JulianB
Well-known member
Vanuit wat ik geleerd heb over magie heeft een dergelijk sigillum een werkelijke kracht. Er zijn tal van sigillums die je als Magiër kunt gebruiken tijdens een ritueel om met diverse entiteiten in contact te komen. Hoe het precies werkt begrijp ik niet, maar het lijkt op het intappen op het gerelateerde krachtveld, afkomstig uit andere dimensies/realiteiten of kunstmatig gecreëerde 'Tulpa', dat wordt 'gevoerd' met aardse magie, rituelen en offers. Wellicht wordt dit vermenigvuldigd door de hoeveelheid getuigen, waardoor het wenselijk, danwel noodzakelijk is om te tonen bij een groot evenement als Parijs 2024. Als ik deze redenering iets doortrek is iedere vorm van ritueel met getuigenis van aanwezigen potentieel zeer krachtig. Helemaal als de betrokkenen heftige emoties ervaren.
Wellicht is bovenstaand onzin, ik speculeer slechts wat. Het is in ieder geval iets te simpel om te zeggen dat het alleen is maar is om te zeggen 'kijk ons nou dit event ownen'.
Wellicht betekent dit meer dan slechts een boodschap en is het bedoeld om energetisch iets in gang te zetten zoals ook bijvoorbeeld bekend is over de werkzaamheid van Mudra's.