Birth certificate, soevereiniteit, common law

Mike,
Fantastisch, ik had al links en rechts eea gezien, maar hier ga ik induiken en zal dan wel weer posten.

Ik hoop dat veel meer mensen gaan beseffen wat voor een onderwerp dit is.

Bedankt voor de link. 👍

Sorry, docu is ruim een uur. Niet de beste docu ooit en de Engelse ondertiteling is duidelijk niet afkomstig van een geboren Engelstalige. Maar er zitten informatieve momenten tussen.

Mike

In bovenstaande link kom je ook een cursus tegen die je eea uitlegt over bovenstaand onderwerp en hoe te handelen.

Eea kost 10 euro puur symbolisch dus vanuit principe gedaan.

Dit wordt de nagel aan de doodskist voor de elite en de marionetten wat zich volks verrader noemt.

Daarom meedoen en niet twijfelen.

https://www.vrijmensinwording.nl/info/doe-mee

De link van Joke verwijst niet rechtstreeks naar het artikel, deze wel:

https://www.wanttoknow.nl/inspiratie/de-vrije-mens-vs-de-belastingdienst/

Mike

Ligt niet aan Joke, zie ik nu, maar aan WTK. Naar beneden scrollen en het artikel lezen met de titel De vrije mens en de Belastingdienst. Zo te zien is Burgerfront te laat en zijn deze lui hen voor.

Mike

Des te meer mensen zich met deze kwestie bezig gaan houden des te beter het is de bundeling van krachten en kennis komt vanzelf.

Ik kan het niet genoeg duidelijk maken verdiep je hierin en steun de mensen die hiermee bezig zijn ongeacht wie het is.

Ze zijn op dit moment je letterlijk de zuurstof om te functioneren aan het ontnemen dus wie de wet beheert beheert het leven.

Echter die wet is niet legitiem en als dat toegepast wordt vervalt alles wat je verhinderd om een schuldenvrij leven te leiden met ei ipv. lange ij wat het altijd geweest is maar gemaskeerd werd door je inkomen en of bijdrage partner.

Velen worden nu geconfronteerd wat werkelijk van belang is ....

Geldt dit principe van Mens en natuurlijke persoon ook voor Spanje ?

Aangezien heel de wereld onderdeel is van slavernij gebaseerd op leugens en een gekocht/gechanteerd rechtsysteem zou ik ondervoorbehoud - ja - zeggen.

Nog even over die cursus die Want To Know aanbiedt, deze is in elkaar gezet door Luca van Dintheren. Ik heb al vaker aangegeven dat ik deze man voor geen meter verrouw. Toen ik het WTK-artikel las, rook ik al onraad toen hij het onderscheid maakte tussen 'mens' en 'natuurlijk persoon'. Dit moet nl. zijn 'persoon' vs. 'natuurlijk persoon'. Luca wil je WEGLEIDEN van een natuurlijk persoon als mens, kijk uit voor deze man!

Mike

Ik vind dit ook heel raar klinken inderdaad. Heb dat artikel gelezen en doorgelinkt en iets klopt er niet was mijn gevoel.

Ik weet het ook niet met Luca van Dinter. Ik ken hem van zijn rechtzaken tegen de overheid inzake de deal van Ab Klink met een farmaceutisch bedrijf inzake de mexicaanse griepvaccinaties: beetje wat Viruswaanzin/viruswaarheid nu doet. De overheid wilde die deal destijds niet openbaar maken: daarom vroeg Luca als juridisch adviseur destijds namelijk via ik denk een WOB-verzoek. Uiteindelijk is het gelukt om openheid van zaken te krijgen, maar wel met heel veel zwartgemaakte passages.

Luca vormde in de tijd van het bekend worden van de Mexicaanse griep vanuit Stralingsarm Nederland toen ook een soort actiegroep met een aantal andere actievoerders en kwam daarmee regelmatig bijeen bij Stichting Emma in Utrecht (van de Unesco / VN), waar Luca de contactpersoon destijds van was. Hij later verdacht gemaakt als ´agent provocateur´. Hem werd verweten dat hij mensen iets liet tekenen dat ze ook afzagen van hun Nederlandse nationaliteit om zo je ergens op te geven dat je wereldburger zou worden (iets met een ´wereldburgerpaspoort´: de VN is daar ook voorstander van: dat wij wereldburgers worden en niet langer ´natieburgers´). Hier zie je ook dat hij zich beroept op zijn wereldburgerschap: ´Ik heb geen vaste woon- of verblijfplaats, ik ben een wereldburger.' https://www.ad.nl/binnenland/wonderlanders-wijken-voor-geweld-in-zelf-uitgeroepen-staat~ae578d01/ Ik weet niet of het waar is dat Luca van Dinter mensen aangezet zou hebben af te zien van hun Nederlandse nationaliteit. Zou het kloppen dan vind ik dat wel een ding. Zie ook de video die gaat over de OPPT (bancaire systeem 2.0): One People´s Public Trust waarvan vaststaat dat die iets heeft uit te staan met de Rothchildfamilie. Luca zou mensen hebben aangezet om een OPPT-contract te ondertekenen. Als je het contract met de OPPT ondertekent, doe je afstand van je bezittingen etc. : dan heb je eigenlijk weer een nieuw staatsburgerschap. Volgens degene van de video is het doel van dit soort agenten provocateurs om volkswoede op te wekken en het volk te dirigeren in de richting van een planetaire staatsgreep / dictatuur. De mensen achter de OPPT willen juist af van de nu nog bestaande natiestaten.

https://nl-nl.facebook.com/Voting4NoBody/posts/332541783616196

https://niburu.co/het-complot/8113-van-de-soevereine-regen-in-de-drup

Je hebt echt mensen die juist bewust geen nationaliteit willen hebben: ik heb naasten die in contact waren met zulke mensen die dat bewust niet hebben. Dat zijn meestal idealisten / libertair ingestelden / anarchisten met een flinke dot geld. Maar die kunnen nooit al te lang op 1 plek verblijven: sommigen nemen dat graag op de koop toe alle voors en tegens afwegend. Maar als je bijv. niet veel geld hebt en / of plaatsgebonden wil wonen, dan is dat echt niet zo handig: om geen nationaliteit te hebben.

Met dank aan onze vriend Santos.

Frank O'collins is een ex jezuiet als de info klopt en heeft vanuit de binnenkant gezien hoe zaken werken.

Hier n vid met uitleg over het maritieme ON(rechts systeem) waar wij onder vallen.

Hij heeft veel meer vids over dit onderwerp.

&list=PL8D435EBF8A19A68E

Hier nog n vid van Jordan Maxwell, Santos Bonacci en Akari Aryaca.

Met n life verslag in n rechtbank en hoe dat afgehandeld wordt en zie wat er gebeurt met de rechter.

En nog maar een van Frank O'collins.
Hij is n ex jezuiet en heeft vanuit de binnenkant eea gezien doet daar n boekje over open en wat dat betekent voor jouw en mij vanuit maritieme illegale wetgeving.

Dit is wat ik tot nu toe van het hele verhaal heb begrepen:

De machtselite weet dat deze aarde door God gegeven is en dat we deze slechts in bruikleen hebben. Niemand kan dan ook grondbezitter zijn, we kunnen hooguit een stuk land pachten in ruil voor een goed hoederschap daarvan. Dit zou ook als zodanig vastgelegd moeten worden in een contract niet onder maritiem recht maar landrecht (law of the land). Zo zijn wij mensen dan ook natuurlijke personen, individuen door God geschapen en geincarneerd/gematerialiseerd en dus onderdeel uitmakend van de vrije natuur. Dit is onder maritiem recht veranderd in 'persoon',  waarbij je geboorteakte een document is van bezit/eigenaarschap van jou als product, dat dient als onderpand van de door de machtselite gemaakte schulden. Het geeft hen ook het 'recht' om je kinderen af te nemen plus vele andere mensenrechtenschendingen. Je bent immers geen bezield mens maar een product.

De reden waarom grondrechten en mensenrechtenverdragen boven alle parlementaire wetten en lokale/regionale verordeningen staan is omdat er helemaal geen rechter nodig is om deze rechten toe te kennen, deze hebben we als natuurlijke personen reeds vanaf de geboorte, deze zijn door God gegeven en we zijn daarmee automatisch soeverein. Wat staat opgetekend in grondwetten en mensenrechtenverdragen zijn rechten die we automatisch reeds hebben. Dit betekent dat wij ons ook vrijelijk mogen bewegen en vestigen waar we ook maar willen op deze aarde. Hiervoor hebben we geen rijbewijs nodig en ook geen paspoort of ID-kaart. Het gaat telkens om het recht van het land vs. het recht van de zee, dat zijn de twee parallelle rechtssystemen die naast elkaar bestaan. Superbelangrijk om de exacte terminologie helder te krijgen en dan specifiek in een Europese context en niet in een Amerikaanse!

Mike

Mooi verwoord mike doordat je vanuit je werk een voorsprong heb is het wat makkelijker te behappen voor je en daarmee voor ons leesbaar hoe de vork in de steel zit.

Hoe nu verder is dit iets voor jeroen als zijnde onafhankelijk advocaat ?

Ik ben hierover in communicatie met Jeroen Sloendregt (ik neem aan dat je die Jeroen bedoelt), maar loop opnieuw tegen zijn koppigheid op. Hij denkt dat Luca van Dinther goed zit met zijn onderscheid tussen 'mens' vs. 'natuurlijk persoon'. Dit is juridish gezien NIET waar, de term 'mens' betekent juridisch gezien niets. Het onderscheid in juridische zin is 'natuurlijk persoon' vs. '(wettelijk, legaal) persoon'. Zie ook:

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Natuurlijk_persoon

https://legaldictionary.net/natural-person/

https://legal-dictionary.thefreedictionary.com/natural+person

https://www.lawnotes4u.in/2019/05/difference-between-natural-person-and-legal-person-jurisprudence.html

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan