BioClandestine

1697217928659.png
Ik: “Al het onschuldige leven is even heilig en we moeten doen wat we kunnen om al het burgerleven aan alle kanten te behouden en indien mogelijk verdere escalatie te voorkomen.”

Mijn vermelding: “Dus je bent een sympathisant van terroristen.”

Mij:

Dorothé
 
UNICEF is een VN-agentschap dat humanitaire hulp biedt aan kinderen over de hele wereld.

Ze melden dat er sinds zaterdag 1.417 doden zijn gevallen in Gaza.

447 waren kinderen en 248 vrouwen. Totaal 6.268 gewonden.

Is dit gerechtigheid? Zijn de Amerikanen hier voorstander van?

Reuters (https://www.reuters.com/world/middl...-1417-killed-israeli-strikes-gaza-2023-10-12/)
447 children and 248 women among 1,417 killed in Israeli strikes in Gaza
Some 447 children and 248 women are among the 1,417 killed in Israeli strikes in the Gaza Strip, the Palestinian Health Ministry s..

Dorothé
 
⚠️ONTWIKKELEN⚠️

Poetin zegt dat Rusland klaar is om te bemiddelen in de Hamas-oorlog in Israël!!!

Poetin blijft de meest rationele leider ter wereld en is bereid beide partijen te ontmoeten om een staakt-het-vuren te bewerkstelligen.

“Wat er nu toe doet is het stoppen van het bloedvergieten” - Poetin

The Moscow Times (https://www.themoscowtimes.com/2023/10/13/putin-says-russia-ready-to-mediate-israel-hamas-war-a82758)
Putin Says Russia 'Ready' to Mediate Israel-Hamas War
Moscow stands ready to work with “constructive” partners in helping reach a ceasefire between Israel and Hamas militants, Russian President Vladimir Putin said Friday. “What matters now is to stop the bloodshed,” the Russian leader said at a summit in Kyrgyzstan. “Russia is ready to coordinate with all constructive partners,” Putin added, while also echoing remarks he made earlier this week that there was “no alternative” to a two-state solution to the decades-long crisis.

Dorothé
 
1697218106546.png
1697218115929.png
🚨WAUW!🚨

CNN-verslaggever Sara Sidner, die verantwoordelijk is voor het virale segment over het nu ontkrachte rapport over onthoofde baby's, verontschuldigt zich voor de fout.

Ze geeft toe dat Israël het rapport nu niet kan bevestigen, dat het haar spijt en dat ze voorzichtiger had moeten zijn met haar woorden.

Dorothé
 
1697228250359.png
Zien jullie allemaal hoe krachtig psychologische manipulatie kan zijn?

De kop ‘40 onthoofde baby’s’ zorgde ervoor dat de Republikeinen blindelings het woord van CNN en JOE BIDEN geloofden…

Letterlijk de twee entiteiten die ze het minst vertrouwen... EN ZE GELOOFDEN HET TOCH!

Het bleek nepnieuws te zijn...

Dorothé
 
Ik heb altijd gedacht dat het de plicht van een journalist was om de waarheid vast te stellen, waar de feiten hen ook naartoe zouden kunnen leiden, ongeacht vooroordelen.

Het blijkt dat niet iedereen het met mij eens is.

Als je wilt dat je vooroordelen worden geaaid, ontvolg me dan.

Maar als je hoe dan ook de waarheid wilt nastreven, blijf dan in de buurt.

Dorothé
 
Ik ga voorzichtig te werk vanwege wat @charliekirk11 hier beschrijft.

De grens tussen Israël en Gaza is een van de veiligste grenzen ter wereld, Israël en de VS beschikken over de beste inlichtingen ter wereld, Iron Dome ging ten onder en Israël werd gewaarschuwd dat er een aanval zou kunnen plaatsvinden.

Combineer dit met hoe snel Israël escaleerde en schijnbaar graag niet alleen Hamas, maar de gehele Palestijnse bevolking uit Gaza wilde verwijderen.

Ook de Israëlische inlichtingendiensten lijken opeens weer aan het werk te zijn, nadat ze waarschuwingen uit Egypte hebben genegeerd en er niet in zijn geslaagd de aanvallen van Hamas te stoppen. Ze hadden geen idee wat er aan de hand was, maar gingen over van het laten vallen van luchtaanvallen op veronderstelde Hamas-posities, waarbij ze onderweg ruim 1.900 Palestijnse burgers doodden (volgens de VN).

Hoe goed? Wie heeft hier baat bij? Zeker niet Hamas of Palestina. Maar Israël heeft nu de niet aflatende steun om Palestina, Syrië, Libanon, burgers, wat ze maar willen, te bombarderen. Als Israël een excuus wilde om de controle over Palestijns land over te nemen, zou het hen betamen een aanval als deze te laten plaatsvinden.

Hetzelfde concept als 9/11.

Dan houd je rekening met de toch al enorme hoeveelheden wreedheidspropaganda. De hoax over het onthoofden van baby's had een aanzienlijke invloed op de emoties van de wereld en hielp Israël het publiek ervan te overtuigen dat hun komende reactie gerechtvaardigd is, ongeacht hoeveel burgers ze hebben gedood met bijkomende schade. Ze hebben een groot deel van het Amerikaanse publiek ervan overtuigd dat alle Palestijnen onmenselijke wilden zijn die het verdienen om uitgeroeid te worden, zelfs de kinderen. Allemaal gebaseerd op WILD overdreven beweringen die sindsdien zijn ontkracht. Maar het kwaad is al geschied.

Al deze gebeurtenissen zijn de voorlopers van genocide, en het lijkt erop dat deze al is begonnen, en veel Amerikanen juichen het toe.

Ja, Hamas-terroristen hebben burgers gedood, maar als je denkt dat het verhaal daar ophoudt, heb je niet opgelet.

Dorothé
 
⚠️GENOCIDEALERT⚠️

De Israëlische president Isaac Herzog zegt het rustige gedeelte hardop!

Hij beweert dat Israël onder het internationaal recht opereert, omdat de “hele natie” Palestina “verantwoordelijk is”.

“Deze retoriek dat burgers zich niet bewust zijn, niet geïnformeerd, is absoluut niet waar. Ze hadden in opstand kunnen komen, ze hadden tegen dat kwaadaardige regime kunnen vechten.”

HOLY SHIT… Israël voelt zich op zijn gemak bij het afslachten van burgers omdat zij, volgens hun president, de Palestijnse burgers letterlijk beschouwen als militaire strijders die ook verantwoordelijk zijn voor de Hamas-aanvallen. Israël zegt dat Palestijnse burgers niet bestaan...

Laat ik dat nog eens zeggen. De Israëlische president heeft zojuist ruim vijf miljoen burgers, waarvan de helft kinderen, de schuld gegeven van de Hamas-aanvallen, en vindt dat het hun schuld is en dat zij het waard zijn om uitgeroeid te worden...

Mensen... dit is een genocide.

Ik kan nu ondubbelzinnig zeggen dat ik Israël niet alleen niet steun, maar hen ook volledig veroordeel.

🚨KIJK EN DEEL🚨

Dorothé
 
Mede-Amerikanen,

Als je denkt dat burgers van een land het waard zijn om te sterven vanwege de misdaden van hun regering...

Jongen, heb ik wat nieuws voor je 😂

Dorothé
 
Wie profiteert het meeste van dit alles?

De diepe staat. Waarom?

De MSM hebben het NIET over:

-Het kolossale falen van de NAVO in Oekraïne -Nazi's in het Canadese parlement
-Biden’s misdaden en afzetting
-De groeiende populariteit van Trump
-Het falen van de “vaccins”
-De oorsprong van C19

Poef! Weg.

Dorothé
 
1697393413140.png
Israël blijft wreedheidspropaganda pushen om de emoties van het publiek te manipuleren.

Merk op dat het bloed op het papier een lichte roze tint heeft, wat erop wijst dat de rode substantie op de vloer op waterbasis is en niet op bloed.

Dit is in scène gezet.

Waarom de noodzaak van bedrog?

Dorothé
 
Het is verbazingwekkend wat mensen zullen geloven als ze al een conclusie hebben bepaald.

Emotie is een krachtig instrument voor misleiding.

Dorothé
 
1697444825655.png
Eerlijk gezegd is het walgelijk hoeveel mensen mij hebben gedemoniseerd omdat ik JUIST sceptisch stond tegenover niet-geverifieerde rapporten.

Ik zou geprezen moeten worden voor het uitoefenen van journalistieke integriteit en het blootleggen van enorme onregelmatigheden in het verhaal, maar velen zijn er boos over.

Sorry dat ik accuraat ben.

Dorothé
 
1697444873594.png
De meesten van jullie zijn het vergeten, maar de meerderheid van de Conservatieven was al vroeg pro-Oekraïne.

Ik werd ZWAAR bekritiseerd door rechts, die beweerde dat ik een propagandist was die sympathiseerde met de Commie, omdat ik wees op onregelmatigheden in de berichtgeving door de MSM.

Verstreken tijd. Er zijn dingen veranderd.

Klinkt bekend?

Dorothé
 
Er zou een sprankje hoop kunnen zijn dat dit conflict zal de-escaleren.

Rusland dient morgen een voorstel voor een staakt-het-vuren in bij de VN, Iran zei dat het niet zal ingrijpen, en landen dringen er bij Israël op aan geen grondaanval in Gaza uit te voeren.

Misschien kunnen we op z'n minst WO3 vermijden.

Dorothé
 
1697461999802.png
Ik vind het geweldig hoe het publiek bereid is om blindelings de Israëlische MIL te geloven zonder bewijs.

Maar wanneer de Russische MIL de VS beschuldigt van het maken van biowapens, vergezeld van het papieren spoor, Amerikaanse subsidies, foto's in de faciliteiten, met gedetailleerde rapporten aan de VN...

Dat is ‘desinformatie’.

Ik ben gewoon benieuwd welke regeringen ik blindelings moet geloven, en welke ik moet negeren, hoeveel bewijs ze ook leveren. Als iemand mij die lijst zou kunnen bezorgen, zou dat geweldig zijn, want ik heb de memo duidelijk niet ontvangen.

Dorothé
 
De Chinese minister van Buitenlandse Zaken zegt dat Israël “buiten de reikwijdte van zelfverdediging” is gegaan en dat “China zich verzet en alle daden veroordeelt die burgers schade berokkenen”.

De buitensporige vergeldingsmaatregelen van Israël tegen burgers worden door het grootste deel van de wereld onder de loep genomen.

www.globaltimes.cn (https://www.globaltimes.cn/page/202310/1299847.shtml)
Chinese FM says Israel’s actions go beyond self-defense, calls to avoid collective punishment of Gaza people

Dorothé
 
1697480313368.png
Hallo @Jim_Jordan

Ik heb veel respect voor u en waardeer al het harde werk dat u als Congreslid hebt gedaan.

Het lijkt er echter op dat je de opdracht voor Spreker niet begrijpt, dus heb ik een stroomdiagram gemaakt om het eenvoudig te maken.

Als het niet de VS is, stuur mijn geld daar dan niet heen.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.033
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan