Godsgeschenk
Well-known member
Mike, ik vind niet dat ik door een wesp gestoken op het woord Karma reageer. Ik ga er gewoon niet van uit en Zizou heeft mijn posts niet gelezen en legt mij zaken in de mond. Hoe ik erover denk heb ik beschreven. Een ziel kiest een pad door op het moment van conceptie in de levensvonk te gaan. Hij weet wat er in de zielen en de voorouderzielen gespeeld heeft en dat hij met bepaalde zaken moet gaan dealen. Dit kan zich lichamelijk of geestelijk uiten. Tja, zo lijken de kinderen ook op hun ouders of hebben de neus van grootvader of de onhebbelijkheid van oma... Ze weten dus waarvoor ze gaan, om te ervaren. Maar ze weten niet wat gaat komen, dat zou karma zijn. Alles wat zich ontvouwt na de conceptie wordt helaas in deze wereld verziekt door de boze krachten (wij zeggen hier Zionisten, maar er zijn al vele woorden voorbij gekomen, Elite, Deep State etc.). Het eigenlijke doel van het leven op aarde, het materialistische, is het ontdekken van goed-kwaad, het dualistische, maar zeker ook geluk ervaren en liefde. Dit wordt dus geheel verstoord door oorlogen en andere boosaardige zaken die de Zionisten ons door de strot duwen. Mocht een ziel dus helemaal niets hebben kunnen ervaren, kan hij dat in een volgend leven doen. Ik denk (maar dat is mijn persoonlijke noot) dat het bewustzijn, de ziel, steeds aardse cycli doormaakt om uiteindelijk geheel liefde te zijn.Je reageert als door een wesp gestoken op het woord 'karma', maar geef eens antwoord op de legitieme vragen van zizou.
Mike
De post van Zizou vond ik ongepast door de toon, de vragen gingen op jij en ik niveau. Vragen zijn goed, maar de toon impliceerde dat ik fout zat. Dat vind ik geen fijne communicatie.
Ik weet niet wat mijn leerproces op aarde is (!), maar door de vele jaren heen heb ik mij steeds in een hoek laten drukken en pas sinds kort kom ik voor mezelf op. Misschien kan dit dan wel eens iets te sterk zijn. Echter houd ik het altijd fatsoenlijk.
Dorothé
Laatst bewerkt: