BioClandestine

Precies dat. BC negeert Israel volledig. Trump mag he ene brandje dan doven, het andere zal daardoor des te hoger oplaaien.

Mike

1731323623153.png
De tijdlijn is bezig 👀

-Trump onderhandelt over einde van oorlog in Oekraïne.

-Poetin eist onderzoek naar Amerikaanse ontwikkeling van biowapens in Oekraïne, en Trump-plaatsvervangers RFK Jr., Elon en Tulsi hebben hier allemaal aandacht aan besteed.

-Deep State betrokken bij misdaden tegen de menselijkheid.

Rusland heeft de afgelopen 2+ jaar consequent dit bewijsmateriaal aan de VN voorgelegd en ze zijn heel duidelijk geweest over wie zij denken dat verantwoordelijk is voor de productie en vrijlating van biologische wapens.

Ze noemden Obama, Biden, Clinton en Soros, de Democratische partij, samen met alle andere grootmachten in het Big Pharma-netwerk, waaronder Bill Gates, Rockefellers, Pfizer, Moderna, etc.

Het gaat gebeuren. Wanneer Trump en Poetin onderhandelen, zal dit een voorwaarde zijn voor Poetin om zijn troepen terug te trekken. Poetin wil ook gerechtigheid voor Covid.

Dorothé

1731344994517.png
Trump lijkt alle benoemingen van zijn personeel te willen doorvoeren.

Er lijkt een echt gevoel van urgentie te zijn. Trump meent het dit keer serieus. Hij wil meteen aan de slag.

Er wordt een duidelijke boodschap gestuurd naar de gevestigde bureaucratie.

Trump is nu in de aanvalsmodus.

Dorothé

1731386906475.png
Het zal een enorme redpill zijn als Trumps staf het overneemt en het Amerikaanse volk ziet hoe een competente regering eruitziet.

Het zal een scherp contrast zijn van KJP en de rest van de clownshow in Bidens regime, naar serieuze en gekwalificeerde individuen onder Trump.

Nadat het Amerikaanse volk ziet hoe de zaken zouden moeten worden gerund, zullen ze steeds bozer worden op de Dems vanwege hun incompetentie en nalatigheid. Het zal de spijker in de doodskist zijn voor DEI-praktijken in de politiek, en hopelijk voor de Amerikaanse samenleving in de toekomst.

We gaan terug naar verdienste. Het DEI-circus is voorbij.

Dorothé

1731386996655.png
Ik weet dat iedereen opgewonden en nerveus is over Trumps selecties.

Maar zoals ik het zie, heeft Trump geweldige mensen om zich heen en een duidelijk doel voor ogen. Hij heeft Elon, RFK Jr., Vance, Vivek, etc. en ze zijn allemaal vastbesloten om de Deep State te vernietigen.

Ik vertrouw hun visie.

Dorothé

Je zult merken dat ik geen commentaar heb gegeven op anonieme bronnen en mediageruchten over bepaalde Trump-selecties.

Ik wacht eerst op de bevestiging van Trump.

Te vaak blijken "anonieme bronnen die bekend zijn met gesprekken" nepnieuws te zijn.

Geduld.

Dorothé

Wees voorzichtig.

Er zijn talloze anti-Trumpers en Libertariërs die de kans grijpen om kritisch te zijn op Trump, alleen maar omdat ze willen dat hij faalt, zodat ze gelijk kunnen hebben over hun afkeer van hem.

Ze willen liever dat hun oude opvattingen juist zijn, dan dat ze welvarend zijn.

Dorothé

1731490013442.png
🔥Holy shit, het is echt gebeurd!🔥

Trump-team heeft zojuist aangekondigd dat Elon Musk en Vivek Ramaswamy leiding gaan geven aan het Department of Government Efficiency (DOGE)!

DEEP STATE IN SHAMBLES! (puinhoop)

Dorothé

Trump kondigt aan dat Elon en Vivek leiding gaan geven aan het Department of Government Efficiency en eraan gaan werken om de omvang en reikwijdte van de federale overheid substantieel te verkleinen.

BC: zie filmpje

Dorothé

1731490185275.png
Een opmerking:

Trump heeft herhaaldelijk de deadline van 4 juli 2026 en de enorme viering van zijn 250e verjaardag genoemd die hij heeft gepland.

Ik denk dat Trump ons een glimp van de tijdlijn geeft. 👀

Trump wil dat het moeras binnen 1,5 jaar drooggelegd wordt en dan wil hij feesten.

Dorothé

1731490241605.png
-2 Bronze Stars/Combat Infantryman
-“We the People” onderarm tattoo

Ik ben verkocht.

Het maakt niet uit wat voor baan het is, als je gedisciplineerde soldaten inhuurt, wordt de klus geklaard.

Ik durf te wedden dat de dagen van ons woke candy-ass leger snel voorbij zijn.

Dorothé

Stel je voor dat je een van die mensen bent die de hele dag zwart-pillen en zeuren over hoe Trump een marionet van de Deep State is die ons heeft verraden...

Alleen om Trump te laten omdraaien en Elon en Vivek de opdracht te geven om de federale overheid te zuiveren.

Berg je zwaarden op en geniet gewoon van de rit.

Dorothé

Schattig.

Schumer smeekt de Republikeinen om het rustig aan te doen, nu Trump de verkiezingen heeft gewonnen en meerderheden heeft in beide kamers.

Hij waarschuwt de Republikeinen ironisch genoeg om niet "tot het uiterste te gaan".

Nadat de Dems net 8 jaar lang een politieke oorlog hebben gevoerd...

Dorothé

De Dems hebben de afgelopen 8+ jaar een totale politieke oorlog gevoerd tegen Trump en zijn aanhangers.

Ze hebben elk aspect van de overheid en de private sector als wapen gebruikt en tegen ons gebruikt.

Ze hebben zelfs geprobeerd Trump te vermoorden.

En nu willen ze dat we bipartisan zijn? 🤣

Dorothé

Trump ontmoet Biden in het Oval Office!

De vreedzame machtsoverdracht is naar verluidt aan de gang.

Trump en Biden hielden het professioneel en hartelijk in het korte mediagedeelte, maar we zullen zien hoe het gaat.

We zijn zo terug!

Dorothé

🚨LAATSTE NIEUWS🚨

Biden gespot terwijl hij Hitler verwelkomt en feliciteert met zijn historische overwinning!

Volgens de logica van de Dems en linkse media zou dit betekenen dat Biden nu ook een nazi is.

Ik maak de regels niet.

Dorothé

We wisten allemaal dat het moeras niet zonder slag of stoot zou gaan liggen.

Ze gaan hun best doen om Trump op alle mogelijke manieren tegen te werken.

Weet gewoon dat Trump en zijn bondgenoten verwachtten dat ze met dit niveau van tegenstand te maken zouden krijgen, en ze hebben een plan.

Een veldslag verliezen betekent niet dat je de oorlog hebt verloren.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan