BioClandestine


1727713651702.png
De Amerikaanse overheid is bereid om biljoenen van onze belastingdollars te sturen om conflicten over de hele wereld te financieren.

Maar als het Amerikaanse volk wanhopig hulp nodig heeft, is het Biden-regime nergens te vinden…

Hoe dan ook, hier is een totaal ongerelateerd schilderij uit de Franse Revolutie.

Dorothé
 

Het Biden-regime heeft zojuist de grootste hulp aan Taiwan ooit goedgekeurd. $ 567 miljoen.

Terwijl het dodental in Asheville en elders stijgt en meer mensen wanhopig zijn op zoek naar onmiddellijke hulp, richt het Biden-regime zich op het sturen van onze belastingdollars 8.000 mijl verderop.

Ondertussen sterven Amerikanen en hebben ze dringend steun van de overheid nodig, en het Biden-regime is nergens te bekennen. Deze mensen haten je. Het Amerikaanse volk is niet hun prioriteit, en dat hebben ze net bewezen.

Er zal geen coëxistentie zijn. Het is of wij, of zij.

Dorothé
 

Trump en Elon zijn van plan om Starlink te gebruiken om de communicatie met de slachtoffers van orkaan Helene te herstellen!

Ondertussen reageert het Biden-regime niet en is het niet geïnteresseerd.

Niet-gekozen miljardairs doen meer voor het volk dan de federale overheid.

Dorothé
 

Ik ben niet zo'n voorspellingsmens, maar ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat de komende maanden krankzinnig zullen zijn.

Nog maar een maand tot de verkiezingen en ongeacht wie er wint, voorzie ik geen soepele afloop.

Wees op alles voorbereid en laat je door niets verrassen.

Dorothé
 

1727799718029.png
Ze zeiden dat Trump een Russische troef was.

Ze zeiden dat Trump de Derde Wereldoorlog zou beginnen.

Ze zeiden dat Covid niet uit een laboratorium kwam.

Ze zeiden dat maskers en afstand houden werkten.

Ze zeiden dat Hunters laptop niet echt was.

Ze zeiden dat Oekraïne de oorlog aan het winnen was.

Ze zeiden dat Biden scherp was als een mes.

Ze zeiden dat mensenhandel een samenzweringstheorie was.

Ze zeiden dat er geen humanitaire crisis was aan de grens.

Ze zeiden dat de vaccins veilig en effectief waren.

Ze zeiden dat er geen biolabs waren in Oekraïne.

Het bleek allemaal... een leugen te zijn.

Dorothé
 


I know missiles are flying, and we are on the verge of full-scale WW3, but look on the bright side!

Biden is sharp as a tack, and Kamala grew up a middle class kid!

Nothing to be worried about! We have the most competent leadership in history! They will fix this!
 

1727807711483.png
Er komen berichten binnen dat Iran honderden raketten op Israël heeft afgevuurd en Biden praat al over hulp.

Wacht op de informatie. Onze emoties worden aangevallen.

Houd in gedachten dat de Deep State enorm zou profiteren van een grootschalige oorlog.

Ze zijn wanhopig. Blijf koel.

Dorothé
 

1727807760740.png
De Deep State weet dat als de verkiezingen eerlijk zijn, ze van Trump zullen verliezen.

Ze moeten de berekening voor november veranderen, anders worden ze uitgeroeid.

Zij zijn de enigen die profiteren van de oorlog die nu uitbreekt.

Dorothé
 

1727807804073.png
Ik weet dat er raketten vliegen en dat we op de rand staan van een grootschalige Derde Wereldoorlog, maar kijk naar de positieve kant!

Biden is scherp als een spijker, en Kamala groeide op als een kind uit de middenklasse!

Niets om je zorgen over te maken! We hebben het meest competente leiderschap in de geschiedenis! Zij gaan dit oplossen!

Dorothé
 

Ik heb gisteravond Sum of All Fears opnieuw bekeken.

Alleen al het idee dat Biden of Kamala de leiding heeft over een situatie als deze is afschuwelijk.

We staan op de rand van een wereldoorlog en het machtigste leger in de geschiedenis van de mensheid staat onder controle van een plant en een hoer.

Dorothé
 

1727857947357.png
-Iran vuurde 181 raketten af op Israël en de wereldwijde spanningen nemen toe

-120 nieuwe aanklagers melden zich over Sean (Diddy) Combs, waaronder beschuldigingen van het schenden van een 9-jarige jongen

-Julian Assange beweert dat de CIA hem probeerde te vermoorden

Oktober begint goed.

Dorothé
 

De afgelopen twee jaar heeft Trump herhaaldelijk gezegd dat hij de enige kandidaat is die “WO3 zal voorkomen”.

Terugblik naar 23 september 2023, Trump vertelt hoe hij “ons uit al deze oorlogen heeft gehaald” en hoe de situatie in Israël tot een wereldoorlog zou kunnen leiden.

Trump is de vredeskandidaat.

Dorothé
 

1727858085377.png
JD Vance heeft Tim Walz zojuist AFGEMASTRAALD!

Walz zag eruit als een hert in de koplampen, terwijl Vance koel, kalm en beheerst was. Vance opereert op een mentaal niveau ver boven Walz.

En als je dan ook nog de blunders van Walz over het bevrienden van "schoolschutters", het leren regeren in China, de vreselijke blikken van sommige van de vreemde gezichten die hij trok, de tegenstrijdigheden, de leugens en de antwoorden waar je je hoofd over krabt toevoegt, dan is het moeilijk om dit te beschrijven als iets anders dan een kolossale catastrofe voor de campagne van Harris.

Vance kwam over als begripvol en oprecht. Hij was scherp, direct, beknopt en bleef kalm, waarbij hij zijn geweldige leiderschapskwaliteiten liet zien en de kernproblemen aanpakte waar Amerikanen zich zorgen over maken. Het was een verschil van dag en nacht om naast Walz te staan.

Hopelijk zal deze prestatie leiden tot meer steun voor Trump, met name in de Rust Belt-strijdstaten waar Vance een beroep op moest doen.

Wat een prestatie van JD Vance.

Dorothé
 

De MSM geeft al toe dat Vance er indrukwekkend uitzag, Walz nerveus was en dat Kamala geen terrein won.

De overwinning van Vance was zo overtuigend dat de MSM niet eens de moeite nemen om er een draai aan te geven.

De prestatie van Vance zorgt ervoor dat de MSM-propagandisten niet meer goed functioneren 😂

Dorothé
 

Tim Walz: “Ik ben bevriend met schoolschutters en heb geleerd hoe je in China moet regeren!”

JD Vance: Zie filmpje

Dorothé
 

Dus wacht, wat is er met WO3 gebeurd?

Doen we dat niet meer?

Gisteren om deze tijd hadden we het alleen nog maar over oorlog in het Midden-Oosten. Maar na het VP-debat verdween dat verhaal.

Ik klaag niet, ik vind het gewoon vreemd hoe snel de nieuwscyclus ervan afweek.

Dorothé
 

1727897327853.png
Het voelt alsof iedereen op dit moment al weet op wie ze stemmen, en we wachten gewoon af of er kernwapens rondvliegen of dat Trump vermoord wordt voor de verkiezingsdag.

Ik weet niet hoe ik dit moet noemen, maar het voelt niet erg "democratisch".

Dorothé
 

1727927429610.png
Het Biden-regime zegt dat FEMA niet de financiering heeft om te reageren op een nieuwe grote storm.

Ze hebben geld om elke oorlog op aarde te financieren, en het geld om illegale immigranten te huisvesten, te voeden en geslachtsveranderingen te bieden... maar niets voor het Amerikaanse volk.

*1776 muziek wordt intenser*

Dorothé
 

Als je een witte pil nodig hebt, bedenk dan hoe slecht de zaken er in 2016 en 2020 voorstonden.

We mochten niet eens op sociale media bestaan. Alle alternatieve media werden onderdrukt en de MSM controleerde de publieke perceptie.

Niet meer. Het publiek is wakkerder dan ooit. De MSM heeft niet langer een monopolie op het verhaal. Al hun corruptie en bedrog worden volledig getoond en elke dag zorgen hun acties ervoor dat meer normies wakker worden.

Ik weet dat er raketten vliegen en dat het lijkt alsof de wereld vergaat, maar we hebben deze keer zoveel meer te bieden. We hebben daadwerkelijk de middelen om terug te vechten, dankzij Elon.

Voordat Elon Twitter claimde, domineerden de Dems de ether volledig. Ze wapenden het verificatiesysteem om degenen die loyaal waren aan de partij te bevoordelen. Ze onderdrukten alle belastende informatie, verbannen/schorsten iedereen die te veel blootlegde en manipuleerden algoritmen om linkse ideologie te promoten.

Als iemand die al bijna tien jaar in de loopgraven van deze informatieoorlog zit, is de terreinwinst die we hebben behaald onmetelijk. De commentaarsecties en mainstream-inhoud zijn aanzienlijk in ons voordeel veranderd.

Gaan we winnen? Wie weet. Maar we bevinden ons in een exponentieel betere positie dan in het verleden.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.529
Berichten
537.632
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan