Normaal gesproken doe ik dit niet, maar ik moet iemand aanspreken.
@KyleSeraphin je mag Kash niet vieren als directeur van de FBI.
Kyle is een DeSantis-bro, die zei dat Trump deel uitmaakte van het moeras, omdat Trump een "nieuw gebouw" voor de FBI wilde.
Kyle zei dat de FBI volledig verwijderd moest worden, niet hervormd, en dat iedereen die met hem in discussie ging een Trump-handlanger was en niet wist waar hij het over had. Hij wilde geen nieuwe directeur van de FBI, hij wilde dat het direct werd verwijderd, ondanks het feit dat de FBI een van de kernfuncties van de overheid uitvoert, hield hij vol dat Trump ongelijk had en dat hij gelijk had.
Kyle ging vervolgens door met het hardnekkig zwartmaken van mij en beweerde dat ik een krankzinnige complottheoreticus was die Trump blindelings volgde, en dat DeSantis de betere optie was.
Kyle denkt dat hij het beter weet dan Trump, maar viert nu dat Kash de FBI heeft overgenomen, en alle prestaties van Trump, nadat hij zei dat Trump Deep State was en dat het verwijderen van de FBI de enige optie was.
Kyle, het is tijd om sorry te zeggen en toe te geven dat Trump, ikzelf en de rest van Trumps aanhangers gelijk hadden, dat jij ongelijk had.
Hij is een arrogante lafaard die niet zal toegeven dat hij ongelijk had, maar ik wilde hem er alleen aan herinneren voor het geval hij het vergeten was.
Dorothé