BioClandestine

1738433179377.png
Trump zegt dat hij precisieluchtaanvallen op ISIS-terroristen in grotten in Somalië heeft bevolen. 👀

Trump beweert dat de USMIL deze terroristen al jaren volgt, maar Biden weigerde ze uit te schakelen.

Obama's terreurorganisatie wordt uitgeroeid.

Dorothé

Normies: "Oh nee! Trump zuivert de FBI, elimineert USAID en stuurt illegale vreemdelingen naar Guantanamo Bay! Dit is een bedreiging voor onze democratie!"

Anons: Zie filmpje

Dorothé

⚠️LAATSTE NIEUWS⚠️

Memo van 17 mei 2024 onthult dat de Amerikaanse DoD Inspector General al onderzoek doet naar Hunter Bidens Metabiota voor de ontwikkeling van biowapens en de connectie met de oorsprong van SARS-CoV-2!

HET IS AL AAN HET GEBEUREN!

Clandestine’s Newsletter (https://open.substack.com/pub/bioclandestine/p/dod-inspector-general-is-already)
DoD Inspector General is ALREADY Investigating the US-Funded Biolabs in Ukraine!!!
⚠️HOLY SHIT⚠️

De inspecteur-generaal van het DoD onderzoekt AL de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne!!!DoD Inspector General is ALREADY Investigating the US-Funded Biolabs in Ukraine!!!​

⚠️HEILIGE SHIT⚠️

Er loopt al een IG-onderzoek naar offshore DoD-gefinancierde laboratoria?!

Ik deed onderzoek naar USAID-financiering voor Hunter Bidens Metabiota via Project PREDICT en stuitte op dit memo van senator Roger Marshall (R-KS) aan DoD IG Robert Storch, op 17 mei 2024.

Senator Marshall bedankt IG Storch voor het al onderzoeken van de door DoD gefinancierde laboratoria in China, en vervolgens verzoekt senator Marshall Storch om zijn onderzoek uit te breiden naar EcoHealth Alliance, UC Davis en Hunter Bidens Metabiota, dat actief was in Afrika en Oekraïne.

Dus wat betekent dit allemaal? Het betekent dat de DoD Inspector General, Robert Storch, een door Trump benoemde in 2018, al onderzoek doet naar USAID/DoD-financiering van de ontwikkeling van biowapens in het buitenland, sinds ten minste mei 2024, en dat senator Marshall uit Kansas helemaal op dit onderwerp zit en de betrokkenheid van EcoHealth Alliance en Metabiota bij de ontwikkeling van biowapens en hun connectie met de oorsprong van SARS-CoV-2 volgt.

Dit betekent dat het onderzoek naar het Deep State bio-netwerk in Oekraïne al in volle gang is! En ze zoeken op de juiste plek!

En niemand, inclusief ikzelf, heeft het destijds kunnen opmerken. Ik heb X doorzocht om te zien of iemand hierover in mei 2024 had gepost, maar ik heb niets gevonden. Als iemand dit toen heeft gemeld, corrigeer me dan gerust, maar ik heb niets gezien.

Ik ben in shock… dit betekent dat Trump al alles weet, en we zijn veel dichter bij rechtvaardigheid dan ik dacht.

HET GEBEURT!

Dorothé

1738491967242.png
Ik doe mijn best om nuchter te blijven en niet te enthousiast te worden…

Maar Trump die achter USAID aangaat, bevestigt dat hij het epicentrum van de offshore witwas- en afpersingsplannen van de Deep State heeft gevonden.

Dit zal hem leiden naar het bionetwerk van de Deep State en de oprichting van C19.

Dorothé

1738533430220.png
Elon zei het stille deel hardop!

USAID stuurde miljarden van onze belastingdollars naar Deep State NGO's om "gain of function"-onderzoek te financieren, wat een eufemisme is voor BIOWAPENONTWIKKELING.

Elon beschuldigde de Amerikaanse overheid er terecht van Covid te creëren!

Dorothé

We zitten nog geen 2 weken in Trumps regering en USAID wordt al gezuiverd en nu wijst Elon openlijk op de rol van USAID bij de productie van biologische wapens zoals C19 die miljoenen mensen het leven hebben gekost.

Dames en heren... Ik denk dat we het hebben gedaan.

Ik denk dat het echt gebeurt...

Als we op dit pad doorgaan, zullen Deep State-oligarchen en NGO's direct betrokken worden bij misdaden tegen de menselijkheid en zal de wereld gerechtigheid eisen.

De juiste mensen hebben de macht over de regering en zij weten waar de lichamen begraven liggen.

Dorothé

Nu Trump aan de macht is en de charade voorbij is, geeft Zelensky toe dat hij niet meer dan 100 miljard dollar van onze belastingdollars heeft ontvangen.

Hij zegt dat hij "niet weet waar al het geld is".

Dat betekent dat Oekraïne een enorme witwasoperatie was en dat het Biden-regime zich nooit echt heeft bekommerd om het verdedigen van Oekraïne of het behoud van de democratie. Alle pro-Oekraïense propaganda was een psyop om Amerikaanse steun te vergaren, zodat het volk vrijwillig onze belastingdollars zou sturen om "de democratie te verdedigen", en het werkte bij miljoenen.

Het was allemaal een leugen, alleen maar zodat westerse oligarchen Oekraïne als wasmat konden gebruiken. Ze hebben de levens van miljoenen soldaten opgeofferd vanwege hun hebzucht. Ze hebben ons geld van onze arbeid gestolen en het vervolgens gebruikt om een oorlog aan de andere kant van de wereld te beginnen en te financieren, en er vervolgens over gelogen. Ze hebben het Amerikaanse volk failliet laten gaan en hun zakken gevuld, terwijl miljoenen mensen leden.

Het was allemaal oplichterij. Velen van ons hebben dit vanaf het begin gezegd en we werden als “Russische activa” bestempeld.

Dorothé

Zelensky beweert dat er meer dan $100 MILJARD aan Amerikaanse militaire hulp ontbreekt. Hij beweert dat het nooit is geleverd.

Dus waar is het?

Iets zegt me dat onze pro-Oekraïense politici PRECIES weten waar dat geld is.

Gewoon een vermoeden.

Dorothé

1738582150292.png

Bekijk de tijdlijn:

-Trump begint met zuivering bij USAID
-Trump ontslaat USAID-functionarissen nadat hij DOGE heeft tegengehouden toegang te krijgen tot agentschapssystemen
-Elon lanceert een spervuur van berichten over USAID-corruptie nadat DOGE toegang krijgt tot genoemde systemen
-Zelensky beweert dat er meer dan $ 100 miljard ontbreekt

Het lijkt erop dat Elon en Trump iets hebben gevonden bij het controleren van het papierwerk. Ze ontdekten dat het geld niet naar de plek gaat waar het hoort te zijn, en Zelensky weet dat het spel uit is.

USAID beweert dat ze sinds 2022 meer dan $ 30 miljard aan directe budgetsteun en meer dan $ 23 miljard aan humanitaire hulp naar Oekraïne hebben gestuurd, naast een overvloed aan andere projecten en contracten in Oekraïne.

Waar is al het geld?

VERRAAD!

Dorothé

Trump spreekt over USAID!

Hij zegt dat het wordt gerund door "een stel radicale gekken" en dat we "ze eruit halen".

Trump graaft in het exacte gebied waar de Deep State niet wil dat hij graaft. USAID houdt het papieren spoor bij dat hun criminaliteit bewijst!

Dorothé

1738582260553.png
Als DOGE USAID onderzoekt en Elon openlijk post over hoe USAID de ontwikkeling van biowapens financiert, dan weet Elon al van Project PREDICT en dus het biologische netwerk in Oekraïne.

Trump en zijn team weten waar dit spoor eindigt.

Misdaden tegen de menselijkheid.

Dorothé

Terugblik naar 14 augustus 2023:

Tucker vraagt RFK Jr. waarom de VS biolabs in Oekraïne heeft, en RFK Jr. zegt botweg: "het is omdat we biowapens ontwikkelen".

RFK Jr. wijst erop dat dit een "hanging offense" is en in strijd is met het Verdrag van Genève over biologische wapens (BWC).

Lijkt relevant.

Dorothé

Geweldig segment van Dan Bongino hier over de lopende Trump-zuivering bij USAID, en hij belicht mijn bericht.

Dan schetst hoe Trumps achtervolging van USAID bevestigt dat de "ontleding van de Deep State-machine nu gaande is".

Spannende tijden voor de boeg. Het gebeurt.

Dorothé

Perssecretaris Leavitt benadrukt de krankzinnige DEI/Trans-agenda die USAID in het buitenland financiert onder het mom van "buitenlandse hulp".

USAID is niet alleen een slush fund voor de Deep State om zichzelf te verrijken, het is ook een wapen om hun wereldwijde agenda te pushen en landen te infecteren met hun radicale linkse beleid.

Ze gebruikten onze belastingdollars om DEI over de hele wereld te incorporeren en de jeugd van andere landen te hersenspoelen om te geloven in de 2SLGBTQIA+-waanzin.

In wezen is USAID de geldbron die vrijwel alle Deep State-projecten over de hele wereld financiert. USAID is de bron van hun invloed en macht, vandaar dat Trump het zuivert.

Trump hakt de kop van de slang eraf.

Dorothé

Chuck Schumer met het beste nieuws van de dag!

"Dit is nog maar het begin. Als DOGE USAID vandaag aanvalt, kun je er zeker van zijn dat ze morgen een ander doelwit zullen kiezen."

Hij suggereert dat de IRS of inlichtingendiensten de volgende kunnen zijn.

Nou ja Chuck, dat is PRECIES waar we op gestemd hebben!

Dorothé

1738645052244.png
Nu wint Trump handelsoorlogen voordat ze überhaupt beginnen.

De media en zijn haters hebben de hele dag Trump afgekraakt vanwege zijn "rampzalige" tarieven, alleen om Canada en Mexico binnen enkele uren te laten buigen.

Als je jezelf betrapt op het wedden tegen Trump, zul je uiteindelijk verliezen!

Dorothé

1738645105277.png
🔥Daar gaan we!🔥

Het volgende federale agentschap dat DOGE in het vizier krijgt, is het Department of Education!

Trump bereidt naar verluidt een EO voor om het agentschap te "ontmantelen" en "alle functies te sluiten".

Het proces van het droogleggen van het moeras is in volle gang. Trump doet het echt!

Dorothé

Ik ben vol ontzag voor Trump 2.0.

Elke keer dat ik met mijn ogen knipper, slaat hij de Deep State weer met een klap. Hij is niet alleen het moeras aan het leegpompen, de snelheid en het gemak waarmee hij dat doet, is verbijsterend.

Ik heb gezegd dat hij het zou doen, en zelfs ik kan niet geloven wat ik zie.

Dorothé

1738645196238.png
Ik ben nog steeds in shock.

Trumps belangrijkste adviseur en meest invloedrijke man op de planeet, vertelde de wereld net dat de Amerikaanse overheid de creatie van C19 heeft gefinancierd en verantwoordelijk is voor de dood van miljoenen wereldwijd.

Zou de wereld niet moeten stoppen?

Is dit niet het grootste nieuws in de geschiedenis?

Dorothé

Zou de wereld niet moeten stoppen?

Goede vraag. Ik vraag mezelf weleens af welk bericht of berichten of event de wereld zal doen stoppen. Met Corona stopte de wereld even en toen dacht ik "nu is de kans om een soort reset te hebben". The great reset maar dan op een goede manier en niet a la WEF en consorten. De waarheid zal niet op tv komen staat in de Q Posts, maar waar vind je die dan wel? In je hart!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.558
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan