BioClandestine

Hoewel ik geen fan ben van Rubio, is hij gedeeltelijk verantwoordelijk voor het in gang zetten van een reeks gebeurtenissen die mij hebben gebracht waar ik nu ben.

Rubio is degene die Victoria Nuland op 03/08/22 vroeg naar de Amerikaanse productie van biowapens in Oekraïne, die vervolgens berucht de bonen morste over Amerikaanse "biologische onderzoeksfaciliteiten" en hoe bezorgd ze was dat de Russen hun onderzoek in handen zouden krijgen.

Dit moment ontkrachtte volledig de voorgaande twee weken van de media waarin werd gemeld dat er helemaal geen biolabs in Oekraïne waren, nadat mijn Twitter-thread viraal ging en een enorme wereldwijde opschudding veroorzaakte. Dit moment betrapte de media op een van hun grootste leugens ooit verteld, onthulde een van de donkerste geheimen van de Deep State en rechtvaardigde mij volledig als individu, aangezien ik degene was die de weken daarvoor door de MSM werd gekruisigd omdat ik nauwkeurig over dit onderwerp berichtte.

Als Rubio deze vraag niet had gesteld, was het verhaal over de biolabs in Oekraïne slechts een "samenzweringstheorie" gebleven en hadden jullie waarschijnlijk nooit van mij gehoord.

Dorothé

Nulands antwoord zorgde voor zoveel ophef dat Rubio 2 dagen later tijdens een aparte hoorzitting schadebeperking uitvoerde, in een poging de berichtgeving die de ronde deed te ontkrachten.

Hij smeekte willekeurige kabinetsleden om te zeggen dat deze laboratoria in Oekraïne geen biowapenlaboratoria waren.

Rubio werd een beetje nerveus en zei "ze haken erop in", verwijzend naar het publiek, dat, geloof het of niet, door mij werd aangestuurd... 😂

Dus ik ben niet alleen geen fan van Rubio, Rubio is ook geen fan van mij. Letterlijk. Ik heb hem op het werk in de problemen gebracht, wat ik hilarisch vind.

Dorothé

Vreemd genoeg is Trumps nieuwe DNI, Tulsi Gabbard, ook nauw verweven met de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne-saga.

Zij was de enige bekende politicus die zich uitsprak over de labs nadat Victoria Nuland de boel had verklapt, en kreeg daar VEEL kritiek op.

Tulsi weet het. 👀

Dorothé

Ongeacht wat iemand vindt van Trumps keuzes, laten we isoleren wat we weten:

-De vijand is doodsbang
-Elon is optimistisch over rechtvaardigheid

Gezien de reacties van links lijkt Trump wat zenuwen te hebben geraakt bij zijn benoemingen. Goed teken.

Elon is er enthousiast over en hij is ontegenzeggelijk een van de slimste levende wezens op aarde. Hij lijkt helemaal in de situatie te zitten en hij heeft Trump de hele tijd in de gaten gehouden. Ik vertrouw op zijn oordeel en zijn visie. Als Elon enthousiast is, is dat een goed teken. Het land is in goede handen.

Bovendien hebben Trump en het Congres net bewezen dat wij door te zeuren over wie we op internet willen, absoluut NIETS hebben opgelost en nul gedachten hebben veranderd. Trump koos nog steeds Rubio voor SOS en de Senaat koos Scott niet voor SML. We hebben misschien invloed, maar geen pure macht.

Mijn punt is dat het nu uit onze handen is. We hebben genoeg stemmen gegenereerd en Trump ingehuurd om de klus te klaren. Nu kunnen we alleen nog maar kijken of hij en zijn team resultaten kunnen boeken. Als dat lukt, geweldig. Als dat niet lukt, dan zijn we weer terug bij af, maar dan zullen er in ieder geval minder LGBTQ-vlaggen wapperen, is de benzine goedkoper en is het oneindig veel beter dan Kamala.

Uiteindelijk is mijn boodschap … ontspan. Laat het zich ontvouwen. Focus op wat we kunnen controleren, namelijk het vervangen van de falende bedrijfsmedia en het wakker maken van de normies. De rest ligt nu in Trumps handen.

Dorothé

1731560034666.png
De baas en zijn raadgever.

Het is heel geruststellend om te zien hoe betrokken Elon is en hoe dicht hij bij Trump staat.

Het lijkt misschien simpel, maar de slimste man op aarde als je persoonlijke adviseur hebben, klinkt als een winnende strategie.

Noem me gek, maar ik vertrouw erop dat deze twee het voor elkaar krijgen.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan