LAATSTE NIEUWS
Memo van 17 mei 2024 onthult dat de Amerikaanse DoD Inspector General al onderzoek doet naar Hunter Bidens Metabiota voor de ontwikkeling van biowapens en de connectie met de oorsprong van SARS-CoV-2!
HET IS AL AAN HET GEBEUREN!
⚠️HOLY SHIT⚠️
open.substack.com
Clandestine’s Newsletter (
https://open.substack.com/pub/bioclandestine/p/dod-inspector-general-is-already)
DoD Inspector General is ALREADY Investigating the US-Funded Biolabs in Ukraine!!!
HOLY SHIT
De inspecteur-generaal van het DoD onderzoekt AL de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne!!!DoD Inspector General is ALREADY Investigating the US-Funded Biolabs in Ukraine!!!
HEILIGE SHIT
Er loopt al een IG-onderzoek naar offshore DoD-gefinancierde laboratoria?!
Ik deed onderzoek naar USAID-financiering voor Hunter Bidens Metabiota via Project PREDICT en stuitte op dit memo van senator Roger Marshall (R-KS) aan DoD IG Robert Storch, op 17 mei 2024.
Senator Marshall bedankt IG Storch voor het al onderzoeken van de door DoD gefinancierde laboratoria in China, en vervolgens verzoekt senator Marshall Storch om zijn onderzoek uit te breiden naar EcoHealth Alliance, UC Davis en Hunter Bidens Metabiota, dat actief was in Afrika en Oekraïne.
Dus wat betekent dit allemaal? Het betekent dat de DoD Inspector General, Robert Storch, een door Trump benoemde in 2018, al onderzoek doet naar USAID/DoD-financiering van de ontwikkeling van biowapens in het buitenland, sinds ten minste mei 2024, en dat senator Marshall uit Kansas helemaal op dit onderwerp zit en de betrokkenheid van EcoHealth Alliance en Metabiota bij de ontwikkeling van biowapens en hun connectie met de oorsprong van SARS-CoV-2 volgt.
Dit betekent dat het onderzoek naar het Deep State bio-netwerk in Oekraïne al in volle gang is! En ze zoeken op de juiste plek!
En niemand, inclusief ikzelf, heeft het destijds kunnen opmerken. Ik heb X doorzocht om te zien of iemand hierover in mei 2024 had gepost, maar ik heb niets gevonden. Als iemand dit toen heeft gemeld, corrigeer me dan gerust, maar ik heb niets gezien.
Ik ben in shock… dit betekent dat Trump al alles weet, en we zijn veel dichter bij rechtvaardigheid dan ik dacht.
HET GEBEURT!
Dorothé