BioClandestine

Status
Niet open voor verdere reacties.

1740081294201.png
De enigen die boos zijn over de benoeming van Kash, zijn moerasratten en hun gehersenspoelde schapen.

Dat zegt me alles wat ik moet weten. Hij is de perfecte man voor de baan.

De jagers zijn de gejaagden geworden.

Dorothé

1740084025222.png
Nu Trump zijn meest "controversiële" benoemingen heeft bevestigd en in functie is, verwacht ik dat de moeras-drainageoperatie zal versnellen.

We hoeven geen politiek meer te bedrijven. Nu kan Trumps team gewoon aan de slag.

We zijn nog niet eens begonnen.

Dorothé

Normaal gesproken doe ik dit niet, maar ik moet iemand aanspreken.

@KyleSeraphin je mag Kash niet vieren als directeur van de FBI.

Kyle is een DeSantis-bro, die zei dat Trump deel uitmaakte van het moeras, omdat Trump een "nieuw gebouw" voor de FBI wilde.

Kyle zei dat de FBI volledig verwijderd moest worden, niet hervormd, en dat iedereen die met hem in discussie ging een Trump-handlanger was en niet wist waar hij het over had. Hij wilde geen nieuwe directeur van de FBI, hij wilde dat het direct werd verwijderd, ondanks het feit dat de FBI een van de kernfuncties van de overheid uitvoert, hield hij vol dat Trump ongelijk had en dat hij gelijk had.

Kyle ging vervolgens door met het hardnekkig zwartmaken van mij en beweerde dat ik een krankzinnige complottheoreticus was die Trump blindelings volgde, en dat DeSantis de betere optie was.

Kyle denkt dat hij het beter weet dan Trump, maar viert nu dat Kash de FBI heeft overgenomen, en alle prestaties van Trump, nadat hij zei dat Trump Deep State was en dat het verwijderen van de FBI de enige optie was.

Kyle, het is tijd om sorry te zeggen en toe te geven dat Trump, ikzelf en de rest van Trumps aanhangers gelijk hadden, dat jij ongelijk had.

Hij is een arrogante lafaard die niet zal toegeven dat hij ongelijk had, maar ik wilde hem er alleen aan herinneren voor het geval hij het vergeten was.

Dorothé

Holy shit, het zou zomaar kunnen gebeuren.

Procureur-generaal Pam Bondi zegt dat de cliëntenlijst van Epstein "nu op mijn bureau ligt om te worden beoordeeld", op bevel van de president.

Het lijkt erop dat Trump hier een prioriteit van maakt. 👀

Dorothé

Jasmine Crockett zou AOC wel eens voorbij kunnen streven als mijn nieuwe favoriete politicus.

Iedere keer dat Crockett haar mond opendoet, wordt er een nieuwe lichting Trump-aanhangers geboren.

Ze is een wandelende red-pill-machine. Zet haar voor elke camera en maak haar onmiddellijk de leider van de DNC! 😂

Dorothé

De Libs raken in paniek over de Epstein-cliëntenlijst.

Het populaire verhaal is dat Trump op de lijst staat, maar dat hij zijn betrokkenheid uit de bestanden heeft geschrapt.

Als de FBI ook maar een greintje bewijs hiervan had gehad, was dat al vóór 2016 vrijgegeven, en dat weet iedereen.

Dit zijn ook dezelfde mensen die de afgelopen 10+ jaar hebben gezegd dat mensenhandel en pedofilie een samenzweringstheorie zijn, dat Epstein Island niet bestaat en dat iedereen die in dit soort dingen gelooft een idioot met een aluminiumhoedje is.

Nu zijn zij de experts in de situatie? Wat schattig.

Trump is letterlijk de meest onderzochte en onderzochte man in de wereldgeschiedenis. Mueller heeft bijna Trumps hele eerste termijn onder elke steen gekeken, de FBI heeft Trumps huis doorzocht en alles wat hij ooit heeft gedaan is onderzocht.

Denken de Libs echt dat de FBI/CIA/DNC bewijs hebben dat Trump betrokken was bij dit soort misdaden en dat ze het hebben verdoezeld? Waarom zouden ze een hoop nepmisdaden moeten verzinnen als ze bewijs hadden over Epstein Island?

Waarom zou Joe Biden of een van de Dems niet oproepen om deze bestanden vrij te geven?

Waarom zou Trump het in 2015 ter sprake brengen als hij op de lijst stond?

De Libs hebben geen idee wat er gaat gebeuren.

Dorothé

Ik snap de logica achter het black-pillen niet.

Als je echt niet gelooft dat er iets gaat gebeuren, wat doe je dan online?

Als er geen hoop is, waarom zou je dan aandacht besteden?

Als er geen hoop is, waarom zou je dan commentaar geven?

We hebben net gezien hoe Trump het onmogelijke voor elkaar kreeg, Elon is momenteel bezig de federale overheid te zuiveren en het grootste witwasplan in de wereldgeschiedenis bloot te leggen, RFK Jr. is bezig onze gezondheidsdiensten te zuiveren en onze voedselvoorziening te verbeteren, Tulsi is bezig onze inlichtingendiensten te zuiveren, Hegseth is bezig DEI/woke-onzin uit ons leger te zuiveren, Kash is nu directeur van de FBI, Trump onderhandelt over een einde aan WO3, en het is pas een maand geleden...

Trump en zijn team hebben laten zien dat ze Trumps campagnebeloften kunnen en zullen waarmaken, en de trend blijft toenemen.

Het onmogelijke gebeurt al.

Dorothé

Trump kondigt aan dat hij en Elon samen naar Fort Knox gaan om te “kijken of het goud er nog is”.

Ik zie niet in waarom ze dit tot zo’n grote productie zouden maken, tenzij er iets ongewoons is.

Op dit punt zou ik meer verrast zijn als het goud er is.

Dorothé

1740395392624.png
Je ziet misschien berichten dat Zelensky bereid is af te treden, maar ik kan je vertellen dat hij er nooit iets over te zeggen heeft gehad.

Zelensky is een marionet van de CIA/Buitenlandse Zaken, en nu heeft Trump de sleutels van het kasteel.

Elk gesprek van Zelensky is puur theater.

Trump en Poetin hebben al besloten over het lot van Zelensky, en als hij weigert, wordt de geld- en munitiestroom afgesloten, zal Oekraïne snel instorten omdat hun frontlinies al steeds verder verslechteren, en Poetin zal hoe dan ook heel Oekraïne innemen.

Zelensky heeft helemaal geen invloed. Hij doet alsof hij vecht voor Oekraïne aan de onderhandelingstafel, maar in werkelijkheid is het lot van Zelensky al bezegeld.

Er is geen scenario waarin Zelensky aan de macht blijft.

Dorothé

Dat Joy Reid is geannuleerd, is een verdere bevestiging dat we de informatieoorlog domineren.

Burgerjournalisten blijven ons bereik en onze invloed vergroten, terwijl MSM-propagandisten snel irrelevant worden.

De MSM-spreuk heeft zijn kracht verloren. De mensen worden wakker.

Terugblik naar Reid op 07/01/24, naar een van haar meest gestoorde segmenten aller tijden, slechts een paar dagen na het Trump/Biden-debat:

Dorothé

1740395514117.png
Trump benoemt Dan Bongino als de volgende adjunct-directeur van de FBI!

Hij wordt de volgende in rang van Kash en zal helpen bij het leiden van de aankomende FBI-zuivering.

Dan weet zeker hoe het spel gespeeld wordt en waar de lichamen begraven liggen.

We hebben nu twee MAGA-pitbulls die de leiding hebben over de FBI. 😈

Dorothé

Terugblik naar 02/02/25, de nieuwe adjunct-directeur van de FBI, Dan Bongino, praat over de zuivering bij USAID.

Hij verwijst naar een van mijn berichten over de Trump-regering die "weet waar de lichamen begraven liggen".

Nu sluit hij zich aan bij het Trump-team in de jacht.

Laat de spelletjes beginnen!

Dorothé

Trump zegt dat er deals worden afgerond om het conflict in Oekraïne te beëindigen, en dat Zelensky volgende week misschien naar de VS komt om een overeenkomst te tekenen.

Zelensky kan huilen zoveel hij wil. De oorlog ZAL eindigen en Trump wil onze $350 miljard terug.

Dorothé

ZEER interessant 👀

Trump weigert Poetin een dictator te noemen!

Verslaggever: "Je noemde Zelensky een dictator, zou je dezelfde woorden gebruiken over Poetin?"

Trump: "Ik gebruik die woorden niet lichtzinnig".

Zelensky annuleerde verkiezingen, terwijl Poetin verkiezingen hield en 88% van de stemmen won.

Dorothé

1740433322083.png
Het is officieel drie jaar geleden dat ik alles liet vallen en helemaal voor het leven ging als fulltime burgerjournalist.

Ik wilde iedereen bedanken die mij een kans heeft gegeven en ik wil al mijn abonnees/volgers bedanken die dit allemaal mogelijk maken.

Het is een hele reis geweest. Ik weet niet precies wat ik verwachtte toen ik de sprong waagde, maar ik had nooit gedacht dat ik zo'n impact zou hebben en ik kan niet dankbaarder zijn om deel te nemen aan deze historische beweging waarin we ons bevinden.

Mijn belofte aan jou vandaag is dezelfde als toen ik begon:

-Mijn content zal altijd gratis zijn
-Er zal nooit een betaalmuur zijn
-Er zal nooit clickbait zijn
-Ik zal nooit winst boven de waarheid of de missie stellen

Bedankt voor al jullie steun en ik kijk uit naar de komende gevechten.

Dorothé

1740457254037.png
Holy shit… het is nu echt interessant geworden.

De VS stemde met Rusland, tegen de VN-resolutie van Oekraïne, die de Russische oorlog in Oekraïne veroordeelde.

Dit is de eerste keer dat de VS en Rusland aan dezelfde kant staan van een VN-stemming over Oekraïne sinds het conflict begon.

Dit is het bewijs dat het wereldwijde politieke landschap drastisch verandert en de kans voor de VS om zich bij Rusland aan te sluiten op andere gebieden is zojuist enorm toegenomen. Dit geeft me hoop dat de VS onder de nieuwe Amerikaanse regering anders zal stemmen over andere onderwerpen bij de VN, bijvoorbeeld de biolabs in Oekraïne en de beschuldigingen van Rusland/China over de ontwikkeling van Amerikaanse biowapens.

Dit is de bevestiging dat Trump de waarheid over Oekraïne kent. Hij weet het en hij begint echte actie te ondernemen.

Dorothé

Oekraïne heeft ingestemd met de voorwaarden van Trumps minerale deal!

We zijn een stap dichter bij vrede!

Zelensky komt naar verluidt vrijdag naar de VS om de deal te finaliseren, waarbij Oekraïne 50% van hun zeldzame aardmetalen moet afstaan om de VS terug te betalen.

Dit betekent dat een deal met Rusland voor de deur staat en de Derde Wereldoorlog is geannuleerd.

Belangrijk om op te merken is dat deze deal naar verluidt GEEN veiligheidsgaranties voor Oekraïne bevat, waar Oekraïne op aandrong.

Het is ook belangrijk om op te merken dat Trump aanvankelijk 2x vroeg wat wij betaalden. Hij eiste meer dan $ 500 miljard aan terugbetaling en haalde dat uit de deal om een overeenkomst te bereiken. De highball/lowball-techniek is een hoofdbestanddeel van Trumps onderhandelingstactieken. Hij komt met wilde en ogenschijnlijk onrealistische eisen en trekt zich dan terug voor een redelijkere overeenkomst om het te laten lijken alsof hij eerlijk en evenwichtig is, maar hij krijgt wat hij echt wilde, waardoor de illusie van een compromis ontstaat.

Houd deze tactiek in gedachten wanneer u andere onderhandelingen van Trump analyseert, zoals die met Canada, Groenland, Panama, etc. Er zit een methode in de waanzin.

Dorothé

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.576
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug