BioClandestine

1740081294201.png
De enigen die boos zijn over de benoeming van Kash, zijn moerasratten en hun gehersenspoelde schapen.

Dat zegt me alles wat ik moet weten. Hij is de perfecte man voor de baan.

De jagers zijn de gejaagden geworden.

Dorothé

1740084025222.png
Nu Trump zijn meest "controversiële" benoemingen heeft bevestigd en in functie is, verwacht ik dat de moeras-drainageoperatie zal versnellen.

We hoeven geen politiek meer te bedrijven. Nu kan Trumps team gewoon aan de slag.

We zijn nog niet eens begonnen.

Dorothé

Normaal gesproken doe ik dit niet, maar ik moet iemand aanspreken.

@KyleSeraphin je mag Kash niet vieren als directeur van de FBI.

Kyle is een DeSantis-bro, die zei dat Trump deel uitmaakte van het moeras, omdat Trump een "nieuw gebouw" voor de FBI wilde.

Kyle zei dat de FBI volledig verwijderd moest worden, niet hervormd, en dat iedereen die met hem in discussie ging een Trump-handlanger was en niet wist waar hij het over had. Hij wilde geen nieuwe directeur van de FBI, hij wilde dat het direct werd verwijderd, ondanks het feit dat de FBI een van de kernfuncties van de overheid uitvoert, hield hij vol dat Trump ongelijk had en dat hij gelijk had.

Kyle ging vervolgens door met het hardnekkig zwartmaken van mij en beweerde dat ik een krankzinnige complottheoreticus was die Trump blindelings volgde, en dat DeSantis de betere optie was.

Kyle denkt dat hij het beter weet dan Trump, maar viert nu dat Kash de FBI heeft overgenomen, en alle prestaties van Trump, nadat hij zei dat Trump Deep State was en dat het verwijderen van de FBI de enige optie was.

Kyle, het is tijd om sorry te zeggen en toe te geven dat Trump, ikzelf en de rest van Trumps aanhangers gelijk hadden, dat jij ongelijk had.

Hij is een arrogante lafaard die niet zal toegeven dat hij ongelijk had, maar ik wilde hem er alleen aan herinneren voor het geval hij het vergeten was.

Dorothé

Holy shit, het zou zomaar kunnen gebeuren.

Procureur-generaal Pam Bondi zegt dat de cliëntenlijst van Epstein "nu op mijn bureau ligt om te worden beoordeeld", op bevel van de president.

Het lijkt erop dat Trump hier een prioriteit van maakt. 👀

Dorothé

Jasmine Crockett zou AOC wel eens voorbij kunnen streven als mijn nieuwe favoriete politicus.

Iedere keer dat Crockett haar mond opendoet, wordt er een nieuwe lichting Trump-aanhangers geboren.

Ze is een wandelende red-pill-machine. Zet haar voor elke camera en maak haar onmiddellijk de leider van de DNC! 😂

Dorothé

De Libs raken in paniek over de Epstein-cliëntenlijst.

Het populaire verhaal is dat Trump op de lijst staat, maar dat hij zijn betrokkenheid uit de bestanden heeft geschrapt.

Als de FBI ook maar een greintje bewijs hiervan had gehad, was dat al vóór 2016 vrijgegeven, en dat weet iedereen.

Dit zijn ook dezelfde mensen die de afgelopen 10+ jaar hebben gezegd dat mensenhandel en pedofilie een samenzweringstheorie zijn, dat Epstein Island niet bestaat en dat iedereen die in dit soort dingen gelooft een idioot met een aluminiumhoedje is.

Nu zijn zij de experts in de situatie? Wat schattig.

Trump is letterlijk de meest onderzochte en onderzochte man in de wereldgeschiedenis. Mueller heeft bijna Trumps hele eerste termijn onder elke steen gekeken, de FBI heeft Trumps huis doorzocht en alles wat hij ooit heeft gedaan is onderzocht.

Denken de Libs echt dat de FBI/CIA/DNC bewijs hebben dat Trump betrokken was bij dit soort misdaden en dat ze het hebben verdoezeld? Waarom zouden ze een hoop nepmisdaden moeten verzinnen als ze bewijs hadden over Epstein Island?

Waarom zou Joe Biden of een van de Dems niet oproepen om deze bestanden vrij te geven?

Waarom zou Trump het in 2015 ter sprake brengen als hij op de lijst stond?

De Libs hebben geen idee wat er gaat gebeuren.

Dorothé

Ik snap de logica achter het black-pillen niet.

Als je echt niet gelooft dat er iets gaat gebeuren, wat doe je dan online?

Als er geen hoop is, waarom zou je dan aandacht besteden?

Als er geen hoop is, waarom zou je dan commentaar geven?

We hebben net gezien hoe Trump het onmogelijke voor elkaar kreeg, Elon is momenteel bezig de federale overheid te zuiveren en het grootste witwasplan in de wereldgeschiedenis bloot te leggen, RFK Jr. is bezig onze gezondheidsdiensten te zuiveren en onze voedselvoorziening te verbeteren, Tulsi is bezig onze inlichtingendiensten te zuiveren, Hegseth is bezig DEI/woke-onzin uit ons leger te zuiveren, Kash is nu directeur van de FBI, Trump onderhandelt over een einde aan WO3, en het is pas een maand geleden...

Trump en zijn team hebben laten zien dat ze Trumps campagnebeloften kunnen en zullen waarmaken, en de trend blijft toenemen.

Het onmogelijke gebeurt al.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan