BioClandestine

Trump wordt gevraagd naar de onderhandelingen met Rusland.

Trump zegt openlijk dat Oekraïne “de NAVO kan vergeten”, en hij wijst er terecht op dat “dat waarschijnlijk de reden is dat het hele gedoe is begonnen”.

Trump weet wie deze oorlog is begonnen, en dat was niet Rusland.

Dorothé

Rep. Crockett zegt dat complottheorieën en DOGE “mensen doden”.

Vervolgens beweert ze dat Trumps vredesonderhandelingen met Rusland “ons letterlijk in een internationale crisis brengen”.

We zitten al in een internationale crisis die Biden/Obama heeft gecreëerd, en nu roepen de Democraten dat Trump hun rotzooi opruimt en hun criminaliteit blootlegt.

Crockett blijft zichzelf en de Democratische partij voor gek zetten, elke keer dat ze haar mond opendoet. De Republikeinen zijn zeker niet perfect, maar de Democraten zijn een absolute clownshow.

Dorothé

1740630077447.png
Critici van Trump, en zelfs veel van zijn aanhangers, vinden het niet leuk dat Trump vriendschappelijke relaties heeft met onze vermeende 'vijanden' zoals Poetin en Xi.

Deze mensen zien de waarde niet in van het bevrienden van je 'vijanden'.

"De ultieme kunst van oorlog is om de vijand te onderwerpen zonder te vechten."

Veel te veel Amerikanen zijn verslaafd aan het idee dat we Rusland en China MOETEN verslaan, simpelweg omdat ons al tientallen jaren is verteld dat ze onze vijanden zijn. Wat als ze dat niet waren? Wat als we gewoon zouden instemmen om geen vijanden te zijn, en zo de noodzaak van WO3 zouden elimineren?

Trump erkent dat de beste uitkomst voor het Amerikaanse volk en de wereld, diplomatie is, geen wereldoorlog. Als je de waarde daarvan niet kunt inzien, moet je je denken verruimen.

Dorothé

Oké, dit is mijn mening over de Epstein-dossiers:

Rep. Luna vroeg het DOJ naar de Epstein/JFK/RFK/MLK-dossiers, en het DOJ zei in feite niets, maar ze hebben ons misschien wel een hint gegeven.

Trumps DOJ noemde de "integriteit van strafrechtelijke onderzoeken en vervolgingen".

Ik ben geen juridisch expert, maar het klinkt alsof ze proberen te zeggen dat er momenteel onderzoeken gaande zijn. Natuurlijk kan het gewoon juridisch jargon zijn of een doofpotaffaire, zoals sommigen beweren, maar misschien is er een goede reden dat we de lijst nog niet hebben.

Is het niet logischer om de cliënten en de betrokkenen al te laten onderzoeken en arresteren VOORDAT de cliëntenlijst openbaar wordt gemaakt?

Zou het hele onderzoek en de vervolgingen niet in gevaar komen als de lijst wordt vrijgegeven voordat alle eenden op een rijtje staan? Als er vooraanstaande politici en figuren bij betrokken zijn, wat betekent dat dan voor NATSEC? Er zijn zoveel variabelen bij betrokken.

Uiteindelijk vertrouw ik erop dat Trump en zijn aangestelden hun plan uitvoeren. Als we ooit gerechtigheid willen zien, zullen we het zien wanneer we het zien, en ik denk niet dat het klagen erover op sociale media het tempo of de uitkomst van het proces zal veranderen.

Heeft Kash te veel beloofd om de Epstein-lijst op "dag 1" vrij te geven? Misschien wel, maar dat betekent niet dat de hemel instort. Misschien is er een goede reden.

Dorothé

Pam Bondi op Jesse Watters spreekt net over de status van de Epstein-dossiers!

Ze zegt dat ze de dossiers doornemen om de informatie van de 250+ slachtoffers te beschermen, maar dat we morgen "wat Epstein-informatie zullen zien die wordt vrijgegeven" door het DOJ.

Zoals ik net zei, Trump en zijn team hebben hun zaken op orde en zullen alles vrijgeven als ze het gevoel hebben dat ze alles op orde hebben voor openbare bekendmaking. Zoals Bondi schetst, was de 'vertraging' om een goede reden en moet iedereen Trump en zijn team gewoon hun werk laten doen.

Het gebeurt.

Dorothé

Om het duidelijk te maken,

AG Bondi zei dat we "wat" informatie over Epstein zouden zien, en zei toen "hopelijk morgen".

Beheer uw verwachtingen dienovereenkomstig.

Ik zou durven wedden dat dit DECLAS-proces in verteerbare stukken zal worden verdeeld, in plaats van alles in één keer vrij te geven. Ik begrijp dat velen van u dit idee haten en alles meteen willen, maar ik betwijfel of dat het geval zal zijn, en Bondi's opmerkingen over "wat" van de informatie lijken te suggereren dat dit het meest waarschijnlijke scenario is.

Uiteindelijk is mijn standpunt gewoon om af te wachten wat we krijgen, en dan kunnen we er dienovereenkomstig op reageren. Ik vertrouw erop dat Trump en zijn team een gedetailleerd plan hebben over hoe ze deze informatie willen vrijgeven voor maximale blootstelling en publiek begrip.

Er zit een methode in de waanzin.

Dorothé

Senator Blackburn met een belangrijke update over de Epstein-dossiers.

Ze zegt dat dit een "fase 1-release" zal zijn en dat er "meer zal volgen".

Dit bevestigt mijn gedachte dat dit een gespreid DECLAS-proces zal zijn om de blootstelling en het publieke begrip te maximaliseren.

Dit proces zal in verteerbare stukken worden uitgevoerd. Ik begrijp dat velen van jullie dit idee niet leuk vinden en dat jullie het allemaal meteen willen, maar dit is hoe het gaat gebeuren, ongeacht wat jullie willen.

Houd er rekening mee dat welke informatie we vandaag of in de nabije toekomst ook krijgen, er later meer informatie zal zijn. Dit zal een normalisatieproces zijn, geen pleisterscheur.

Dorothé

Trump sluit elke mogelijkheid uit dat Oekraïne ooit lid wordt van de NAVO.

"Dat gaat gewoon niet gebeuren. Dat is waar dit hele gedoe mee begon."

Ik waardeer hoe Trump hier de vierde muur doorbreekt en het gewoon zegt zoals het is. Geen omwegen meer. Het is het expansionisme van de NAVO dat Poetin tot actie aanzette, en Trump is niet bang om dat te erkennen.

Een zeldzaam moment van realisme in de Amerikaanse politiek.

Dorothé

1740717717060.png
🔥Het gebeurt!🔥

AG Bondi heeft de FBI zojuist opdracht gegeven om de "volledige en complete Epstein-dossiers", inclusief documenten, audio, video, etc., morgen om 8:00 uur op haar bureau te bezorgen.

Ze bevestigt ook dat er openbaarmaking zal plaatsvinden, maar dat ze ervoor zullen zorgen dat de privacy van de slachtoffers wordt beschermd.

Met andere woorden, we zullen uiteindelijk alles krijgen, Trumps aangestelden werken ijverig om de klus te klaren en iedereen moet gewoon ontspannen.

Wat we ook krijgen in "Fase 1" is slechts het begin en er zal meer komen, vandaar het gebruik van "fases".

Bondi is extreem transparant en laat ons weten wat er aan de hand is, en het proces van openbaarmaking is gaande! Ja, de Deep State zal zich verzetten, maar Trump en zijn aangestelden werken actief aan het bereiken van "transparantie voor het Amerikaanse volk".

Doothé

Ik denk dat ik op een andere planeet leef dan de rest van het internet.

Ik ben nu dolgelukkig 😂

Het enige wat ik zie is bewijs dat Trumps benoemingen de volledige macht van hun ambten gebruiken om deze Epstein-situatie bloot te leggen.

Krijgen ze weerstand? Ja. Maar hadden we niet verwacht dat ze weerstand zouden krijgen? En bewijst weerstand niet dat ze het doel voorbij zijn? Bewijst weerstand niet dat Bondi en Kash een aparte entiteit zijn van de gevestigde bureaucratie? Bewijst weerstand niet dat de Deep State iets te verbergen heeft?

Het enige wat ik zie is dat Trump en zijn team het serieus menen met het blootleggen van de Epstein-situatie en dat ze een actieplan hebben om het openbaar te maken. Je mag het plan bekritiseren, maar er is tenminste een plan. Als je het plan niet leuk vindt, dan doe je over 4 jaar mee aan de presidentsverkiezingen en win je, en dan kun je je plan uitvoeren. Tot die tijd is Trump jullie president, en dit is zijn plan, en we hebben geen andere keus dan te zien hoe het uitpakt.

Wat ik absoluut zeker weet, is dat mensen die op internet zeuren, het tempo of de uitkomst van de operatie niet zullen veranderen.

Meer logica. Meer observatie. Meer analyse. Minder emotie.

Dorothé

1740717848750.png
FBI-directeur Kash spreekt over de huidige situatie met de Epstein-dossiers! 🔥

Hij beweert dat "er geen doofpotaffaires, geen ontbrekende documenten en geen steen onberoerd zal blijven".

Trump, Bondi en Kash proberen legitiem deze Epstein-situatie bloot te leggen en de Deep State vecht terug met de beperkte macht die ze nog hebben. Dit werd altijd verwacht.

Trump, Bondi en Kash weten allemaal dat het NY FBI-veldkantoor duizenden documenten, audio, video, enz. achterhoudt en Kash is transparant tegenover de mensen en vertelt ons dat hij de bodem van de zaak zal bereiken en dat er niets verloren zal gaan.

Het feit dat de huidige directeur van de FBI dit zegt, is op zichzelf al een wonder.

Dorothé

Dus wat hebben we vandaag geleerd?

We hebben geleerd dat Trump, Bondi en Kash legitiem proberen de Epstein-situatie bloot te leggen, en dat het SDNY-kantoor duizenden bestanden, audio, video, enz. achterhoudt.

Maar Bondi en Kash hebben ze door en gebruiken de macht van hun kantoren om de SDNY te dwingen alles morgenvroeg over te dragen.

We hebben ook geleerd dat er meerdere "fases" van informatie zullen zijn die worden vrijgegeven, wat betekent dat er meer informatie komt.

En hoewel de informatie in fase 1 misschien niet "nieuw" is voor degenen onder ons die diep in de politieke ruimte zitten en dit verhaal al jaren volgen, is deze informatie nieuw voor miljoenen normies die nog nooit iets van dit spul hebben gezien, en nu wordt het overal op hun sociale mediafeeds gegooid, afkomstig van de officiële website van het Amerikaanse ministerie van Justitie. Dat heeft SERIEUZE waarde.

We hebben dus geleerd dat Trump en zijn benoemingen een plan hebben, dat ze op de hoogte zijn van het duistere spel, dat ze vastbesloten zijn om deze informatie aan ons te geven, dat ze ervan overtuigd zijn dat ze zullen slagen, dat ze actie ondernemen om het te laten gebeuren, dat ze transparant zijn tegenover het publiek, en dat het nog geen week geleden is dat Kash werd beëdigd als directeur van de FBI, wat betekent dat dit duidelijk bovenaan de prioriteitenlijst staat.

Ik suggereer nogmaals dat misschien, misschien wel, de hemel niet instort. 😂

Ik zou zelfs willen beweren dat het precies het tegenovergestelde is.

Dorothé

1740770620449.png
Elon mengt zich in de hele Epstein-dossiers-situatie.

Hij citeert een bericht over het geven van AG Bondi een kans om haar werk te doen, en dat haar bedoelingen waar zijn.

Hij zegt eigenlijk dat de Deep State terugvecht en dat we geduld moeten hebben.

Dorothé

1740770674908.png
Elon zegt dat Bondi en Kash hun werk doen en vechten tegen de vastgeroeste bureaucratie.

Kash verzekerde ons dat we transparantie zullen zien en dat er niets zal worden verdoezeld.

Als je boos wilt zijn, richt je dan op de juiste mensen, namelijk het FBI Field Office in NY dat de informatie achterhoudt.

NIET Kash, Bondi en Trump, die actief proberen deze informatie naar je toe te brengen.

Dorothé

Zelensky arriveert in het Witte Huis om de economische deal met Trump te finaliseren.

Trump trollt hem voor de hele wereld en zegt: "hij is vandaag helemaal opgekleed".

Absoluut barbaars 😂

Dorothé

HEILIGE SHIT 👀

Trump, Vance en Zelensky raken in een verhitte discussie en schreeuwen tegen elkaar in het Witte Huis!

Trump moet Zelensky eraan herinneren dat de enige reden dat hij nog leeft, is vanwege onze financiering en wapens.

MOET JE ZIEN!

Dorothé

1740770999693.png
Wauw…

Trump gaf vandaag een verklaring af over Zelensky's respectloze gedrag in het Witte Huis.

Trump zegt dat Zelensky "niet klaar is voor vrede".

Zelensky wil de VS gebruiken om de oorlog gaande te houden en geld te laten stromen, en Trump wil daar niets van weten.

Gekke dingen.

Dorothé

1740771052632.png
Er valt veel te ontwarren aan het Zelensky-debacle in het Witte Huis vandaag.

Maar mijn eerste conclusie is dat Trump net de optiek heeft gekregen die hij nodig had om Zelensky de grond in te boren.

Trump helpt Oekraïne misschien helemaal niet meer, en Ruslands einde van de deal is waarschijnlijk net wat zoeter geworden.

Nu kan Trump milder zijn tegenover Rusland in onderhandelingen, en Zelensky heeft zichzelf gevestigd als een irrelevante verkeersdrempel op de weg naar vrede.

Zelensky is zojuist zijn meest waardevolle bezit kwijtgeraakt, namelijk Trumps diplomatie. Nu geeft Trump Oekraïne misschien helemaal niets meer.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.566
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan