bilderberg feestje nadert zijn einde!

Klopt Lievergezond, maar de gehele NWO en Illuminatie en zionisten zijn ook unheimisch, maar dat geloof ik ondertussen wel.
 
waar zijn de slechten

Nou ja, de slechten, de echte slechten zijn -op de keeper beschouwd- wat mij betreft dus de mensen met de oogkleppen op. De mensen van wie je dus beter niets kunt verwachten, ook niet als ze je vader, moeder of je beste vriend(in) zijn.
 
Och, daar ben ik het niet mee eens, ze zijn naïef en ja ook wel dom. Daarom niet slecht. Misschien zijn deze mensen zo goed van hart dat ze zich dat helemaal niet kunnen voorstellen dat er zo slechtheid heerst. Maar, ik ben het wel met je eens dat dat gebrekkige mensen zijn. Maar slecht...nee.
 
Door,
als mensen 1x iets horen vinden ze het vaak onzin en willen ze er niet naar luisteren, horen ze 2e keer weer dat verhaal, dan weten ze, ik heb dat al eerder gehoord. Als ze het dan daarna op een andere plaats van een andere bron horen, gaan ze nadenken, zo werkt dat met reclame ook, de kracht van herhaling.
En dan bedoel ik niet perse door jou, juist niet denk ik, jij bent eigen (bij ouders en vrienden) en jij klets uit je nekharen, maar juist als ze ergens anders steeds weer bepaalde geluiden horen, gaan ze er onbewust in eerste instantie over nadenken en jij hebt dat zaadje gezaaid.
Met een steentje maak je een rimpeltje in het water en dat gaat maar door.Eerst moeten ze van het dogma af dat "belangrijke mensen zoals overheden, pharma enz." niet het beste met ons voorhebben. Dat is al zo moeilijk, dus kom niet meteen aan met satanische praktijken waarbij baby's geofferd worden enz.
Misschien helpt dit voor jou.
 
Hoi Marijan,
Ja, dat klopt. Ha ha ha, nou moet ik er nog mee lachen dat je dat zo nuchter schrijft ( dus kom niet meteen aan met satanische praktijken waarbij baby’s geofferd worden enz.).
Alsof je schrijft, vertel niet over dat je appels eet en geen bananen. Sorry, maar het klonk zo onschuldig. Maar je hebt gelijk.

Rest alleen nog mijn beginvraag: bestaat hekserij echt in de vorm van offers brengen etc.
Ik ben een doordrammer, dat is me al eens verweten hier :-(
 
Het gevaarlijkst (ik heb het niet over "slecht") zijn de mensen die vanuit deze onnozelheid allerlei dingen steunen en opdrachten uitvoeren zonder enig besef te hebben van de achterliggende motieven en de impact van hun handelen, ondanks dat zij dit doen met de beste bedoelingen en/of omdat zij om wat voor reden dan ook niet verder (kunnen) denken dan hun onmiddellijke invloedssfeer en vaak zelfs dat niet eens. Dat zijn gewoon mensen van alledag.
 
Er zijn mensen voor alles Door! Bij sommigen bestaat hun kracht juist uit het feit dat anderen het niet kunnen (of willen) geloven.
 
Een waar woord, Alethea.

Ja, leugens die voor waarheid verkocht worden en geheime zaken die als onwaarschijnlijk verkocht worden, kunnen in een onnozele wereld goed tij vieren.
 
Hoi Marijan,

Ja, zulke dingen werden er in de video verteld met ook deze foto's.
Onbegrijpelijk he.
Maar ik begin er nu toch steeds meer van te geloven.
Toen ik zoiets de eerste keer zag, heb ik de gehele nacht liggen denken en moest ik er bijna van overgeven.
 
Nog verschrikkelijker is het offeren van kinderen, dus als ze al een bepaalde leeftijd hebben en al bewustzijn. Benen worden bij bewustzijn afgesneden en dan worden ze verkracht en geofferd. Ja, ongelooflijk, wie kan zoiets doen, en waar zijn de moeders....soms moeten de moeders dat zelf doen.

Zeg, en hoe zit het dan met bv. Madonna als hogepriesteres die de kabbala uitvoert. Doet zij ook zulke dingen...of nog erger, onze Beatrix bij de illuminatie. Hebben zij ook zulke rituelen, rang 1,2 etc. en dan steeds hoger in status. Kun je het je voorstellen?
 
hey Door,
nog wat gevonden toen ik googelde op Anne Frank en Audrey Hepburn:
http://brd-schwindel.org/unfassbar-weltstar-audrey-hepburn-war-anne-frank/
Het is allemaal Duitstalig, ook lastig, maar voor jou een peuleschilletje.
Er worden behoorlijke feiten onthult volgens deze link, ik heb het niet heel langzaam gelezen, dus weet niet precies wat er staat
 
ik dacht fijn, de Nederlandse vertaling, maar dus niet, nog een link met meer info:
http://hetuurvandewaarheid.info/2012/01/29/het-bedrog-van-anne-frank-reeks-duitse-artikelen/
 
Dorothe, je betrekt ook terecht je eigen verhouding tot wat goed en kwaad is voor jezelf in de kwestie van wat sommige lieden op deze aarde bezielt om zich met satanische praktijken bezig te houden.

Weet je, ik kom uit een hele zuivere en beschermde wereld. Ikzelf kan nog geen vlieg in huis doden, maar zet hem buiten. Ik wil niets wat leeft doden omdat het maar 1 leven heeft. Is ook wel extreem (spinnen dood ik wel uit angst).

Ik moet denken aan het begrip ¨schaduw¨ dat ik ken uit de wereld van Carl Gustav Jung, een psycholoog: geen idee of je er ooit van gehoord hebt, maar de schaduw zoals Jung het ziet, is een stuk onbewuste dat elk mens heeft. Dat stuk onbewuste beinvloedt hem of haarzelf negatief omdat die trauma´s of moeilijke gebeurtenissen/gevoelens niet goed heeft kunnen plaatsen. 80 procent van je schaduw is in feite goud. Dus als je die gevoelens eventueel opnieuw zou kunnen doorvoelen en een plek geven, dan zijn ze helemaal niet negatief. Je eigen schaduw kun je herkennen aan dingen / eigenschappen die je aan anderen negatief of juist positief vindt.

Dus, mocht je er ooit eventueel achter komen dat het beeld van de zuivere wereld waaruit je komt barstjes begint te vertonen, dan is dat zeker geen schande. Sterker nog, het maakt je misschien ook een stuk milder naar het kwaad van anderen en ook wel ontvankelijker voor het goede van je medemens en je kunt makkelijker en zonder oordelen kijken.
 
De grap is dat er helemaal geen joden bestaan, noch christenen, of welk ander geloof dan ook. Geloo is niets anders dan een geconditioneerd dingetje in het brein dat zo sterk werkt dat mensen hun leven er naar vormen. Het is een misvorming, zie de gevolgen.
Besefte de mens zijn/haar ware aard, dan zou de mens een heerlijk leven hebben omdat ingezien zou worden dat samenwerken oneindig veel prettiger is dan wat we nu doen.
 
Ja, wij mensen worden allemaal als mens geboren, niet meer en niet minder. En het geloof komt later, wij maken ons tot Christenen, Boeddhisten etc.
 
Trouwens Lievergezond,

Ik zie best ook wel barstjes in mijn brave opvoeding. Dat is inderdaad interessant om te zien. Gelukkig ben ik niet meer zo naïef.

En Marijan,
Ik ga de teksten nog doorlezen, ben er nog niet toe gekomen.
 
hoi Dorothe, tja de echte inzichten zijn bij mij pas gekomen toen ik als een plumpudding in elkaar stortte. Jammer dat dat er voor nodig was.
 
Ik hoop dat het je weer beter gaat Lievergezond.

Het jammere van mijn opvoeding is het grote geloof in de overheid, de farmacie, de dokter en alles. Zo braaf zijn mijn ouders dat het voor hun als een GOD is waar men niet aan twijfelt.
Ja, logisch/rationeel denken is heel belangrijk en naar de andere kant van het verhaal kijken.
Dat miste ik wel.
Mijn eigen vader noemt mij een complotdenker, niet boosaardig, maar het verbaast me dat hij dat woord zelfs kent. Hij zegt altijd dat hij niet slecht over de dingen denkt en waarom zou hij eraan twijfelen. Ik weet niet of hij echt zo naïef is, of dat hij dat maar doet om met de wereld in het reine te kunnen zijn.
Ja, dat zijn zo'n scheurtjes is mijn opvoeding...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan