Door,
als mensen 1x iets horen vinden ze het vaak onzin en willen ze er niet naar luisteren, horen ze 2e keer weer dat verhaal, dan weten ze, ik heb dat al eerder gehoord. Als ze het dan daarna op een andere plaats van een andere bron horen, gaan ze nadenken, zo werkt dat met reclame ook, de kracht van herhaling.
En dan bedoel ik niet perse door jou, juist niet denk ik, jij bent eigen (bij ouders en vrienden) en jij klets uit je nekharen, maar juist als ze ergens anders steeds weer bepaalde geluiden horen, gaan ze er onbewust in eerste instantie over nadenken en jij hebt dat zaadje gezaaid.
Met een steentje maak je een rimpeltje in het water en dat gaat maar door.Eerst moeten ze van het dogma af dat "belangrijke mensen zoals overheden, pharma enz." niet het beste met ons voorhebben. Dat is al zo moeilijk, dus kom niet meteen aan met satanische praktijken waarbij baby's geofferd worden enz.
Misschien helpt dit voor jou.