Borstvoeding en het vervolg

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ook mijn blik er eens op geworpen, ik vind graatmager niet het goede woord, zit net op het randje.

Als je foto;s van Masai bekijkt, die zijn toch ook niet echt mollig.

Als zij graatmager is ben ik dat dus ook..

Ik vind haar wel een mooi lichaam hebben hoor.

Ik vind wel dat die mevrouw graatmager is, als je buik zo hol is en je de spieren op je buik kunt zien omdat je daar geen vet hebt ben je mager. Er staat ook een foto op van toen ze hoogzwanger was, ook geen grammetje vet te veel. Ik vind trouwens ook dat ze onnatuurlijk grote borsten heeft terwijl ze zo mager is, zou me niet verbazen als die niet helemaal echt zijn. Verder vind ik dat ze ook geen gezonde kleur heeft. Moeilijk te zeggen van een foto hoor maar ik zie daar nou niet bepaald het toonbeeld van gezondheid. Al eet je de hele dag vlees en bottenbouillon en vet, dat wil niet zeggen dat je niet toch te mager kunt worden.

Quote:
Ik vind trouwens ook dat ze onnatuurlijk grote borsten heeft terwijl ze zo mager is, zou me niet verbazen als die niet helemaal echt zijn

Normaliter heeft ze kleinere borsten. Het lijkt me logisch dat ze groter worden als je een baby moet voeden...

Borsten zijn vet, of je nu voedt of niet, als je magerder wordt worden ze kleiner. Zeker op de leeftijd waar die jongste van haar nu is sla je geen melk meer op, je maakt de melk als de baby drinkt. Het klierweefsel zou dan nog wel wat flinker kunnen zijn maar dat stelt niet zo veel voor. HEt is gewoon niet zo logisch om broodmager te zijn en wel grote borsten te hebben.

Quote:
Kijk eens naar deze Masai-schone en vertel me dan nog eens dat ze zo mager is.

bedoel je de middelste van fig. 43? :mrgreen:

Dat is niet graatmager, dat is een skelet met vel. Heb ooit een man gekend die opgevreten werd door de drugs. Je zag de gaten in zijn schedel door het vel heen. Dat men uberhaupt dan nog in leven is, bizar!

Om nog even terug te komen op die dame van 'The Primal Parent', het magere postuur zie je vaak bij mensen die aan paleo doen, zeker als ze er ook nog krachttraining bij doen. Het dieet bestaat weliswaar uit vlees en vis in combinatie met boter of kokosolie, maar vooral ook noten en salades staan op het menu. Zuivel wordt vaak gemeden. Toen ik paleo deed, viel ik vrijwel direct af. Dat voelde goed (met het schoonheidsideaal wat ik toen nog had), maar het was bij nader inzien niet goed met de smalle bouw die ik al had. Sinds WAPF (met veel rauwe melk) ben ik eindelijk breder geworden, zowel mijn heupen als mijn schouders. Dat was wel even wennen! Nu ben ik er erg blij mee.

Boterbloem, ging dat snel bij jou? En hoeveel breder? Want iets breder lijk ik ook al te worden maar zou niet uit m'n voegen willen knappen;)

Oh, dat wil ik ook, bredere heupen, met het oog op (ooit) een volgende bevalling! Hier gebeurt er nog weinig, alleen een lichte gewichtstoename ;-) Brede schouders heb ik al.

Quote:
Kijk eens naar deze Masai-schone en vertel me dan nog eens dat ze zo mager is.

Die foto doet niet af van het feit dat de meerderheid van de masaivrouwen en andere Oost-Afrikaanse nomadenvrouwen slank is en dus geen rubenesque figuur heeft. En zoals Henk zegt ziet die vrouw er zwanger uit.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan