BioClandestine

Conservatieven vorige week: “Oekraïne is niet onze strijd! Geen financiering meer van eindeloze buitenlandse conflicten! Amerika eerst!”

Conservatieven deze week:

Dorothé
 
De Russische resolutie voor een staakt-het-vuren en VN-interventie in Israël/Palestina mislukt.

Vijf stemden vóór, waaronder Rusland, vier stemden nee, inclusief de VS, en zes onthielden zich van stemming. Er waren 9/15 stemmen nodig om te slagen.

Het Westen heeft er geen belang bij deze oorlog te stoppen. Ze willen het.

Reuters (https://www.reuters.com/world/russia-push-un-security-council-action-israel-gaza-fails-2023-10-16/)
Russia push for UN Security Council action on Israel, Gaza fails
A Russian-drafted U.N. Security Council resolution that would have called for a humanitarian ceasefire in the war between Israel and Palestinian militants Hamas in Gaza failed to get the minimum

Dorothé
 
Ik vraag me af hoe de afgelopen week zou zijn verlopen als Elon geen controle had over Twitter. 🤔

Deze luxe hadden we het eerste jaar van Oekraïne niet.

Hoe zou het verhaal verschillen? Wat zou geclassificeerd zijn als ‘desinformatie’? Hoe zou de publieke perceptie verschillen?

Het publiek voerde gewoon een serieus intellectueel discours, waarvan ik niet zeker weet of dit ooit in de geschiedenis van de mensheid heeft plaatsgevonden. Verhalen werden op mondiale schaal tegen elkaar opgezet en het streven naar de waarheid leidde tot een wild maar fascinerend debat en perspectief.

Dit was de eerste keer dat er een oorlog uitbrak, en het publiek was echt vrij om zijn mening te geven op sociale media en de markt te laten beslissen wat er aan de hand was, in plaats van blindelings te geloven wat de presentator op de televisie zei.

Ik denk niet dat we het nog weten, maar dit zou de geschiedenis in kunnen gaan als een keerpunt in de menselijke beschaving. Regeringen baseren hun beslissingen ongetwijfeld op de publieke opinie, en met een vrije markt voor ideeën kunnen we misschien wel een verschil maken, ook al is dat minimaal.

Eén ding is zeker: we bewegen de naald. Het volk wordt steeds machtiger. We zijn aan het nivelleren.

En zonder Elon hadden we dit niet kunnen doen.

Dorothé
 
Als een regering in crises aan de macht komt, zullen ze crises creëren. (SARS-CoV-2)

Als een regering in tijden van terreur publieke steun krijgt, zullen er tijden van terreur ontstaan. (9/11)

Toepassen op huidige situatie.

Er spelen hier agenda's en we zouden naïef zijn als we die zouden negeren.

Dorothé
 
⚠️Oorlogsmisdaden⚠️

Het Palestijnse ministerie van Volksgezondheid meldt dat minstens 500 mensen zijn omgekomen als gevolg van een luchtaanval op een ziekenhuis in Gaza.

Er circuleren video’s van de vermeende gebeurtenis, maar het is op dit moment moeilijk om te verifiëren wat echt is.

Reuters (https://www.reuters.com/world/middl...ike-hospital-gaza-health-ministry-2023-10-17/)
At least 300 dead in Gaza hospital bombing, local authorities say
An Israeli air strike killed at least 300 people at a Gaza City hospital on Tuesday, authorities in the Palestinian enclave said, and the United Nations said an Israeli strike also hit one of its schools being used as a shelter.

Dorothé
 
1697573658505.png
Daar gaan we.

Tijd om te debatteren over wie verantwoordelijk is voor de ziekenhuisbomaanslag.

De eerste berichten zijn dat het Israël was, en zowel Turkije als Egypte hebben Israël de schuld gegeven.

Er zijn berichten dat het een Hamas-misvuur was.

Ik zit deze uit. Laat het me weten als je erachter komt 😂

Dorothé
 
De meeste rapporten zijn vals, misleidend, overdreven, bevooroordeeld, enz.

De meeste foto's/video's zijn oud, vervalst, geënsceneerd, videogamebeelden, nep, enz.

Alle betrokken entiteiten hebben er belang bij de werkelijkheid zo te schilderen dat deze bij hun verhalen past.

Veel succes met het vinden van de waarheid 😂

Dorothé
 
Heilige shit...

Terwijl de wereld ruzie maakte over wie wie heeft gebombardeerd, probeert Biden het conflict in het Midden-Oosten te gebruiken om ervoor te zorgen dat er geld naar Oekraïne blijft stromen…

Pakket van $ 100 MILJARD...

Het Westen had behoefte aan een manier om de publieke steun voor oorlogsuitgaven nieuw leven in te blazen.

Ze hebben het.

POLITICO (https://www.politico.com/news/2023/...-including-aid-to-israel-and-ukraine-00122091)
Biden expected to seek for $100 billion package that includes Israel, Ukraine aid
The funding levels — which would cover an entire year and also include money for the border and disaster aid — have not yet been finalized and could change.

Dorothé
 
Het lijkt erop dat er weer een ‘opstand’ plaatsvindt in het Capitool.

Denken we dat @KamalaHarris dit evenement zal vergelijken met Pearl Harbor en 9/11?

Heeft iemand bij @AdamKinzinger gekeken of hij huilde?

Zullen demonstranten gestraft worden gelijk aan 6 januari?

Dorothé
 
De mondiale situatie kan alleen worden opgelost door de opperbevelhebber.

Onze enige hoop is dat Trump terugkeert naar het Oval Office en de hele operatie stopzet.

Het beëindigen van het conflict in Oekraïne, het Midden-Oosten en mogelijk Taiwan.

De weg wordt vrijgemaakt voor Trump om de mondiale vredestichter te worden. Als Trump erin kan komen en een einde kan maken aan de Derde Wereldoorlog, zoals hij beweert, zal de wereld zeker niet alleen Trump steunen, maar ook zien hoe het corrupte Biden-regime mondiale conflicten had kunnen voorkomen, en ervoor heeft gekozen dat niet te doen.

Hoewel de wereld misschien op de rand van vernietiging lijkt te staan, is er hier een manier om de harten en geesten van het volk te winnen, en vervolgens de politieke munitie en publieke steun te gebruiken om de Deep State verantwoordelijk te houden.

De enige vraag is nu: kunnen we november 2024 halen voordat de wereld instort?

Dorothé
 
Veel Conservatieven zijn ontsteld dat RFK jr. herstelbetalingen eist en een liberaler beleid nastreeft sinds hij zich onafhankelijk heeft verklaard.

Ik weet niet waarom jullie allemaal boos zijn, we WILLEN dat hij een beroep doet op links en stemmen van Biden overhevelt, niet van Trump.

Laat hem koken 🤫

New York Post (https://nypost.com/2023/10/18/rfk-jr-comes-out-for-reparations-forging-lane-to-bidens-left/amp/)
RFK Jr. comes out in favor of reparations, carving out lane to Biden’s left
Independent presidential candidate Robert F. Kennedy Jr. supports issuing reparations to the black community, making him the most prominent 2024 candidate to favor the controversial policy meant to...

Dorothé
 
1697741840021.png
Veel mensen van alle kanten waren het de afgelopen weken over veel dingen met elkaar oneens.

Maar ik denk dat we het er allemaal over eens moeten zijn dat deze conflicten niet zouden plaatsvinden als Trump aan de macht was.

Haat hem zoveel je wilt, maar oorlog staat niet op zijn agenda.

Dorothé
 

Laten de VS Oekraïne in de steek? 👀


Axios (https://www.axios.com/2023/10/19/us-israel-artillery-shells-ukraine-weapons-gaza)
Scoop: U.S. to send Israel artillery shells initially destined for Ukraine
Israel said it urgently needs artillery shells to prepare for a ground invasion in Gaza.

Dorothé
 
Nu de hysterie wat is afgenomen, gaan we kijken wie het meest heeft geprofiteerd van het conflict in het Midden-Oosten.

Het Biden-regime kreeg een broodnodige verhaalsverandering door de ramp in Oekraïne en probeert de chaos te gebruiken om financiering voor Oekraïne te regelen.

MAGA GOP maakte een standpunt over het Sprekersschap, grotendeels om de financiering voor Oekraïne stop te zetten. Nu steunt een groot deel van rechts de financiering van Israël, en de Republikeinse Partij is nu gevoeliger voor het sluiten van een deal met Oekraïne om ook Israël te financieren.

Nu heeft de Deep State twee oorlogen die gefinancierd moeten worden, een oorlog die elke politieke partij aanspreekt. Ze hebben met succes de publieke en politieke steun in de oorlogsmachine nieuw leven ingeblazen, en de wasmat blijft open.

Nu we zien hoeveel het Deep State/Biden-regime van het scenario heeft geprofiteerd, kunnen we dat combineren met het feit dat de Israëlische inlichtingendienst waarschuwingen voor een mogelijke aanval negeert, de ondoorgrondelijk trage responstijd van de IDF en het daaropvolgende propaganda-spervuur in de media; de situatie ziet er des te verdachter uit.

Het valt niet te ontkennen dat de Deep State een aanzienlijke financiële en geopolitieke stimulans had om dit conflict uit te laten barsten, en de timing had niet geschikter kunnen zijn gezien de publieke desinteresse in het financieren van Oekraïne.

Degenen die er het meest van profiteren, zijn doorgaans verantwoordelijk.

Dorothé
 
Ik probeer gewoon bier te drinken en voetbal te kijken, en nu zijn Chris Wray en de leiders van Five Eyes Intel op mijn tv en vertellen me hoe Chinese spionage de “grootste bedreiging voor de democratie is waarmee we ooit te maken hebben gehad”.

Ik kan niet eens in alle rust naar voetbal kijken zonder gepropageerd te worden.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.991
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan