BioClandestine

1675494147617.png
Dames en heren,

Met groot genoegen deel ik u mede, dat ik nu geverifieerd ben op Twitter.

Een "in ongenade gevallen Russische bron" verbannen naar de randen van het internet, om terug te keren met een digitaal leger in zijn rug en rode pillen in de kamer.

Iedereen houdt van een comeback verhaal.

Dorothé

Ogen op.

Alle nieuwsstations vragen of ze deze video mogen gebruiken.

Het lijkt legitiem en bevestigd door andere getuigen.

Er is iets uit de lucht geschoten in Montana.

Eyes on.

All the news stations are asking to use this video.

It appears to be legitimate and corroborated by other witnesses.

Something has been shot out of the sky in Montana.

Twitter ()
Dolly Moore
Ok, so here’s what I just caught I few minutes ago out my window. I saw a jet go by so fast and then explosion in the sky. Holy crap! Billings MT.

Dorothé

Voor degenen die het niet weten:

China beschuldigde de VS ook van biologische fouten. Ze waren het bij de VN formeel eens met de bevindingen van Russisch MIL, en willen dat de VS worden onderzocht.

China beschuldigde de VS van het sturen van "200 miljoen dollar" naar Oekraïense Biolabs.

Pertinent, niet?

Newsweek (https://www.newsweek.com/china-calls-us-clarify-rumor-alleged-biological-weapons-1687974?amp=1)
China Calls on U.S. to 'Clarify' Rumor of Alleged Biological Weapons
Chinese Foreign Ministry spokesperson Zhao Lijian urged American leaders to provide "thorough clarification" regarding the nation's biological military activities.

Dorothé

Dit is het moment waarop Zelensky zich realiseert dat Trump het weet.

Je kunt de paniek in zijn ogen zien.

Gezien de omvang van wat Zelensky probeerde te verbergen, is het logisch waarom hij zo nerveus was...

Dorothé

Belangrijke thread over Chinese MIL en hun standpunt over de VS Biolabs in Oekraïne.

Alle escalaties in de geopolitiek zijn terug te voeren op het feit dat Rusland en China de VS beschuldigen van het maken van biologische wapens in Oekraïne.

En het Amerikaanse publiek heeft geen idee.

MOET LEZEN!

Twitter ()
Clandestine
1) Since the public are on the topic of China, let’s share a video from The Ministry of National Defense from the PRC, on 3/25/22.

Americans are largely unaware that China has also been demanding for investigations into the US biological activity in Ukraine and abroad.

Dorothé

WATCH - De inlichtingen-, surveillance- en verkenningsmogelijkheden van spionageballonnen op grote hoogte.

Welke informatie verzamelde de Chinese spionage ballon?

@KanekoaTheGreat

Dorothé

Wil de Amerikaanse regering niet ontdekken wie de ziekteverwekker heeft gemaakt die 6,84 miljoen mensen heeft gedood?

Niet alleen zijn ze niet geïnteresseerd, ze censureren journalisten en wetenschappers die zich erover uitlaten.

Mensen, de Amerikaanse regering is gecompromitteerd.

Twitter ()
Dr. Andrew G. Huff
The Russian Federation has requested my assistance with investigating the biolabs in Ukraine.

I have respectfully declined.

Funny, the Russian government has asked me for my help to investigate COVID/biolabs and our own US Congress has not.

@RenzTom @RepMTG

Dorothé

Er zitten 3 mensen in de auto.

Iemand laat een scheet.

Personen A en B worden boos, en eisen dat de persoon die een scheet liet opbiecht en stopt met scheten laten.

Persoon C negeert de beschuldigingen van personen A en B, noemt hen leugenaars en eist dan dat het niet belangrijk is om uit te zoeken wie een scheet liet.

Wie liet een scheet?

Dorothé

Voor degenen die mijn loyaliteit aan de VS in twijfel trekken:

Mijn loyaliteit ligt niet bij een regering. Mijn loyaliteit ligt bij het volk.

De onschuldigen die zichzelf vinden als onwillige pionnen van de kwaadwillenden. Zij zijn het die ik dien.

De welvaart van het volk is mijn missie. Niets meer.

"Incompetentie mag niet beloond worden met blinde loyaliteit. Zolang ik mijn ogen heb, zal ik ze gebruiken".

-Lord Varys

Dus vergeef me als ik de Amerikaanse regering niet blindelings steun als we ze hebben betrapt op het liegen over elk belangrijk detail over de C19 "pandemie".

Dorothé

Het groeiende bewijsmateriaal wijst er sterk op dat SARS-CoV-2 door mensen is gemaakt.

IEDEREEN die niet wil uitzoeken wie verantwoordelijk is voor de ziekteverwekker die bijna 7 miljoen mensen doodde... is een vijand.

Gij zult ze herkennen aan hun vruchten.

Dorothé

De regering Obama heeft in 2014 de gekozen regering van Oekraïne omvergeworpen.

John McCain riep demonstranten op, en Victoria Nuland werd op band betrapt toen ze de nieuwe regering van Oekraïne plande.

Welke rol heeft dit gespeeld in de huidige NAVO oorlog in Oekraïne?
The Obama administration overthrew Ukraine's elected government in 2014.

@KanekoaTheGreat

Dorothé

Flashback, 1/18/22:

Mijn artikel over de NIH e-mails verkregen door FOIA, waaruit blijkt dat Fauci en Collins 's werelds beste virologen en biologen die suggereerden dat SARS-CoV-2 door mensen was gemaakt, het zwijgen hebben opgelegd en gecensureerd.

Deze kennis is nodig om het volledige plaatje te zien. MOET LEZEN

Twitter ()
Clandestine
1) This thread will breakdown source material between America’s top scientists and health officials @NIH , recently made available via FOIA. Thanks to @Jim_Jordan and @JamesComer , we have the emails

Dorothé

1675630309054.png
Het lijkt erop dat we Dinesh nu volledig aan boord hebben. We blijven stoom opbouwen!

Consequent toegepaste druk zal leiden tot een groter publiek bewustzijn, en misschien overtuigen we zelfs goede acteurs binnen de GOP, zoals Jim Jordan, om Metabiota te onderzoeken, en de hele zaak op te blazen.

NIET VERTROUWEN!

Dorothé

Als Trump 2 bolletjes ijs krijgt, hebben de linkse media een volledig panel van 'deskundigen' en 24 uur per dag aandacht.

Wanneer Poetin een oorlog begint om door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne te neutraliseren, waarvan sommige gedeeltelijk eigendom zijn van Hunter Biden, zijn de linkse media nergens te bekennen.

Dorothé

Dr. Andrew Huff spreekt over het Amerikaanse biologische netwerk in Oekraïne, Metabiota, EcoHealth Alliance, Rosemont Seneca, de connecties van Hunter Biden, en de publieke acceptatie van de lab-leak oorsprong van SARS-CoV-2.

Het is tijd voor de ongemakkelijke gesprekken.

H/t Chief Nerd van Twitter

Dorothé

Liberale logica:

Trump's beleid steunen = CULT

Farmaceutische bedrijven aanbidden, baby's afslachten, journalisten/wetenschappers censureren, fundamentele menselijke anatomie/biologie negeren, zelfverminking van kinderen bevorderen, pedofilie normaliseren en satan verheerlijken = GEEN CULT.

Telegram (https://t.me/disclosetv/10482)
Disclose.tv
NEW - Sam Smith dresses as the devil in Satanic performance of "Unholy" during The Grammys.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan