BioClandestine


🔥Elon gaat zitten met Tucker!🔥

Deze twee zijn hilarisch. Elon zegt wat veel Amerikanen voelen:

"Als hij (Trump) verliest, ben ik fucked." 😂

Burgerjournalisten zitten in hetzelfde schuitje. We behalen ofwel de grootste overwinning ooit, of we gaan naar Hillary's "desinformatie"-goelag.

Dorothé
 

De gemoederen verhitten 👀

Elon en Tucker beschuldigden zojuist pro-Kamala miljardairs ervan op de Epstein-klantenlijst te staan, waaronder Reid Hoffman en Bill Gates.

Ik ben oud genoeg om me te herinneren dat dit als tinfoil hat-gedoe werd beschouwd. Nu wordt er zo nonchalant over gesproken.

Nog maar een paar jaar geleden werden degenen onder ons die mensenhandel, pedofilie, Epstein Island, Podesta-e-mails, enz. ter sprake brachten, naar alle mogelijke namen genoemd en afgedaan als "complottheoretici". Nu is het grote publiek genormaliseerd tot de realiteit en wacht met spanning op transparantie.

Ik denk dat de wereld er klaar voor is om de waarheid te horen. Veel van de mensen naar wie we opkeken als leiders en rolmodellen, zijn bezig met onuitsprekelijk kwaad.

Dorothé
 

1728359653913.png
De Dems hebben de afgelopen 8 jaar politieke, informatieve, economische en psychologische oorlogsvoering gevoerd tegen Trump en het Amerikaanse volk.

Ze hebben verraad gepleegd en misdaden tegen de mensheid begaan, en nu willen ze slachtoffer spelen omdat ze weten dat Trump op het punt staat te winnen.

Te laat.

Dorothé
 

Elon Musk: Ik zou graag 80% van de federale overheid willen schrappen in de volgende Trump-regering

Mijn Libertarische kont: Zie filmpje

Dorothé
 

Dit Kamala-interview met 60 Minutes is een vlammende vuilnisbakbrand.

Het is geen toeval dat hoe meer Kamala zichzelf blootstelt aan de media, hoe meer de gokmarkten richting Trump bewegen.

De Dems hebben zich gecommitteerd aan een idioot waar niemand op heeft gestemd.

Dorothé
 

Ja hoor. Kamala is gaar.

Als haar wordt gevraagd wat ze anders zou doen dan Biden, zegt ze: "er schiet me niets te binnen".

Ze beweert dat ze al deze problemen zal oplossen, maar weigert te erkennen dat haar regering de problemen heeft veroorzaakt en ze al had kunnen oplossen.

Dit wordt een catastrofale soundbite die steeds opnieuw wordt afgespeeld. Ze heeft net Bidens rampzalige regering medeondertekend. Zelfs haar eigen aanhangers balen ervan dat ze zo dom is.

Daarom hebben de Democraten Kamala zo lang geheim gehouden voor de media. Ze is een wrak.

Dorothé
 

1728414254530.png
Er is iets aan de hand.

-CBS overviel Kamala en begon journalistiek te bedrijven.

-Biden sprak Kamala tegen en zei dat DeSantis het goed doet.

-CNN bekritiseerde Kamala omdat ze Bidens mislukte regering medeondertekende.

-Markten verschoven sterk naar Trump

Lijkt te mooi om waar te zijn.

Dorothé
 
Dan is het de vraag wat ze van plan zijn. Nog een aanslag? Of een oorlog starten in de maanden voor de inauguratie?

Ze moeten wel veel meer gaan frauderen als ze Kamala zelf afbranden op tv.
 

1728463400309.png
Ik weet niet zeker wat de volgende eventualiteit in het Deep State-plan is, maar op basis van hun gedrag zijn ze van koers veranderd.

Het is alsof ze hebben geaccepteerd dat Trump zal winnen en uitkijken naar de volgende fase.

Of dat nu het weigeren van de vreedzame machtsoverdracht is, het belemmeren van Trumps presidentschap, het zaaien van chaos, het initiëren van WO3, het aanwakkeren van een burgeroorlog, terroristische aanslagen, valse vlag zoals 6 januari, een andere Mueller-achtige situatie om Trump te dwarsbomen, etc.

Ze weten dat ze niet kunnen winnen. Ze moeten improviseren.

Dorothé
 

1728463479403.png
Als Trump wint, lijkt het erop dat de Deep State plannen heeft om terreurcellen te activeren die zich al in ons land bevinden.

De Dems laten miljoenen mensen ons land binnen, ongecontroleerd, en een aantal van hen zijn letterlijk terroristen.

Ik vrees dat wat ze van plan zijn, verschrikkelijk is.

Dorothé
 

Wat is dit in godsnaam?

Wat voor accent is dat?

Dit is diskwalificerend om ergens de leiding over te hebben, laat staan de opperbevelhebber van de machtigste macht in het menselijk bestaan.

Er is een reden dat de Dems haar geheim hielden. Ze is achterlijk.

Dorothé
 

Ik moet het de Dems nageven. Ze hebben indruk op me gemaakt.

Ze hebben het voor elkaar gekregen om een kandidaat te kiezen die minder aardig is dan Hillary Clinton. Een prestatie die ik ooit onmogelijk achtte, maar ze hebben het toch voor elkaar gekregen.

Deze mediatour wordt steeds slechter 😂

Dorothé
 

Een week geleden had ik je nog verteld dat er 0% kans is dat Kamala zo laat in de wedstrijd wordt gewisseld, en ik weet niet eens zeker of het juridisch haalbaar is.

Maar met hoe catastrofaal Kamala's mediatour is geweest... nu weet ik het niet meer zo zeker.

Haar optreden was zo slecht.

Dorothé
 

De Dems kregen een aantal rampzalige interne peilingen te pakken en nu raken ze in paniek.

Kamala krijgt geen grip. Het blijkt dat een campagne voeren die alleen op 'vibes' is gebaseerd geen winnende strategie is.

De charade is voorbij. Kamala's campagne is dood.

Dorothé
 

1728531904194.png
De Dems zijn in rep en roer. Paniek slaat toe.

Een campagne voeren op basis van “vibes” en “joy” kan je maar tot op zekere hoogte brengen. Kamala boekt geen resultaten, omdat ze een vreselijke kandidaat is.

Kamala’s recente mediatour richt aanzienlijke schade aan, en zelfs de Dems geven dat toe.

Dorothé
 

1728579475005.png
Weet je nog toen de interne peilingen van de DNC uitlekten na het debat tussen Trump en Biden?

De interne cijfers van de Dems waren HEEL anders dan de publieke peilingen. Ze wisten dat Trump overtuigend aan het winnen was, ondanks dat ze ons anders vertelden.

Hetzelfde geldt voor Kamala. Haar cijfers zijn nep. De Dems hebben de interne peilingen en hun gedrag en acties geven aan dat ze met een aanzienlijke marge verliezen.

Op de foto staan de interne peilingcijfers van de DNC die op 07/02/2024 zijn gelekt. Ze verloren elke swing state en zelfs New Hampshire voor het debat, maar ze vertelden ons dat Biden het kiescollege won.

Ze kunnen oppervlakkig zeggen wat ze willen, maar ze weten dat Kamala wordt vernietigd en hun paniek bewijst dat.

Dorothé
 

De markten verschuiven richting Trump, omdat de interne peilingen laten zien dat Kamala verpletterd wordt, en insider bettors geld in Trump pompen voordat de kansen veranderen.

Deze verschuiving is een indicator dat de echte peilingcijfers slecht zijn voor Kamala.

Paniek in DC!

Dorothé
 

Ja, de Dems raken in paniek.

De interne peilingen moeten wel heel slecht zijn als ze Obama inzetten om zwarte mannen te beschamen omdat ze Kamala niet steunen.

Obama heeft in feite net toegegeven dat het Kamala-experiment mislukt!

Ga zo door! We winnen!

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.529
Berichten
537.602
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan