Godsgeschenk
Well-known member
De volgende noodmaatregel in het plan van de Deep State is om hun betrokkenheid bij de ontwikkeling van biowapens te verdoezelen en alle schuld bij China te leggen.
Ik zeg niet dat China volledig onschuldig is, maar ik zeg met 100% zekerheid dat Amerikaanse gezondheidsinstanties, via USAID, er nauw bij betrokken waren, en niet alleen in Wuhan, maar over de hele wereld. Laat ze je niet van het tegendeel overtuigen.
Sinds ten minste 2022 beweert China dat C19 NIET hun schuld was. Ze waren het eens met de bevindingen van de Russische MIL dat de VS biowapens in Oekraïne ontwikkelen en de Biological Weapons Convention (BWC) schenden. China gedraagt zich alsof ze het slachtoffer zijn van een biologische aanval, ze beweren dat de VS degenen zijn die het hebben gedaan en ze eisen al jaren transparantie.
Ondertussen beweerde de VS formeel dat het virus van nature voorkwam, deed ze er alles aan om elk gesprek over de mogelijkheid dat het virus door de mens is gemaakt te verdoezelen en weigerde ze de beschuldigingen van Rusland en China te erkennen.
Wat is mijn punt?
China gedraagt zich niet als de schuldigen. De VS wel. China zegt al jaren dat het virus door de mens is gemaakt, en de VS heeft alle middelen ingezet om ervoor te zorgen dat de wereld gelooft dat het op natuurlijke wijze voorkomt. Als China verantwoordelijk was, waarom zouden ze dan aandacht besteden aan het idee dat het door de mens is gemaakt, en waarom zouden de VS het verdoezelen? Het is onzin.
Zou China een rol hebben gespeeld in de ontwikkeling van SARS-CoV-2? Absoluut, en als dat zo is, moeten alle betrokken partijen worden vervolgd. Ik zeg alleen dat de VS er zeker bij betrokken was, en we hebben het papieren spoor om dat te bewijzen.
Bekijk deze fragmenten van Chinese woordvoerders van Defensie en Buitenlandse Zaken uit 2022. Hun woorden zullen je misschien shockeren:
Dorothé