Godsgeschenk
Well-known member
BioClandestine
I took a break from the psyops for the weekend. I sat back and observed from a distance while emotions settled. Here’s what I see: There is a massive propaganda campaign by Israel and their Western partners, seeking to garner public support for all out war in the Middle East. The Israeli...
t.me
Er is een enorme propagandacampagne gaande door Israël en hun westerse partners, die publieke steun proberen te verwerven voor een totale oorlog in het Midden-Oosten.
De Israëlische regering vertoont YouTube-advertenties, Twitter/X-advertenties, CBS-rondetafelgesprekken met de Five Eyes Intel-leiders, om de financiering van Israël tijdens voetbalwedstrijden te promoten. Ze adverteren oorlog zoals een bedrijf een product of een evenement zou promoten. Het Amerikaanse volk wordt via PSYOP het doelwit.
In eerste instantie dacht ik dat de propaganda bedoeld was voor publieke en politieke steun om financiering voor Israël veilig te stellen, zoals wij dat voor Oekraïne doen, maar dit lijkt ernstiger te zijn.
Het lijkt alsof Israël de VS rechtstreeks bij het conflict in het Midden-Oosten wil betrekken, want als ze Gaza binnenvallen en Hezzbollah erbij betrokken raakt, raakt Iran erbij betrokken, Jordanië, Syrië, Libanon, Egypte... Het wordt een shitshow, dus Israël willen dat de VS het conflict voor hen bestrijden. Daarom geloof ik dat het Amerikaanse volk zo zwaar het doelwit is van pro-Israëlische oorlogspropaganda.
De betrokkenheid van de VS zou ook het Biden-regime aanzienlijk ten goede komen. Meer oorlog, meer chaos, meer mogelijkheden om geld wit te wassen aan hun diepe staatspartners, meer inkomstenbronnen voor de oorlogsmachine, onmiddellijke vergoelijking van de enorme mislukking in Oekraïne, enz.
Als de status quo blijft bestaan, zal Trump 2024 winnen. De Derde Wereldoorlog zou wel eens hun enige optie kunnen zijn en de tijd dringt.
Dit lijkt een voorbode van een oorlog te zijn.
Dorothé