BioClandestine

Deze USAID-situatie is nog maar het begin. Het wordt erger. Veel erger.

Als ze bereid waren om ons zo te manipuleren... waar liegen ze dan nog meer over?

Hoe erg je het ook vindt, het is erger.

Wacht maar tot we bij Epstein, Marina Abramovic en de Podestas zijn.

Dorothé

Dr. Bret Weinstein over Rogan die USAID bespreekt:

Ze benadrukken hoe degenen van ons die zeiden dat onze regering corrupt is, zijn vrijgesproken, en nu wil niemand dat erkennen.

Dit is het grootste schandaal in de wereldgeschiedenis, en links doet alsof het niet gebeurt.

Dorothé

Als je dat nog niet hebt gedaan, bekijk dan mijn thread over USAID Project PREDICT.

USAID financierde gain of function-onderzoek naar vleermuiscoronavirussen in de jaren voorafgaand aan de C19-pandemie.

Het is echt zo simpel als 2+2=4.

De schaduwregering van USAID is verantwoordelijk voor C19.

1) Nu de wereld USAID serieus neemt, is het tijd om het grote geheim te bespreken dat ze zo graag voor het publiek verborgen willen houden.

⚠️Project PREDICT⚠️

Dit is het door USAID gefinancierde project dat leidde tot de creatie van SARS-CoV-2 en de Covid-pandemie. Dit is waar Elon op doelde.🧵
1738906529822.png

Dorothé

1738952630315.png
Ze moeten dit in het Louvre hangen.

Deze foto vat de gevoelens van honderden miljoenen Amerikanen samen.

Democraten, de hele natie is jullie shit zat en jullie hele frauduleuze bestaan is blootgelegd.

Ga uit de weg terwijl de volwassenen jullie rotzooi opruimen.

Dorothé

Dit was het beste moment van de Weinstein-aflevering over Rogan:

"Ik denk niet dat de Democraten begrijpen dat HET VOORBIJ IS, en dat er een enorme infrastructuur was die hun zwakke argumenten levensvatbaar maakte, en die infrastructuur stort nu in."

Met andere woorden, HET SPEL IS UIT!

Dorothé

1738963744231.png
Het doelwit van de USAID-zuivering was George Soros.

Het USAID-slushfund was hoe hij zijn wereldwijde linkse invloedsmachine financierde.

Zo kocht hij politici, MSM, kranten, radioshows, rechters, aanklagers, etc.

Elon en Trump hebben zojuist de kop van de slang afgehakt.

Dorothé

1739005563479.png
Trump trekt Joe Bidens veiligheidsmachtiging in en bekritiseert hem vervolgens omdat hij oud en seniel is!

“JOE, YOU’RE FIRED.”

Trump is in topvorm. De komende vier jaar gaan geweldig worden. 😂

Dorothé

1739005631096.png
Trump heeft zojuist de grootste transnationale criminele organisatie in de menselijke geschiedenis ontmaskerd.

Deze schaduwcabal houdt zich bezig met witwassen, regimewisseling, ontwikkeling van biologische wapens, psychologische operaties en meer.

Spoiler alert, ze zijn ook verantwoordelijk voor C19 en Epstein Island.

Dorothé

1739040776045.png
In Trumps eerste termijn was ik een van die mensen die iedereen probeerde te waarschuwen dat er een schaduwcabal de wereld bestuurt, en Trump probeerde die te ontmaskeren.

Iedereen noemde ons gek. We werden bespot, gekleineerd, schaduwgebannen, gecensureerd en genegeerd.

Wie is er nu gek?

Dorothé

1739122081564.png
Weet je nog toen Trump zei dat hij een "nieuw spectaculair gebouw" voor de FBI wilde bouwen?

Toen riepen alle anti-Trump Libertariërs en DeSantis-bros dat Trump deel uitmaakte van de Deep State.

Nu juichen deze mensen Trump toe terwijl hij de Deep State ontmantelt.

Poëtische gerechtigheid.

Dorothé

Ik denk niet dat de Dems het snappen.

Als hun corruptie aan het licht blijft komen en Trump verkiezingen veiligstelt via papieren stembiljetten op dezelfde dag, zullen de Dems nooit meer een verkiezing winnen.

Trumps presidentschap zou een uitstervingsgebeurtenis kunnen zijn voor de Democratische Partij.

Dorothé

Oké, de Super Bowl was leuk, maar nu is het tijd om weer aan de slag te gaan.

RFK Jr. en Tulsi definitieve bevestigingsstemmen worden verwacht rond woensdag/donderdag, met Kash ergens volgende week.

Zodra Trump zijn belangrijkste kabinetsleden op hun plek heeft, gaat de Deep State-zuivering in volle gang.

Dorothé

Homan legt vrij bot uit hoe de Democraten er opzettelijk voor zorgden dat de grenzen open waren en dat illegale vreemdelingen het land konden overspoelen, zodat ze konden valsspelen bij verkiezingen.

De directeur van ICE beschuldigt de Democraten gewoon van verraad op de nationale televisie.

Dorothé

1739249795353.png
Ik denk dat de mensen beginnen te accepteren dat onze heersende klasse zich bezighoudt met ongekende criminaliteit.

Natuurlijk zijn er de linkse praatjesmakers en gehersenspoelde schapen die nog steeds vasthouden aan hun valse realiteit, maar over het algemeen beweegt de naald.

Massa-ontwaking.

Dorothé

Glenn Beck beweert dat we de Epstein-bestanden "binnen 10 dagen" zullen zien. 👀

Hij beweert dat Kash Patel de Epstein-lijst aan het einde van dag 1 zal vrijgeven, na zijn bevestiging als FBI-directeur.

Ik blijf voorzichtig optimistisch, maar ik verwacht de lijst uiteindelijk.

Dorothé

Trumps plan voor Gaza begint steeds logischer te worden.

Trump onderhandelt over plannen om buurlanden als Jordanië en Egypte de Palestijnen te laten opnemen.

Hij benadrukt hoe de mensen in Gaza "in de hel leven", en hij heeft gelijk. Ze beweren dat het een "openluchtgevangenis" is, en Trump biedt een oplossing om ze eruit te krijgen en te verplaatsen.

Ja, er is een argument dat dit etnische zuivering is, maar ik weet niet welke betere oplossing er is. Is het echt het beste voor de mensen in Gaza om in Gaza te blijven onder het bewind van Hamas en Israël?

Het alternatief is om de Israëliërs uit het Midden-Oosten te verplaatsen, maar zou dat dan niet ook etnische zuivering zijn?

Of laten we ze gewoon naast elkaar blijven en elkaar blijven vermoorden, wat instabiliteit in de regio veroorzaakt en een grootschaliger wereldoorlog dreigt?

Trumps oplossing stopt in ieder geval het moorden en creëert een beter leven voor de mensen in Gaza. Ik bedoel, ze beweren letterlijk dat het een gigantisch concentratiekamp is, en Trump biedt ze een ticket om eruit te komen, en mensen zijn er nog steeds boos over.

Mijn punt is dat niet alle partijen blij zullen zijn met wat er ook gebeurt, maar Trump werkt tenminste aan een blijvende en vreedzame oplossing, want de strategie om ze naast elkaar te laten leven werkt duidelijk niet.

Wat betreft de VS die Gaza "inneemt" nadat alles gezegd en gedaan is, ik ben niet zo zeker over dat aspect van het plan, maar veronderstel dat het beter is dan dat Israël het inneemt. Wat ik wel weet, is dat Trump ons heeft laten zien dat hij oprecht is in zijn missie om de diepe staat te verslaan en vrede te brengen, dus ik vertrouw erop dat hij en zijn team een oplossing vinden.

Als Trumps plan niet werkt, dan zijn we weer terug bij af en kunnen ze elkaar weer vermoorden.

Dorothé

ZEER intrigerend 👀

Rep. Anna Paulina Luna kondigt nieuwe taskforce van het Oversight Committee aan, die onderzoek doet naar:

-JFK, RFK, MLK-moorden
-UAP's en USO's
-Epstein-cliëntenlijst
-Covid-oorsprongen
-9/11

We zullen zien of er iets uitkomt, maar ik vind de richting waarin we gaan wel goed.

Dorothé

1739319708006.png
Kijk, ik begrijp dat velen van jullie klaar zijn voor alle onthullingen die nu gaan gebeuren en de pleister eraf willen trekken, maar zo makkelijk is het niet.

Als we alles in één keer onthullen, zal het publiek dingen missen. We moeten alles in verteerbare stukken verspreiden.

We gaan al razendsnel. We zijn 3 weken in Trumps termijn en hij heeft al het leger ingezet om de grens te beveiligen, is begonnen met massadeportaties, onderhandelt over het beëindigen van oorlogen over de hele wereld, zuivert USAID en legt het grootste witwasschema/transnationale criminele bedrijf in de menselijke geschiedenis bloot. We zijn goed begonnen en Trump heeft nog niet eens zijn belangrijkste kabinetsposities bevestigd.

Met andere woorden, wees geduldig. De zuivering van de Deep State is al in volle gang en gebeurt sneller dan we dachten.

Ik begrijp dat velen van ons jaren, zo niet decennia, hebben gewacht op gerechtigheid en transparantie, maar we hebben maar één kans en we moeten het goed doen.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan