bilderberg feestje nadert zijn einde!

http://adventofdeception.com/deception-alex-jones/

random link, ken de site niet maar legt het wel redelijk uit.

je hoeft maar 1 sec naar die plof kip koppen van alex en icke te kijken om te zien=weten dat ze fake zijn! en mike voor dat je mensen vals gaat beschuldigen, kijk even goed tot welke clubjes je idolen behoren want judith more en johan oldekamp zijn net zulke plofkippen als icke en alex, ze waren bijde sprekers op een of ander nwo symposium, in hotel gooiland in Hilversum vorig jaar november, iets met BAM van die green free energy bull.hit :)

dubbel check je feiten voor je wat zegt.

trouwens wel een beetje gek dat die william Cooper wel vermoord is en die 2 ander "klokkenluiders" als icke en jones niet...

een vriendin zij het laatst nog, dat ze het personeel in reformzaken vaak zo kill en arrogant vond, buiten het fijt dat de meesten er echt super ongezond uitzien, maar ja de NWO is dan ook geen aardige onderneming....

hier nog een om over na te denken, zag het laatst op een oude cursus map

Natuurvoeding's

Winkel

Organisatie.....

sites of organisaties die zo smerig inspelen op angst-onzekerheden of andere nwo organisaties zo promoten, en letterlijk over lijken gaan want of het jouw je gezondheid-leven kost maakt ze niet uit zolang zij er maar aan verdienen, nee sorry hoor, die zijn niet aardig en behandel ik ook niet aardig.

 
Ja hoor je bent alleen een echte klokkenluider als je dood bent en johan oldekamp en de natuur winkel werken stiekem toch voor de NWO :lol:

 
Ik dacht het al: volledig paranoide. Je ziet overal vijanden, maar je grootste vijand ben jij zelf, dat zijn je eigen gedachten!

Mike

 
Juist! Of beter gezegd dat wat vooral Martin Bormann en de rest van de hoge nazi's in gang hebben gezet om het naoorlogse europa naar hun hand te zetten..

 
@ aardig wezen opzich altijd goed om kritisch te blijven, zoals ik al eerder vermeldde.

Zoveel mogelijk alles op een afstand te blijven bekijken, vooral met zulke sensaties shows.

Je gaat alleen wel erg ver in dat natuurwinkels en reformzaken niet te vertrouwen zijn :)

Denk dat een locale boer/natuurwinkel die niet afhankelijk is het betrouwbaarts is!

Reformzaken zal net als veel winkels om de winst gaan, maarja welke winkel niet.

Waar ik het wel mee eens ben is dat het personeel van de reformzaken een beetje chago lijken, maar dat ligt volgens mij gewoon aan het personeel daar of die winkel.

En of dat zulke geheime organisatie,media, maar ook de zogenaamde gezonde voedingwinkels/mensen die dit promoten op angst kunnen inspelen.

Angst aanpraten/creeeren is een groot wapen van het kwaad dat is wel duidelijk.

Dus terug naar de roots,locale boer/kleinere natuurwinkels.

Merk dat sommige mensen iets teveel fan zijn van een Alex Jones en zich ook zo gaan gedragen dus:

Mensen afzeiken,als dom bestempelen als men maar een iets andere mening/visie heeft.

Ben het met meerdere dingen eens, maar zeker sommige dingen ook niet.

Instinct [nee niet gedachtes] is 1 van de geweldige instrumenten op deze wereld en die ga ik zeker niet negeren.

ze zijn trouwens weer een lekkere show aan het opvoeren met die Snowden ....:D

 
Quote:
buiten het fijt dat de meesten er echt super ongezond uitzien


Hallo aardig wezen: dit vind ik zelf in elk geval zeker ook als ik kijk naar het personeel in de natuurwinkels in mijn woonplaats: lijkbleek en mager vaak. Vooral in de twee gevallen die ik ken waarbij degenen die in de winkel staan ook de eigenaars zijn.

Het lijkt me ook niet makkelijk om een natuurwinkel te runnen trouwens in deze tijd.

Je meent het misschien goed te doen met zo'n winkel en dan kom je er als het goed is achter hoeveel volksverlakkerij er ook in deze sector gaande is.

Plus dat natuurwinkelpersoneel ook nog vaak vegetarisch is of veganistisch.

 
Zou niet weten hoezo aardigwezen wie het ook is paranoïde is? op sommige punten dan schiet die misschien door, past niet in jouw straatbeeld?

Ik ken haar/hem verder niet dus zou het niet weten.

Beide kanten kan je naar het paranoïde schuiven dat is mij ook wel duidelijk ondertussen :-)

'

@Lievergezond op 1 dame na uit de gezondheidswinkel,die ziet er zeer aangenaam uit moet ik zeggen ;)

 
@benbijnier
Quote:
de eu, de natte droom van hitler


Nee, de EU was al bedacht VOOR WO I en WO II.

Dr. Rath legt dat heel duidelijk uit in zijn presentatie "Movement of Life". Je zult dan de hele presentatie moeten bekijken, maar dan steek je nog wel wat op hoe IG Farben, Bayer en BASF de regie hadden in het tot stand komen van beide wereldoorlogen en ook hun motieven.

Uiteraard speelt hier nog wel de invloed van de bankiers zoals de Rothschild enz. in mee. Maar de toon van het zionisme was daarmee wel goed gezet. En dat merken we nu nog.

 
buiten het fijt dat de meesten er echt super ongezond uitzien

Hallo aardig wezen: dit vind ik zelf in elk geval zeker ook als ik kijk naar het personeel in de natuurwinkels in mijn woonplaats: lijkbleek en mager vaak. Vooral in de twee gevallen die ik ken waarbij degenen die in de winkel staan ook de eigenaars zijn.

Het lijkt me ook niet makkelijk om een natuurwinkel te runnen trouwens in deze tijd.

Je meent het misschien goed te doen met zo'n winkel en dan kom je er als het goed is achter hoeveel volksverlakkerij er ook in deze sector gaande is.

Plus dat natuurwinkelpersoneel ook nog vaak vegetarisch is of veganistisch.

oops hoe quote ik dit nu netjes?!

kijk dat bedoel ik dus bv! en veel meer dan je denkt en ik vind het behoorlijk ernstig als iemand die claimend verstand van zaken te hebben dat niet herkent. jij dus wel.

maar zeker dat er gelukkig nog fijne lokale boeren zijn die zich nergens wat van aantrekken lekker hun ding doen en dus nog lekkere producten verkopen.

 
ik lees al wel een jaartje mee op dit forum, en was benieuwd welke kant het op zou gaan, voor de 2012 hoax zijn een hoop sites gestopt en er was een opleving aan "gezondheids"sites dat viel me op en ik heb dat een tijd gevolgd.

helaas bleken de meeste te commercieel en ik bedoel dan dat ze of toch nog te veel de schijf van 5 promoten of vlees bannen, granen promoten en massaal vitamines promoten en noem het maar para of niet maar trace de bron van die vitamines maar eens na, wel opvallend als veel van de producenten en fabrieken van de overheid blijken te zijn, of een of andere elite gigant, maar ach das gewoon toevallig he! :D lock and key dude lock and key!

het is al zo lang bekent dat die alex jones een supper nwo soap speler is en david icke een nwo pupped, als je dat echt niet weet... wow! judid more voor de bam club werkt, net als johan oldekamp,(je kunt gewoon fimpjes met hun nwo bull promo online bekijken hoor) heb je die bron wel gecheckt mike? nee he! want dan zou je het niet meer kunnen ontkennen lol!

je valt hier giga door de mand meneer, welke agenda dien jij nu werkelijk?

en ja ik ben heel kritisch! super kritisch! en ik raad iedereen aan dat ook te zijn, zeer gezond!

jij weet niets van mij en ik denk dat het niet zo verstandig is om zulk kinderachtig commentaar te geven, kun je echt niets beters verzinnen?

ik dacht dat dit een serieuze volwassen site was maar het blijkt dat ik me dus heb vergist, en dat vind ik heel jammer.

 
ok voor de geen die echt niet weten wat lock and key is, dat is een oude manier om simpel geld te verdienen, vraag en aanbod:

zorg voor schaarste en dan kun je lekker winst maken. zorg voor een tekort en wees zeker dat je de enige bent die het kan aanvullen, super winst!

zorg dat mensen ziek worden van je eten, dan kun je ze daarna weer duur gezondheid voedsel verkopen.

zorg dat mensen ziek worden van je inentingen dan moeten ze daarna wel je dure pilletjes kopen enz enz.

maar ja das zo totaly paranoia...om zo te denken...lesje economie meer is het niet :idea:

 
Het zat er al aan te komen: aardig wezen is geblokkeerd. Hij heeft werkelijk geeneen psoitieve bijdrage geleverd aan dit forum. In zijn paranoide hoofd zal ik wel een 'nwo-agent' zijn, het zal allemaal wel. Dit soort forumleden kan ik missen als kiespijn!

Mike

 
ik verbaas me er ook over hoor dat de meeste mensen die wakker lijken te worden toch in de comastand/vegetatieve toestand blijven staan. Toen ik mij verdiepte in de e-nummers, gingen alle bellen rinkelen en wou ik weten waarmee ik nog meer besodemieterd werd. Maar ik zie om me heen veel mensen die deels biologisch eten of bepaalde e-nummer mijden 0f hun kinderen niet vaccineren of speltbrood eten of natuurlijke huidproducten kopen etc, etc. Wat is het dat bij die mensen de bellen niet gaan rinkelen, waarom worden ze niet echt wakker?

Ik weet de spreuk niet meer precies, maar zoiets als: je moet eerst iets hartgrondig ontkennen, voor je iets kan omarmen.

Soms lijkt het ook wel als je succesverhalen hoort (vb topsporter uit krottenwijk) dat het makkelijker is om het roer om te gooien dan bij te sturen.

Misschien dat daarom die mensen niet uit de vegetatieve toestand komen. Ze hebben het nooit hartgrondig ontkent.

De wet van de remmende voorsprong. Zij (vb de reformwinkeleigenaren) waren er vroeg bij en kochten als 1 van de eersten een televisie en terwijl zij nog met hun (onverslijtbare?)zwartwit kreng zitten opgescheept, kijk ik inmiddels vrolijk naar mijn flatscreen. (ja, ik kwam pas veeeel later).

Ik weet het niet, nog meer theorieën?

 
Lijkt wel Noord-Korea hier je wordt hier blijkbaar geblokt als men je niet aanstaat.

Herken juist dingen van verschillende mensen hier zowel van Mike , maar ook van aardigwezen en anderen.

Een zeer slechte zaak dat men geblokkeerd wordt voor zulke dingen,al weet ik niet of deze persoon ergens anders al zat te trollen ofzo maar in deze topic zie ik nou niet schrikbarende posts van diegene beetje vreemd.

Ben ook niet zo erg van de sensatie show van Alex, im next i guess?

Ja vegetarisch begrijp ik zelf ook niet af en toe een lekker stuk vlees lekker vet is heerlijk met wat kokosolie etc ;)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.551
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan