Godsgeschenk
Well-known member
Hoewel ik geen fan ben van Rubio, is hij gedeeltelijk verantwoordelijk voor het in gang zetten van een reeks gebeurtenissen die mij hebben gebracht waar ik nu ben.
Rubio is degene die Victoria Nuland op 03/08/22 vroeg naar de Amerikaanse productie van biowapens in Oekraïne, die vervolgens berucht de bonen morste over Amerikaanse "biologische onderzoeksfaciliteiten" en hoe bezorgd ze was dat de Russen hun onderzoek in handen zouden krijgen.
Dit moment ontkrachtte volledig de voorgaande twee weken van de media waarin werd gemeld dat er helemaal geen biolabs in Oekraïne waren, nadat mijn Twitter-thread viraal ging en een enorme wereldwijde opschudding veroorzaakte. Dit moment betrapte de media op een van hun grootste leugens ooit verteld, onthulde een van de donkerste geheimen van de Deep State en rechtvaardigde mij volledig als individu, aangezien ik degene was die de weken daarvoor door de MSM werd gekruisigd omdat ik nauwkeurig over dit onderwerp berichtte.
Als Rubio deze vraag niet had gesteld, was het verhaal over de biolabs in Oekraïne slechts een "samenzweringstheorie" gebleven en hadden jullie waarschijnlijk nooit van mij gehoord.
Dorothé