Black Magic/Zwarte Magie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum

Vanuit wat ik geleerd heb over magie heeft een dergelijk sigillum een werkelijke kracht. Er zijn tal van sigillums die je als Magiër kunt gebruiken tijdens een ritueel om met diverse entiteiten in contact te komen. Hoe het precies werkt begrijp ik niet, maar het lijkt op het intappen op het gerelateerde krachtveld, afkomstig uit andere dimensies/realiteiten of kunstmatig gecreëerde 'Tulpa', dat wordt 'gevoerd' met aardse magie, rituelen en offers. Wellicht wordt dit vermenigvuldigd door de hoeveelheid getuigen, waardoor het wenselijk, danwel noodzakelijk is om te tonen bij een groot evenement als Parijs 2024. Als ik deze redenering iets doortrek is iedere vorm van ritueel met getuigenis van aanwezigen potentieel zeer krachtig. Helemaal als de betrokkenen heftige emoties ervaren.

Wellicht is bovenstaand onzin, ik speculeer slechts wat. Het is in ieder geval iets te simpel om te zeggen dat het alleen is maar is om te zeggen 'kijk ons nou dit event ownen😎'.



Wellicht betekent dit meer dan slechts een boodschap en is het bedoeld om energetisch iets in gang te zetten zoals ook bijvoorbeeld bekend is over de werkzaamheid van Mudra's.
 
Ik vind enkel 'act of worship' een Iets te eenvoudige uitleg, zoals ik hierboven al schreef.

Reden dat ik het hier noem omdat ik het me afvraag of het genocidale gedrag van 'israel' onder het toeziend oog van de werels ook niet een bepaalde energie teweegbrengt die Baphomet voedt...
 
Net zoals men energie ook goed kan benutten (zie ook Rupert Sheldrake). Het is ook bekend van telepathie. De oervolkeren gebruikten dit voor goede doelen.

Dorothé
 
Net zoals men energie ook goed kan benutten (zie ook Rupert Sheldrake). Het is ook bekend van telepathie. De oervolkeren gebruikten dit voor goede doelen.

Dorothé
Ja goeie, Dorothé.

Kan het zijn dat als 'het veld' de blauwdruk bevat, de materialisatie volgt? We kennen dit van de Dotcom radio jingle. Alles wordt twee keer gecreëerd; eerst in gedachten en dan in de realiteit...

Dus dat het efficiënter is om de blauwdruk te manipuleren dan de uitkomst van diezelfde blauwdruk?

Twee gedachten hier nog over:
1) Magie moet altijd gefocust zijn met zo min mogelijk 'ruis' op de lijn. Ieder individu heeft zijn eigen bril om de wereld te zien. Die diversiteit is leuk, maar voor het manipuleren van een morfogenetisch veld niet zo handig. Dit is ook een verklaring voor rituelen. Het volgen van strikte instructies (denk bijvoorbeeld ook aan het volgen van een recept in een kookboek) helpt om zoveel mogelijk in dezelfde mentale staat te komen. Hierop doorredenerend: als te veel complotwappies die ceremonie gaan terugkijken kan het wellicht zijn dat het doel van de ceremonie vervaagd en/of de kracht wordt verminderd (ik denk overigens dat dit zo is). Exposen heeft dus zin(?);
2) Manipulatie is een neutraal woord. Het kan ook voor de goede zaak gebruikt worden. Is Q niet toevallig ook een gedachtevorm, gedragen door een behoorlijke groep zeer fanatieke mensen? Het voedt energetisch gezien 'het veld' van de goede zaak en neemt de vijand de wind uit de zeilen.
 
De ziel kiest zijn pad al voordat de conceptie plaatsvindt. Hij kiest of hij man of vrouw is en bij welke ouders hij komt om zijn voltooiing van zijn bewustzijn plaats te laten vinden. De ruis die we t.g.v. woke etc. ervaren heeft grote invloed op de oorspronkelijke zielskeuze/bewustzijn. Natuurlijk is als gevolg van oorlogen, religies, geweld, misbruik etc. de ziel al beïnvloed en gaat hij een pad bewandelen om zichzelf te genezen. Woke is echter een nog ergere aanval op het zielenbewustzijn. Zielen die voor een geslacht d.m.v.. materialisatie gekozen hebben en daarmee willen groeien, komen d.m.v.. woke van hun pad en er vindt o.a. geslachtsverandering plaats met alle gevolgen van dien. De oorspronkelijke doelstelling van de mensheid om te kunnen voortbestaan komt daarmee onder druk te staan. Deze woke-beweging ontstaat door een satanische stroming en heeft helaas dus wel hele grote negatieve gevolgen. Dit alles met gebruikmaking van energie. Dus energie kun je positief en negatief benutten. Dit weten the powers.

Dorothé
 
De ziel kiest zijn pad al voordat de conceptie plaatsvindt. Hij kiest of hij man of vrouw is en bij welke ouders hij komt om zijn voltooiing van zijn bewustzijn plaats te laten vinden.

Totaal mee oneens. Dit zou inhouden dat een ziel bewust ouders 'kiest' die hun kind(eren) mishandelen of misbruiken. What's next? Omdat die ziel in een vorig leven hetzelfde heeft gedaan en nu zelf moet ervaren hoe dit is (karmagedachte)? Zelden zo'n onzin gehoord. Past ook niet bij het concept van vrije wil, geschonken door een LIEFDEVOLLE God en geen wraakzuchtige.

Mike
 
Trouwens als we de gehele Corona-story bezien, kunnen we stellen dat vele mensen deze zullen meenemen in hun graf. De ziel, het bewustzijn zal opnieuw situaties gaan opzoeken waarmee hij daarmee geconfronteerd wordt en uiteindelijk zal leren en zal zien hoe de hazen lopen. Dit leerproces is wezenlijk en zal ook leiden tot een nieuw zicht op wat er gebeurd is en mensen zullen het verschil tussen geveinsde veiligheid en echte vrijheid leren ontdekken. Gezien de Q-operatie zullen wij in dit leven al de waarheid leren bezien. Echter zijn velen dusdanig beschadigd dat hier nog meerdere incarnaties voor nodig zullen zijn om de echte betekenis van de materialisatie van het Goddelijke bewustzijn te ervaren.

Dorothé
 
Ik was er al bang voor: je bent besmet met de karmagedachte. Ik kan het hier niet meer mee oneens zijn!

Mike
 
Totaal mee oneens. Dit zou inhouden dat een ziel bewust ouders 'kiest' die hun kind(eren) mishandelen of misbruiken. What's next? Omdat die ziel in een vorig leven hetzelfde heeft gedaan en nu zelf moet ervaren hoe dit is (karmagedachte)? Zelden zo'n onzin gehoord. Past ook niet bij het concept van vrije wil, geschonken door een LIEFDEVOLLE God en geen wraakzuchtige.

Mike
Klinkt misschien anders dan ik wil zeggen. De ziel heeft veel meegemaakt en er zijn wonden die hij heeft opgedaan in zijn leven. Dit kunnen ook nog story's zijn van voorouders die hij in zijn bewustzijn meegenomen heeft. De ziel wil een ding en dat is gelukkig zijn, het paradijs op aarde. Heel vaak kiest hij een weg om van het verleden te leren, vaak zelfs met dezelfde zielen die hij al kent. Of daarmee het gehele pad al uitgestippeld is, nee, dat vermoed ik niet. Het gaat om de energie die hij opzoekt. iemand die bv. pestervaringen heeft meegemaakt in zijn verleden en hier geen goede komaf aan heeft weten te geven, zal weer in zo'n soort ervaring terechtkomen en dan moeten leren. Natuurlijk hebben we ook ons eigen verleden wat ook invloed heeft. Soms zijn er echter zaken die niet te duiden zijn en die kunnen dieper liggen. Dus,.....ik zeg niet dat een ziel het uitzoekt om een kind te zijn wat door pedofielen misbruikt gaat worden.

Dorothé
 
Let wel: De boosheid in de wereld die veroorzaakt wordt door de zionisten is daarmee NIET goed te praten. Ik geloof in GOD en het goede, maar er zijn dus negatieve krachten die ons ziek maken op bewustzijnsniveau en dat kan zich lichamelijk en geestelijk uiten.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.147
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan