BioClandestine

Ik heb een weekend pauze genomen van de psyops. Ik leunde achterover en observeerde vanaf een afstand terwijl de emoties tot rust kwamen. Dit is wat ik zie:

Er is een enorme propagandacampagne gaande door Israël en hun westerse partners, die publieke steun proberen te verwerven voor een totale oorlog in het Midden-Oosten.

De Israëlische regering vertoont YouTube-advertenties, Twitter/X-advertenties, CBS-rondetafelgesprekken met de Five Eyes Intel-leiders, om de financiering van Israël tijdens voetbalwedstrijden te promoten. Ze adverteren oorlog zoals een bedrijf een product of een evenement zou promoten. Het Amerikaanse volk wordt via PSYOP het doelwit.

In eerste instantie dacht ik dat de propaganda bedoeld was voor publieke en politieke steun om financiering voor Israël veilig te stellen, zoals wij dat voor Oekraïne doen, maar dit lijkt ernstiger te zijn.

Het lijkt alsof Israël de VS rechtstreeks bij het conflict in het Midden-Oosten wil betrekken, want als ze Gaza binnenvallen en Hezzbollah erbij betrokken raakt, raakt Iran erbij betrokken, Jordanië, Syrië, Libanon, Egypte... Het wordt een shitshow, dus Israël willen dat de VS het conflict voor hen bestrijden. Daarom geloof ik dat het Amerikaanse volk zo zwaar het doelwit is van pro-Israëlische oorlogspropaganda.

De betrokkenheid van de VS zou ook het Biden-regime aanzienlijk ten goede komen. Meer oorlog, meer chaos, meer mogelijkheden om geld wit te wassen aan hun diepe staatspartners, meer inkomstenbronnen voor de oorlogsmachine, onmiddellijke vergoelijking van de enorme mislukking in Oekraïne, enz.

Als de status quo blijft bestaan, zal Trump 2024 winnen. De Derde Wereldoorlog zou wel eens hun enige optie kunnen zijn en de tijd dringt.

Dit lijkt een voorbode van een oorlog te zijn.

Dorothé
 
De Republikeinse partij is óf incompetent, óf ze oefent stilletjes genialiteit uit.

Ik maakte al vroeg grapjes dat het Huis gewoon tot januari 2025 moest blijven stemmen, om ervoor te zorgen dat het Congres niet nog meer van ons geld naar Oekraïne of Israël kan sturen.

Kan WW3 niet financieren zonder budget.

BLIJF STALEN!

Dorothé
 
Wanneer de VS of hun bondgenoten burgers doden, is dat gewoon ‘de aard van het conflict’.

Wanneer Rusland of een van de vijanden van het Westen burgers vermoordt, is dat verwerpelijk, niet te rechtvaardigen, immoreel, onethisch, oorlogsmisdaden, enz.

De regels van conflict zijn niet van toepassing op zelfingenomen mensen.

Telegram (https://t.me/myLordBebo/10888)
Lord Bebo & Friends
🇺🇸🇮🇱🚨‼️ For civilian casualties in Gaza, Kirby says it’s war and it’s messy.

➡️ Reminder: he cries when he sees Ukrainian or Israeli casualties.

Dorothé
 
Rogan verwoordt wat velen over de hele wereld voelen:

-“De wereld jaagt me momenteel de stuipen op het lijf.”

– “Tot nu toe heb ik tijdens mijn leven nog nooit het gevoel gehad dat een kernoorlog mogelijk was.”

De wereld staat op de rand van vernietiging. De mensheid staat op het spel. Maar misschien is dit wat de wereld nodig heeft om blijvende verandering tot stand te brengen. Misschien is een close call met de apocalyps wat nodig is voordat de diepe slapers uit de matrix breken en de ernst van de situatie onderkennen. We staren in de loop van WO3.

Maar als Trump 2024 wint en in staat is de Derde Wereldoorlog op te lossen, zoals hij beweert, zal de wereld geen andere keus hebben dan hem te steunen, en het allerbelangrijkste: ze zullen eisen dat degenen die verantwoordelijk zijn voor het aandrijven van ons naar de Derde Wereldoorlog verantwoordelijk worden gehouden voor hun misdaden tegen de menselijkheid. .

Trump zou vrijwel onbeperkte politieke munitie hebben nadat hij zojuist de wereld had gered van nucleaire vernietiging, en de Democraten hebben al het precedent geschapen dat het oké is om vooraanstaande federale functionarissen, waaronder voormalige presidenten, te vervolgen.

Er is hier een legitiem pad om de mensheid te redden van de Deep State.

Dorothé
 
1698314115715.png
Felicitaties aan spreker Mike Johnson.

Zijn trackrecord lijkt goed te zijn. Hij is pro-Trump, America First, zeker een upgrade van McCarthy. Hij controleert alle vakjes.

De keuze ziet er op papier goed uit, laten we nu de resultaten bekijken. Geen cent meer voor Oekraïne of ELK buitenlands conflict.

Dorothé
 
Welnu, daar gaat dat.

Johnson staat al te watertanden bij het sturen van ons belastinggeld om buitenlandse conflicten te financieren.

De publieke en politieke steun voor Oekraïne nam af en Israël nam zijn plaats in.

De wasmat blijft open en de oorlogsmachine blijft draaien.

Dorothé
 
1698314382518.png
-Een door mensen ontwikkelde ziekteverwekker heeft zojuist ruim zeven miljoen mensen gedood

-Het Biden-regime is corrupt

-Onze grens is in gevaar

-We hebben zojuist $100+ MILJARD uitgegeven aan de enorme mislukking in Oekraïne

-De kosten van levensonderhoud zijn waanzinnig

Waarom is het eerste wat op de Republikeinse agenda staat het sturen van steun naar Israël?

Dorothé
 
Ik vraag me af hoe veilig Amerika zou zijn als de FBI en het DHS daadwerkelijk de hun toegewezen functie van het beschermen en dienen van het Amerikaanse volk zouden vervullen.

Onze grootste bedreiging is niet Rusland, China of Iran. Het zijn de corrupte elementen binnen onze eigen regering, en die komen niet eens in de buurt.

Dorothé
 
1698379801014.png
Vóór de Hamas-aanvallen deden we het zo goed.

Wij domineerden het publieke gesprek. We vernietigden de verhalen rond Covid, de ‘vaccins’ en Oekraïne.

Maar door het conflict in het Midden-Oosten zijn we veel van dat momentum kwijtgeraakt.

Weer terug naar het laboratorium.

Dorothé
 
Welke invloed heeft het conflict in het Midden-Oosten op de verkiezingen van 2024?

Verrassend genoeg scoort Trump positief.

Blauwe kiezers zijn ontevreden over de steun van het Biden-regime aan Israël. Bovendien merkt het publiek dat deze dingen niet gebeurden toen Trump aan de macht was.

De minachting voor Biden raast over de linkse basis, waardoor ze gevoeliger worden om op Trump of RFK Jr. te stemmen, of mogelijk de DNC te dwingen een andere kandidaat voor 2024 binnen te halen. Maar hoe je het ook wendt of keert, de optiek van Trump is ver weg. superieur aan dat van Biden, en het conflict in het Midden-Oosten vergroot de marge alleen maar.

Ja, de Deep State heeft de narratieve verschuiving gekregen die ze nodig hadden en heeft de publieke steun nieuw leven ingeblazen om de oorlogsmachine te financieren, maar de steun van Trump groeit en uiteindelijk kunnen we toch geen veranderingen doorvoeren voordat Trump weer aan de macht is. 2024 is de doelstelling.

Dus hoewel de zaken er op dit moment misschien somber uitzien, bewegen we de naald in de richting van het uiteindelijke doel: het blootleggen en uitroeien van de Deep State, dat begint met het winnen van 2024. De enige vraag is: redden we het daar?

Dorothé
 
Ik denk niet dat Trumps slogan ‘America First’ genoeg voor mij is.

Ik ben “Alleen Amerika”.

Geen enkele cent van onze belastingen mag om welke reden dan ook naar een ander land worden gestuurd. Geen uitzonderingen.

Dorothé
 
De Algemene Vergadering van de VN stemde vóór het Jordaanse ‘humanitaire bestand’, een oproep om de vijandelijkheden in het Israëlisch-Palestijnse conflict te staken.

De VS en Israël waren 2 van de 14 die tegen stemden, terwijl 140 vóór stemden.

De wereld wijst het Westen af.

Aljazeera (https://www.aljazeera.com/amp/news/...ingly-in-favour-of-humanitarian-truce-in-gaza)
United Nations votes overwhelmingly in favour of humanitarian truce in Gaza
Resolution drafted by Arab states passes by margin of 120 to 14, with 45 abstentions at the UN General Assembly.

Dorothé
 
⚠️Ontwikkelen!⚠️

Elon levert Starlink aan “internationaal erkende” humanitaire hulporganisaties in Gaza nadat Israël de elektriciteit van Gaza had afgesloten!

Maar Israël probeert nu te voorkomen dat Elon Starlink levert om te helpen bij humanitaire hulp…

The Hill (https://thehill.com/policy/defense/4281016-musk-starlink-aid-organizations-gaza-access-internet/amp/)
Musk offers aid organizations in Gaza access to Starlink
Tech billionaire Elon Musk offered the use of his Starlink satellite internet service on Saturday for humanitarian aid organizations in Gaza, as the war between Israel and Palestinian militant grou…

Dorothé
 
Het publiek zit vast in het binaire denken dat er in elke situatie een goede en een slechte kerel moet zijn.

Hamas heeft wreedheden begaan EN Netanyahu gedraagt zich als een genocidale maniak die vastbesloten is een mondiale heilige oorlog te beginnen.

Beide dingen kunnen tegelijkertijd waar zijn.

Dorothé
 
HOLY SHIT 👀

Voormalig directeur van de DIA, generaal Mike Flynn, stelt schaamteloos dat sommige van onze wetgevers gecompromitteerd zijn door globalistische actoren, vanwege hun buitenlandse reizen waar ze “met kinderen slapen” …

Politici uit DC staan op de klantenlijst van Epstein.



Als Amerikanen is ons verteld dat onze samenleving superieur is omdat we ‘vrij’ zijn en andere regeringen wreed zijn tegen hun volk.

Welnu, het blijkt dat we niet “vrij” zijn; onze politici verhandelen/misbruiken kinderen, de VS voerden tientallen jaren oorlog over de hele wereld, en ze creëerden biowapens die miljoenen mensen doden. Hoe zijn wij precies de goeden?

Amerikanen zijn geconditioneerd om te denken dat China, Rusland, Iran, enz. slecht zijn omdat zij hun volk propageren en hun rechten beperken. Je bedoelt PRECIES wat de VS doen?

Alles wat we gebruiken om onze suprematie over de rest van de wereld te rechtvaardigen, is gebaseerd op leugens. Het Amerika waarin je dacht te zijn opgegroeid, bestaat niet meer, en ik weet niet zeker of het ooit heeft bestaan. Dit idee dat wij de VS zijn en daarom rechtvaardig zijn, is niet alleen onlogisch, maar ook historisch onjuist. De Amerikaanse regering heeft na de Tweede Wereldoorlog alleen maar corruptie en dood verspreid.

De meeste Amerikanen erkennen deze realiteit niet, maar de rest van de wereld wel, en ze zijn onze shit beu.

Dorothé
 
Verduidelijking:

Niet al mijn berichten zijn gericht op dezelfde doelgroep.

Sommige berichten zijn bedoeld voor meer doorgewinterde volgers waarvoor een voorafgaand begrip vereist is.

Sommige zijn ontworpen om viraal te gaan en zijn zo geformuleerd dat ze een beroep doen op normies/noobs.

Het ontwaken van normen vereist subtiliteit en finesse.

Dorothé
 
1698686566438.png
Het verbijstert mij absoluut dat veel van deze verslagen over oorlogsmonitoring nog steeds serieus worden genomen.

Het is alsof jullie allemaal vergeten zijn, of niet weten hoe ze elke laatste druppel Oekraïense oorlogspropaganda/desinformatie hebben gepost, en toch geloof je ze hier over Israël.

Waarom?

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.991
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan