BioClandestine

De volgende noodmaatregel in het plan van de Deep State is om hun betrokkenheid bij de ontwikkeling van biowapens te verdoezelen en alle schuld bij China te leggen.

Ik zeg niet dat China volledig onschuldig is, maar ik zeg met 100% zekerheid dat Amerikaanse gezondheidsinstanties, via USAID, er nauw bij betrokken waren, en niet alleen in Wuhan, maar over de hele wereld. Laat ze je niet van het tegendeel overtuigen.

Sinds ten minste 2022 beweert China dat C19 NIET hun schuld was. Ze waren het eens met de bevindingen van de Russische MIL dat de VS biowapens in Oekraïne ontwikkelen en de Biological Weapons Convention (BWC) schenden. China gedraagt zich alsof ze het slachtoffer zijn van een biologische aanval, ze beweren dat de VS degenen zijn die het hebben gedaan en ze eisen al jaren transparantie.

Ondertussen beweerde de VS formeel dat het virus van nature voorkwam, deed ze er alles aan om elk gesprek over de mogelijkheid dat het virus door de mens is gemaakt te verdoezelen en weigerde ze de beschuldigingen van Rusland en China te erkennen.

Wat is mijn punt?

China gedraagt zich niet als de schuldigen. De VS wel. China zegt al jaren dat het virus door de mens is gemaakt, en de VS heeft alle middelen ingezet om ervoor te zorgen dat de wereld gelooft dat het op natuurlijke wijze voorkomt. Als China verantwoordelijk was, waarom zouden ze dan aandacht besteden aan het idee dat het door de mens is gemaakt, en waarom zouden de VS het verdoezelen? Het is onzin.

Zou China een rol hebben gespeeld in de ontwikkeling van SARS-CoV-2? Absoluut, en als dat zo is, moeten alle betrokken partijen worden vervolgd. Ik zeg alleen dat de VS er zeker bij betrokken was, en we hebben het papieren spoor om dat te bewijzen.

Bekijk deze fragmenten van Chinese woordvoerders van Defensie en Buitenlandse Zaken uit 2022. Hun woorden zullen je misschien shockeren:

Dorothé

Trump zegt dat we in de niet al te verre toekomst een "substantieel vergroot land" kunnen zijn.

Vervolgens hintte hij op het afschaffen van de inkomstenbelasting en het teruggaan naar tarieven.

Het lijkt erop dat Trumps plan is om Canada en Groenland op te nemen, een zelfvoorzienend imperium te worden en een van de grootste producenten van olie en aardgas op aarde, en dan terug te gaan naar een op tarieven gebaseerd systeem dat de aankoop van Amerikaanse goederen stimuleert, en de inkomstenbelasting af te schaffen nadat DOGE al het vet heeft weggesneden.

Of hij dit zal kunnen bereiken is één ding, maar dat lijkt zijn plan te zijn. Hij hint er al weken naar.

Zolang het diplomatiek gebeurt, alle partijen het erover eens zijn en er geen inkomstenbelasting meer is, kan ik achter dit idee staan.

Ik begrijp dat dit onmogelijk klinkt, maar Trump heeft een neusje voor het onmogelijke.

Dorothé

1737888937244.png
Als het officiële standpunt van de FBI en CIA is dat SARS-CoV-2 door de mens is gemaakt, waarom zijn ze dan niet geïnteresseerd in het achterhalen van wie verantwoordelijk is?

En waarom hebben de FBI/CIA/DHS de sociale media opdracht gegeven om degenen te censureren die suggereerden dat het door de mens was gemaakt?

Er kan maar één reden zijn.

Medeplichtigheid.

Dorothé

Ik vind het grappig dat de @CIA de afgelopen 5+ jaar wetenschappers, journalisten en burgers heeft gecensureerd en zwartgemaakt, die beweerden dat Covid door de mens was veroorzaakt...

Toen werden ze vandaag wakker en besloten ze gewoon dat alle "complottheoretici" gelijk hadden.

Oeps! Sorry voor de verwarring!

Dorothé

Vance's antwoord op de impact van het verlagen van energiekosten, weerspiegelt Trumps algehele plan en is een van de redenen waarom Trump Canada/Groenland wil.

Trump wil een overvloed aan energie produceren, kosten verlagen, de aankoop van Amerikaanse goederen stimuleren via tarieven en inkomstenbelasting afschaffen.

Canada produceert de 4e meeste ruwe olie en aardgas op aarde. Groenland heeft potentieel enorme hoeveelheden ongebruikte olie en aardgas. Trumps wens om Canada/Groenland te verwerven is niet willekeurig. Het gaat om energie en om het volledig vernieuwen van het Amerikaanse economische en belastingsysteem.

Dorothé

1737976528724.png
🔥Dat ging snel!🔥

Een uur nadat Trump beloofde de sancties en tarieven voor Columbia te laten vallen omdat het weigerde hun illegalen terug te nemen, biedt de Colombiaanse president Petro nu het presidentiële vliegtuig aan om gedeporteerden op te halen.

Trump liet Petro op de knieën gaan, en wel in recordtijd.

Dorothé

1737976578979.png
Trump is op een rampage 😂

Direct nadat Petro toegeeft aan Trumps eisen, dropt Trump een "FAFO" AI-meme en hij is gekleed als een gangster.

Eerst wint hij, dan trollt hij er online over.

Gemene tweets zijn officieel helemaal terug!

Dorothé

1737976638298.png
Petro capituleert voor alle eisen van Trump uit angst voor tarieven en sancties.

Colombia staat nu toe dat Amerikaanse militaire vliegtuigen illegalen onbeperkt afzetten.

Trump bewijst dat hij weet hoe hij effectief moet regeren en bewijst dat Biden en de Dems nutteloos waren.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.556
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan