BioClandestine

Het is niet verrassend dat de Dems zichzelf compleet belachelijk maken in deze hoorzittingen.

Trump had ze dit niet eens hoeven geven. Hij had gewoon pauze-afspraken kunnen maken, maar hij wilde dat de wereld de Dems een driftbui zag krijgen.

Missie geslaagd 😂

Dorothé

Hier is mijn samenvatting van de RFK Jr. bevestigingshoorzitting:

RFK Jr.: Ik ben hier om Amerika weer gezond te maken en onze kinderen te redden van de aanhoudende gezondheidsepidemie.

De Dems: Zie filmpje

Dorothé

Ik vind het interessant dat niemand RFK Jr. heeft gevraagd naar zijn standpunt over door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne en de ontwikkeling van biowapens in de VS.

Links heeft er de afgelopen jaren enorm over geklaagd, maar wilde hem er tijdens de hoorzitting niet naar vragen?

Ik vraag me af waarom dat is 🤔

Dorothé

🔥HOLY SHIT🔥

Trump zegt dat hij een EO ondertekent om DoD en DHS te instrueren om Guantanamo voor te bereiden om de "allerergste" illegale vreemdelingen te huisvesten!

Trump investeerde honderden miljoenen in GITMO in zijn eerste termijn en heeft al 30.000 bedden klaarstaan.

Dit was al die tijd zijn plan.

Dorohé

Deze clip leeft al de hele dag in mijn hoofd zonder huur te betalen 😂

We zitten in een proxy-oorlog met Rusland, een door de mens gemaakt virus heeft zojuist miljoenen mensen gedood, Trump is neergeschoten... en Bernie schreeuwt om onesies.

Het voelt alsof ik in een aflevering van South Park zit.

Dorothé

Een van de belangrijkste momenten van RFK Jr.'s hoorzitting was het fragment over Trump die de honderdduizenden vermiste kinderen besprak.

Om een of andere reden horen we de Dems nooit praten over deze kinderen of mensenhandel.

Dit zou GEEN partijpolitieke kwestie moeten zijn, maar toch heeft links op de een of andere manier een manier gevonden om dit een partijpolitieke kwestie te maken. Ze demoniseren en besmeuren degenen die over deze humanitaire crisis praten als "complottheoretici". Ze minimaliseren deze realiteit, doen alsof het niet echt is en doen er alles aan om het te verdoezelen.

De reden dat de Dems er niet over praten, is omdat ze profiteren van open grenzen en bereid zijn om honderdduizenden onschuldige kinderen als slaaf te verkopen om hun politieke agenda te bevorderen.

Dit zou een van onze topprioriteiten moeten zijn, maar de Dems zijn niet alleen niet geïnteresseerd, ze proberen het ook actief te verdoezelen.

"Kwaadaardig" is een understatement.

Dorothé

Ik wacht op meer informatie voordat ik een analyse geef van de massale slachtoffers bij Reagan.

Ik zou iedereen willen adviseren om niet te theoretiseren zonder meer informatie, maar ik zie dat het daarvoor al veel te laat is.

Dorothé

Ik wacht op meer informatie voordat ik een analyse geef van de massale slachtoffers bij Reagan.

Ik zou iedereen willen adviseren om niet te theoretiseren zonder meer informatie, maar ik zie dat het daarvoor al veel te laat is.

Dorothé

Kash en Tulsi presteren zo sterk in deze hoorzittingen, het is niet eens leuk.

De Dems doen hun normale theatrale gedoe om politieke punten te scoren, maar Kash en Tulsi stoppen hun pogingen met zoveel gemak.

Het is alsof je Alabama vs. Mercer bekijkt. Volledige overheersing.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.557
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan