachtsidentiteit kunnen uitwissen zijn we nergens meer. We lossen dan op in een nietszeggend geheel (nihilisme) en voldoen niet meer aan het basisprincipe van creatie, nl. immateriele, hogere scheppingsenergie die uiteenvalt (materialiseert/incarneert) in twee tegenovergestelde polen, yin en yang (vrouwelijk en mannelijk), die weer de voorwaarde vormen voor procreatie. Om die reden hebben zij ook veel met het atheistische communisme en de amorele wetenschap. De New Age-beweging is eveneens een doodscultus, die aanstuurt op het opgeven van je eigen, unieke ik-bewustzijn (ego) om op te lossen in een nietszeggende zee van passieve 'verlichte' zielen die dromen van een harmonieus en vredig bestaan, zonder hier ook maar enig hard werk of strijd voor te willen leveren.

De van oorsprong Afrikaanse bijbel spreekt van twee volken waar God weinig mee van doen had: de Kanaanieten en de Edomieten. De Kanaanieten waren vernoemd naar hun aartsvader Kanaan, de zoon van Cham, wat letterlijk "zwart' betekent (Kemet, land van de zwarten, is de oude naam van Egypte, wat van oorsprong NIET islamitisch was). Maar Kanaan was niet zwart, hij was blank - een Afrikaanse albino dus! De afstammelingen van Kanaan waren een verdorven volk dat o.a. verantwoordelijk was voor het decadente Sodom en Gomorra. Daar komt ook het woord 'sodomie' vandaan voor anale penetratie, de ultieme vorm van seksuele vernedering. De Khazaren staan alle mogelijke seksuele perversie voor om de geslachtsdaad als heilige scheppingsdaad te ontheiligen en zo ook weer de creatie te bespotten. De Kanaanieten hadden een vuurgod genaamd Moloch, aan wie zij...kinderen offerden. Moloch wordt vaak voorgesteld als een uil. Dat onze elite daadwerkelijk dergelijke rituelen nog steeds uitvoert, blijkt uit het filmmateriaal dat Alex Jones klandestien in 2000 wist vast te leggen van het Cremation of Care ('cremeren' van naastenliefde)-ritueel tijdens hun jaarlijkse bijeenkomst in Bohemian Grove. Ik schrijf dit in het ziekenhuis op mijn mobiel en als ik een link plaats naar YouTube krijg je een mobiele link die je thuis niet kunt bekijken op de computer, maar je vindt de beelden zelf heel makkelijk op YT.

Het andere volk dat uit de gratie Gods viel waren de Edomieten, genoemd naar hun aartsvader Esau, wat 'rood' betekent omdat hij rood haar had. Hoeveel Afrikanen ken jij met rood haar? Is dat niet iets wat hoort bij...blanken? Dus we hebben twee verdorven volken die allebei een blanke aartsvader hebben. Of de Khazaren nu de Kanaanieten of de Edomieten uit de bijbel zijn, het kan geen toeval meer zijn dat dergelijk satanisch gedrag een typisch blank fenomeen is, met de Khazaren als absolute dieptepunt. Dus hoezo blank 'ras'? Een afwijking, zul.je bedoelen!

Hoewel confronterend hoop ik dat je iets met deze uiteenzetting kunt, al is het alleen maar om te laten zien dat lang niet alle blanken zo zijn of hoeven te zijn.

Mike
 
Hoi Mike,

Bedankt. Ik kom nu net naar huis en zie je hele verhaal. Ik eet nu eerst iets en ga het dan uitgebreid lezen.

Hoe gaat het met je? Mag je zaterdag naar huis.

Ik hoop het.

Heel veel groetjes en sterkte verder en wij ondersteunen je mentaal.

Dorothé
 
Ik ben benieuwd naar je reactie. Ik heb hier een hele middag en een gedeelte van de avond op gezeten!

Mike
 
Ik zal het vanavond in bed lezen. Als ik nog fit genoeg ben na 8 uur callcenterwerk, dan schrijf ik de reactie daarna nog, anders wordt het morgenvroeg. Okay! Ik denk dat ik spoedig ook aan het hele topic over 'De relatie tussen mensen en varkens' ga beginnen.

Mike, ik dank je heel erg dat je er in jouw toestand zo aan hebt zitten werken. Ik hoop niet dat het teveel energie gevergd heeft.

 
Dan is het goed.

Nou, ik lig nog niet in bed en heb het tussen de happen eten (ei met groenten en een beker bottenbouillon) gelezen. Waanzinnig interessant. Enkele dingen wist ik al wel, bv. de Khazaren, maar compleet nieuw voor mij waren je uitspraken als:
...De Khazaren zijn slechts de ALLERERGSTE BLANKEN. Tot op zekere hoogte zijn zij wij en wij hen, zij vertegenwoordigen slechts onze allerwreedste, meest sadistische psychopathologische aard....
en je verhaal over : De van oorsprong Afrikaanse bijbel spreekt van twee volken waar God weinig mee van doen had: de Kanaanieten en de Edomieten.
Ik vind heel je verhaal zeer interessant. Komt dat ook in dat topic over De relatie tussen mensen en varkens’ voor?
Ik wil het allemaal weten, daar zit het geheim, ik voel dat dit voor mij heel belangrijke informatie is. Ik weet niet waarom ik daar zo naar hunker, maar het is de ontbrekende schakel in misschien wel mijn 'verlichting'.
 
Komt ook voor in De relatie tussen mensen en varkens. Lees maar gewoon mijn posts, dan ga je sneller door die 180+ pagins's heen. Met Tanja gaan we regelen dat ik hier in het najaar een avondje over kom vertellen in het.zuiden. jij maakt in korte tijd grote stappen, Dorothe, daarom zet ik mij.zo voor jou in. Complimenten daarvoor!

Mike
 
Dank je Mike.
Ja, ik zit al weken (misschien wel maanden) hele avonden video's te bekijken op YouTube. Ik bekijk ze in het Duits, omdat ik dit beter versta en dat is mij nu heel belangrijk. Mijn vriend heeft zich hier allang in verdiept en sprak er al over toen ik er nog tegen in ging en nog nooit van dit forum gehoord had. Wat dat betreft zit onze relatie zeer goed, we liggen hier op dezelfde golflengte. Dat is wel fijn en we dromen samen over hoe we deze NWO kunnen trotseren, met gezonde voeding, geen vaccins en heel veel kennis...en als mij ouders het niet bewust willen weten, dan wil ik het ze onbewust mededelen en ze ook beschermen tegen de NWO.
 
Ja Dorothé was toch handig geweest als je in maart naar Heerlen was gekomen toen heeft hij het hier ook over gehad. ;-)
 
Ja, dat besef ik nu ook. Maar goed, een volgende keer ben ik erbij. Ik merk dat het allemaal samenhangt en dat niet alleen de voeding van belang is, maar het hele plaatje.

Ik heb dat toen nog niet zo in de gaten gehad. Ik ben daar pas de laatste tijd heeeel intensief mee bezig.
 
Dank je wel Mike voor de uiteenzetting en dank je wel Dorothe voor het stellen van je vragen. Ik vind deze geschiedenislessen ook waanzinnig interessant en merk eveneens aan mijzelf dat ik er meer van wil weten. Ik doe momenteel mijn best om alles te begrijpen en herlees daarom regelmatig stukjes uit het 'varken-mens' topic. Als er weer een lezing is dan ben ik er weer bij.
 
Wat te denken van de Kindlifresserbrunnen in het Zwitserse Bern:

http://www.atlasobscura.com/places/child-eater-bern

Hierin zien we natuurlijk weer een kinderetende Moor, zo'n enge 'Schwarze', net als onze Zwarte Piet. En dat terwijl de Moren ons juist cultuur en beschaving hebben bijgebracht!

Er is bij mijn weten geen blanke onderzoeker die hier fatsoenlijk, diepgaand onderzoek naar heeft gedaan. Ons blanke perspectief, gebaseerd op een Eurocentrische culturele opvoeding, geeft ons oogkleppen. Bovendien is het te pijnlijk en te confronterend om te moeten toegeven dat we als 'ras' en als culturele factor op het wereldtoneel ernstig tekort schieten. In de relatie tussen mensen en varkens zie je ook de weerstand onder bepaalde forumleden, die hun hele Eurocentrische wereldbeeld en mensbeeld in duigen zien vallen. De blanke mens die een toontje lager moet zingen? Dat nooit!

Pas toen ik me ging verdiepen in het.zwarte perspectief kon ik het met andere ogen zien. En ook tegen deze sprekers zie je de weerstand ontstaan, want zij zijn niet beheerst en academisch volgens de Europese norm maar juist zeer fel en gepassioneerd, waardoor ze al snel boos overkomen. Nou, ze hebben wat mij betreft alle reden om boos te zijn na alles wat hen door toedoen van blanken is overkomen. Hun hele geschiedenis en cultuur wordt door ons stelselmatig tot op de dag van vandaag uitgewist. En blanke academici zijn het ergst!

Hier een video van zo'n gepassioneerde spreker ergens op straat in een drukke Amerikaanse stad, die ons feilloos de les leert, compleet met bijbelteksten ter ondersteuning:

&app=desktop

Mike
 
want zij zijn niet beheerst en academisch volgens de Europese norm maar juist zeer fel en gepassioneerd, waardoor ze al snel boos overkomen

Heel herkenbaar en een vaak voorkomende verwarring in deze zogenaamd intelligente en hoogstaande maatschappij.
 
Ik heb een manier gevonden om de mobiele YT-site te omzeilen en de desktop-variant te.plaatsen. Bekijk dit lesje in bijbelstudie over Esau en de edomieten:



Zeer leerzaam!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan