BioClandestine

Elon zegt dat DOGE bureaucraten zal onderzoeken die op de een of andere manier een groot vermogen hebben vergaard met salarissen van ambtenaren!

Het plan is onthuld en nu worden Deep State-bureaucraten opgejaagd.

Dit past bij het thema dat Trump/Elon beginnen met de meer verteerbare misdaden en zich opwerken naar de gruwelijkere daden, zodra een basisniveau van criminaliteit door het publiek wordt geaccepteerd.

Het zal veel gemakkelijker zijn om de normies ervan te overtuigen dat onze politici/bureaucraten betrokken waren bij misdaden tegen de menselijkheid, nadat we eerst hebben bewezen dat ze betrokken zijn bij een uiterst geavanceerde kleptocratie. Als ze bereid zijn om zichzelf te verrijken met onze belastingdollars, is het aannemelijker om te suggereren dat ze bereid zijn om andere misdaden te plegen.

Trump/Elon weten al hoe diep het konijnenhol gaat, het is alleen een kwestie van hoe we dit nieuws effectief aan het publiek kunnen overbrengen, zodat ze het begrijpen en niet hun verstand verliezen en hun toevlucht nemen tot chaos/geweld.

Dorothé

Als dit je geen hoop geeft, weet ik niet wat het wel doet.

Elon: "De mensen hebben gestemd voor een grote hervorming van de overheid, en dat is wat de mensen gaan krijgen. Ze gaan krijgen waar ze op hebben gestemd."

We hebben Trump en Elon ingehuurd om 'de Deep State te vernietigen', en dat is precies wat ze doen.

Dorothé

Tulsi is bevestigd als uw directeur van de nationale inlichtingendienst!

Deep State-acteurs zijn doodsbang, want de meest uitgesproken figuur over de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne, is nu verantwoordelijk voor alle Amerikaanse inlichtingendiensten.

Tulsi kent het grote geheim!

(Video van 13-03-22)

Dorothé

1739383824492.png
Trump post een bericht over zijn onderhandelingen met Poetin!

Het lijkt erop dat de onderhandelingen goed verlopen en de vrijlating van de gijzelaars was een van de eerste dominostenen die in het proces viel.

Trump bevestigt ook dat Zelensky geen deel uitmaakt van de onderhandelingen.

De oorlog loopt ten einde!

Dorothé

1739385001952.png
Trump en Poetin hebben gesproken vóór de inauguratie en gedurende Trumps eerste weken in functie.

Ik kan u garanderen dat de algemene parameters van de vredesdeal al zijn uitgewerkt.

De deal is al gesloten.

We zijn nog maar getuige van de uitrol.

Dorothé

Poetin bevestigt Trumps opmerkingen dat ze binnenkort een persoonlijke ontmoeting zullen hebben.

De algemene contouren van de vredesovereenkomst zijn ongetwijfeld al vastgelegd en beide partijen zijn de kleine lettertjes aan het afronden terwijl ze de top plannen.

WO3 is geannuleerd.

Dorothé

1739422544955.png
In februari 2022 werd ik van sociale media verbannen en door de hele linkse MSM zwartgemaakt, omdat ik berichtte over de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne.

Ik belde vertegenwoordigers, senatoren, publieke figuren etc. om juridische hulp te vragen.

Weet je wie de ENIGE persoon was die op mij reageerde?

Tulsi Gabbard.

Dorothé

Nadat hij Tulsi als DNI had beëdigd, zei Trump dat hij met zowel Poetin als Zelensky had gesproken en dat iedereen vrede wil.

Let op de tijdlijn: kort nadat Tulsi vanochtend werd bevestigd, begon Trump te posten over de lopende onderhandelingen met Rusland.

Zijn ze verwant? Misschien.

Misschien wachtte Trump op de officiële bevestiging van zijn hoogste inlichtingenfunctie voordat hij doorging naar de volgende fase van de onderhandelingen met Rusland/Oekraïne.

Gezien Tulsi's opmerkingen over de door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne en de beweringen van de gevestigde orde dat ze een Russische aanwinst is, lijkt het erop dat Trump hier een strategische timing hanteert. Er vallen veel verbanden.

Dorothé

🔥HOLY SHIT🔥

Joe begint te flirten met het grote geheim!

Joe vraagt Mike Benz hoe hij denkt over de "donkerste van alle samenzweringstheorieën", dat C19 opzettelijk is vrijgelaten!

Nadat hij indirect het USAID Project PREDICT heeft besproken, zegt Benz in feite dat de VS de creatie van de ziekteverwekker heeft gefinancierd en de wereldwijde mediapropagandacampagne om het feit te verdoezelen dat het door de mens is gemaakt, en dat we onze eigen conclusies mogen trekken op basis van deze informatie.

Joe begint gevaarlijk dicht bij mijn stuurhuis te komen. 👀

Dorothé

1739473334572.png
Tulsi bevestigd, RFK Jr. wordt naar verwachting morgen bevestigd, Kash staat voor de deur, oorlog in Oekraïne loopt ten einde, Deep State witwas-/invloedmachine ontmaskerd.

We leven in een gebeurtenis van historische betekenis.

Het leven is goed.

Dorothé

1739473384984.png
RFK Jr. is bevestigd als de nieuwe minister van HHS!

Nu kunnen we beginnen met het uitvoeren van de COVID-afrekening en Amerika weer gezond maken!

Deze twee mannen zijn meer dan wie dan ook aangevallen door de Deep State en nu gaan ze de klus afmaken die JFK is begonnen.

Dorothé

1739473438609.png
Oh, lief, Elon heeft de clip gedeeld en ingebed van mijn bericht over Mike Benz en Rogan die het hebben over de mogelijkheid dat C19 opzettelijk wordt uitgebracht.

Dat is best cool.

Dorothé

1739473491847.png
Of C19 nu per ongeluk of opzettelijk is vrijgelaten, maakt het op dit punt uit?

Ze maakten biologische wapens, doodden miljoenen, verdoezelden het, censureerden/hersenspoelden de planeet, blokkeerden levensvatbare behandelingen en dwongen experimentele injecties af die noch veilig noch effectief waren, allemaal voor hun eigen financiële en politieke gewin.

Natuurlijk moeten we alles tot op de bodem uitzoeken en de waarheid is belangrijk, maar ongeacht of het opzettelijk of per ongeluk was, ze hebben misdaden tegen de menselijkheid gepleegd, waarvoor de doodstraf staat.

Het is niet de vraag OF onze regering en heersende klasse slecht zijn, het is alleen de vraag IN WELKE MATE?

Dorothé

Het heeft lang geduurd, maar het is officieel.

Nu kan RFK Jr. zijn sterke punten in de gezondheidszorg uitspelen en de Covid-afrekening uitvoeren, en Trump kan zijn sterke punten uitspelen door deals te sluiten en oorlogen te beëindigen.

Trump-stemmers winnen. RFK Jr.-stemmers winnen.

Dorothé

Wow...

Trump heeft Biden net beschuldigd van het starten van de oorlog in Oekraïne! 👀

Rusland heeft decennialang duidelijk gemaakt dat het NAVO-lidmaatschap voor Oekraïne een harde rode lijn was, maar Biden heeft toch voor lidmaatschap gepleit, wat Rusland heeft geprovoceerd.

De Deep State is verantwoordelijk voor deze oorlog, niet Rusland.

Dorothé

Trump annuleert niet alleen WO3 en normaliseert de relaties met Rusland, hij wil ook een deal sluiten met Rusland en China om gezamenlijk onze militaire uitgaven en zelfs potentiële denuclearisatie te verminderen.

Minder geld voor het leger, meer geld voor het volk.

Trump zet de oorlogsmachine uit, creëert diplomatieke en vreedzame relaties met onze vermeende "vijanden" en keert onze koers om die leidt tot een wereldwijde nucleaire oorlog.

Als Trump dit voor elkaar krijgt, hoeven we hem niet eens toe te voegen aan Rushmore, we kunnen hem zijn eigen verdomde berg bouwen.

Dorothé

Trump en Poetin zullen binnenkort hun “Sum of All Fears”-moment hebben.

Ze plannen topconferenties in de VS, Rusland en neutrale locaties.

Uiteindelijk zullen deze leiders op het podium staan om verdragen te ondertekenen en handen te schudden. De oorlog zal voorbij zijn en WO3 zal worden geannuleerd.

Het gebeurt.

Dorothé

1739509228571.png
De Dems zitten midden in een existentiële crisis.

Ze hebben de afgelopen 8+ jaar hun hele identiteit gebaseerd op Trump die letterlijk Hitler is, alleen maar om hem te laten omdraaien en WO3 te stoppen.

Hun politieke platform is verdwenen en hun valse realiteit is verbrijzeld.

Het spel is uit.

Dorothé

1739598913243.png
We zijn bijna vier weken in Trumps termijn en ik denk dat we één ding zeker kunnen stellen:

Trump en zijn team proberen legitiem de Deep State te ontwortelen en te vernietigen.

Of hij daar volledig in zal slagen is een ander argument, maar hij heeft bewezen dat zijn intentie oprecht is.

Dus hoewel je het misschien niet 100% eens bent met alles wat Trump doet of zegt, heeft hij een visie en een actieplan om blijvende veranderingen aan te brengen in onze gebroken wereld. Dat maakt hem nu al beter dan welke president dan ook in mijn leven.

Natuurlijk kunnen we muggenziften en het proces bekritiseren, maar over het algemeen vertrouw ik erop dat Trump en zijn all-star team van patriotten de klus zullen klaren. Zo niet, dan zijn we over vier jaar weer terug bij af. We hebben niets te verliezen.

Dorothé

Gisteren onthulde Trump zijn plan voor een trilateraal nucleair ontwapeningsverdrag met Rusland en China.

Vandaag heeft Trump de federale financiering van scholen die covid-vaccins verplicht stellen stopgezet en DOGE is bezig de IRS te zuiveren.

Ik zei jullie toch dat Trump een Libertariër was.

Het gebeurt.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan