BioClandestine

Hoewel ik geen fan ben van Rubio, is hij gedeeltelijk verantwoordelijk voor het in gang zetten van een reeks gebeurtenissen die mij hebben gebracht waar ik nu ben.

Rubio is degene die Victoria Nuland op 03/08/22 vroeg naar de Amerikaanse productie van biowapens in Oekraïne, die vervolgens berucht de bonen morste over Amerikaanse "biologische onderzoeksfaciliteiten" en hoe bezorgd ze was dat de Russen hun onderzoek in handen zouden krijgen.

Dit moment ontkrachtte volledig de voorgaande twee weken van de media waarin werd gemeld dat er helemaal geen biolabs in Oekraïne waren, nadat mijn Twitter-thread viraal ging en een enorme wereldwijde opschudding veroorzaakte. Dit moment betrapte de media op een van hun grootste leugens ooit verteld, onthulde een van de donkerste geheimen van de Deep State en rechtvaardigde mij volledig als individu, aangezien ik degene was die de weken daarvoor door de MSM werd gekruisigd omdat ik nauwkeurig over dit onderwerp berichtte.

Als Rubio deze vraag niet had gesteld, was het verhaal over de biolabs in Oekraïne slechts een "samenzweringstheorie" gebleven en hadden jullie waarschijnlijk nooit van mij gehoord.

Dorothé

Nulands antwoord zorgde voor zoveel ophef dat Rubio 2 dagen later tijdens een aparte hoorzitting schadebeperking uitvoerde, in een poging de berichtgeving die de ronde deed te ontkrachten.

Hij smeekte willekeurige kabinetsleden om te zeggen dat deze laboratoria in Oekraïne geen biowapenlaboratoria waren.

Rubio werd een beetje nerveus en zei "ze haken erop in", verwijzend naar het publiek, dat, geloof het of niet, door mij werd aangestuurd... 😂

Dus ik ben niet alleen geen fan van Rubio, Rubio is ook geen fan van mij. Letterlijk. Ik heb hem op het werk in de problemen gebracht, wat ik hilarisch vind.

Dorothé

Vreemd genoeg is Trumps nieuwe DNI, Tulsi Gabbard, ook nauw verweven met de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne-saga.

Zij was de enige bekende politicus die zich uitsprak over de labs nadat Victoria Nuland de boel had verklapt, en kreeg daar VEEL kritiek op.

Tulsi weet het. 👀

Dorothé

Ongeacht wat iemand vindt van Trumps keuzes, laten we isoleren wat we weten:

-De vijand is doodsbang
-Elon is optimistisch over rechtvaardigheid

Gezien de reacties van links lijkt Trump wat zenuwen te hebben geraakt bij zijn benoemingen. Goed teken.

Elon is er enthousiast over en hij is ontegenzeggelijk een van de slimste levende wezens op aarde. Hij lijkt helemaal in de situatie te zitten en hij heeft Trump de hele tijd in de gaten gehouden. Ik vertrouw op zijn oordeel en zijn visie. Als Elon enthousiast is, is dat een goed teken. Het land is in goede handen.

Bovendien hebben Trump en het Congres net bewezen dat wij door te zeuren over wie we op internet willen, absoluut NIETS hebben opgelost en nul gedachten hebben veranderd. Trump koos nog steeds Rubio voor SOS en de Senaat koos Scott niet voor SML. We hebben misschien invloed, maar geen pure macht.

Mijn punt is dat het nu uit onze handen is. We hebben genoeg stemmen gegenereerd en Trump ingehuurd om de klus te klaren. Nu kunnen we alleen nog maar kijken of hij en zijn team resultaten kunnen boeken. Als dat lukt, geweldig. Als dat niet lukt, dan zijn we weer terug bij af, maar dan zullen er in ieder geval minder LGBTQ-vlaggen wapperen, is de benzine goedkoper en is het oneindig veel beter dan Kamala.

Uiteindelijk is mijn boodschap … ontspan. Laat het zich ontvouwen. Focus op wat we kunnen controleren, namelijk het vervangen van de falende bedrijfsmedia en het wakker maken van de normies. De rest ligt nu in Trumps handen.

Dorothé

1731560034666.png
De baas en zijn raadgever.

Het is heel geruststellend om te zien hoe betrokken Elon is en hoe dicht hij bij Trump staat.

Het lijkt misschien simpel, maar de slimste man op aarde als je persoonlijke adviseur hebben, klinkt als een winnende strategie.

Noem me gek, maar ik vertrouw erop dat deze twee het voor elkaar krijgen.

Dorothé

De Dems kunnen over Gaetz zeuren zoveel ze willen.

Hun geschreeuw zal in dovemansoren vallen, want zij zijn degenen die het DOJ hebben ingezet om Trump aan te pakken.

De Dems hebben het precedent geschapen en nu willen ze niet meer volgens hun eigen regels spelen, nu ze de paddle niet meer in handen hebben.

Dorothé

Dit is waarom het deze keer anders zal zijn:

Tijdens Trumps eerste termijn werd hij enorm gehinderd door de corrupte MSM en de Mueller/Rusland-hoax die boven zijn hoofd hing.

Het publiek geloofde de media op dit moment nog grotendeels. Trump kon geen vinger uitsteken zonder dat de Dems/MSM hun verstand verloren, en het publiek geloofde het. Trump kon niemand ontslaan of iets doen zonder het risico te lopen dat hij als dictator of Russische troef werd bestempeld. Het was een bijna onmogelijke omgeving om zijn beleid uit te voeren, omdat de Deep State een volledig monopolie had op de publieke perceptie. Nu niet meer.

Deze keer heeft Trump het Mueller-onderzoek niet meer boven zich hangen, hij is nu de meest gecontroleerde man in de wereldgeschiedenis en ze hebben niets over hem gevonden. En nu de corporate media ook alle geloofwaardigheid en de controle over de publieke perceptie hebben verloren, zullen hun kreten van "dictator" in dovemansoren vallen. Ze hebben te vaak wolf geroepen.

Bovendien heeft Trump met zijn overtuigende en historische overwinning het mandaat van The People om de MAGA-agenda uit te voeren, en heeft hij een veel betere cast van mensen om zich heen. En dankzij Elon die X heeft gekocht, zijn The People nu veel wakkerder. Ze zien wat er gaande is.

Mijn punt is dat Trumps positie deze keer EXPONENTIEEL beter is dan de vorige keer. De omgeving is geschikter voor hem om daadwerkelijk te doen wat er gedaan moet worden, zonder de dreiging dat het publiek door de Dems en hun corporate media-schoothondjes in een gewelddadige razernij wordt gebracht.

Nu de MSM dood is en hun mindcontrol niet meer werkt, kan Trump zijn termijn comfortabel volbrengen zonder op eieren te hoeven lopen of zich zorgen te maken over tegenreacties.

De sterren staan gunstig. Trump heeft de controle over alle 3 de takken, de optiek, de politieke munitie, het precedent, de publieke goedkeuring, alles. Het is nu of nooit.

Dorothé

1731646625728.png
Het is officieel! RFK Jr. zal dienen in Trumps kabinet als minister van Volksgezondheid en Human Services!

Fauci en Big Pharma... jullie klok is net begonnen te tikken.

De Covid-afrekening komt eraan.

Dorothé

Terugblik naar 15 juli 2023:

RFK Jr. brengt de Amerikaanse ontwikkeling van "etnische biowapens" ter sprake, in de door de VS gefinancierde laboratoria in Oekraïne en Taiwan, die zijn ontworpen om mensen op basis van ras te targeten.

RFK Jr. kent ECHT de diepten van dit konijnenhol en hij is een van de weinigen die zich over dit onderwerp heeft uitgesproken, en net als Tulsi kreeg hij ongelooflijk veel kritiek van de media voor zijn commentaar hierop.

Ik merk een kleine trend op tussen een paar van Trumps kabinetskeuzes. De twee meest uitgesproken politici over de biolabs in Oekraïne waren RFK Jr. en Tulsi, en nu runt RFK Jr. de gezondheidsdiensten en Tulsi de hele Amerikaanse inlichtingendienst.

En dan is er nog Rubio, die schijnbaar probeert de door de VS gefinancierde laboratoria in Oekraïne te verdoezelen, maar nog steeds in verband wordt gebracht met de situatie, aangezien hij het meerdere keren ter sprake bracht tijdens een openbare hoorzitting van de senaat en een van de Gang of 8 is die wordt ingelicht over de meest gevoelige geheime inlichtingen.

Er lijkt enige correlatie te zijn, en ik durf te wedden dat deze situatie in de toekomst nog veel meer aandacht zal krijgen.

De zoektocht naar gerechtigheid voor Covid zal de onderzoekers naar de laboratoria in Oekraïne leiden, en Trumps kabinet weet dat.

Dorothé

Scott Jennings neemt opnieuw een vlammenwerper mee naar het CNN-panel.

Hij roept de Dems op om hun “Hitler”- en “fascistische” retoriek, nadat Biden zo hartelijk was tegen Trump.

Hun hele verhaal is in hun gezicht ontploft. Dit is waarom de MSM dood is.

Dorothé

1731646846399.png
RFK Jr. heeft het presidentschap misschien niet gewonnen, maar het lijkt erop dat hij de kans krijgt om alle belangrijke dingen op zijn agenda te doen.

Hij mag nog steeds de grote farmaceutische industrie en de volksgezondheidscrisis aanpakken.

Lijkt een win-winsituatie voor Trump en RFK Jr.-aanhangers.

Dorothé

Ik zie iets wonderbaarlijks gebeuren.

-Trump doet iets
-Linkse media huilt erom
-Niemand geeft er een moer om
-Spoelen/Herhalen

De hersenspoelspreuk van de media werkt niet meer op het grote publiek.

Het volk heeft ze afgeluisterd.

Ik wacht al lang op deze dag.

Dorothé

1731700545627.png
Dus nu hebben we Rand Paul aan het hoofd van de Senaatscommissie voor Binnenlandse Veiligheid. 👀

Zijn eerste doelwit is de "Covid-doofpotaffaire" en die kleine rat genaamd Fauci.

Het is moeilijk om hier niet enthousiast over te worden. Rand Paul is hier al vanaf het begin mee bezig.

DE COVID-AFRECHTING KOMT ERAAN!

Dorothé

Zelensky is schattig.

Hij beweert dat Oekraïne een "onafhankelijk" land is en dat Trump hen niet "zal laten zitten en luisteren".

Dit is pure wanhoop van Zelensky. Hij weet verdomd goed dat Oekraïne een Amerikaanse vazal is en dat zijn overleving volledig wordt gefinancierd door de Verenigde Staten.

Vanaf 20 januari is Trump eigenaar van Zelensky. Zelensky's lot ligt volledig in Trumps handen. Zelensky kan deze façade opzetten en grootspraak bedrijven zoveel hij wil, maar hij weet dat hij liegt. Hij zal doen wat de Amerikaanse regering hem opdraagt, omdat hij geen keus heeft.

Zijn opties zijn:

1) Trumps voorwaarden accepteren om te onderhandelen over een einde aan de oorlog, de Donbas en het Russischtalige gebied aan Rusland overdragen, meewerken aan het onderzoek naar de ontwikkeling van biowapens in Oekraïne en hij is waarschijnlijk ten dode opgeschreven.

2) Trumps voorwaarden afwijzen, alle financiering wordt stopgezet, Oekraïne raakt door zijn geld/munitie/uitrusting/troepen heen, dan neemt Poetin HEEL Oekraïne in en is hij ZEKER een dode man.

Zelensky zou er verstandig aan doen om deur 1 te kiezen.

Dorothé

Trump is nu gewoon aan het winnen.

Kijk eens hoe opgewonden Trump is als hij Joe Rogan ziet. Dit is een 78-jarige man, en hij ziet er kwiek uit dan ooit.

Stel je voor dat je tegen deze man bent.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan