Brood

Lievergezond I Feel you!

Ik heb dus ook te kampen met het een en ander wat blijkbaar niet goed functioneert in mijn lijf. Darmen zijn sowieso ontstoken en uit voedselintolerantie test blijkt dus dat ik een hoop dingen niet mag eten waaronder dus een hoop Wapf voeding ook niet.

Mijn behandelaar wil niet dat ik aan de gluten ga die zouden weer ontstekingen uitlokken in mijn darmen. Maar serieus ik zit met een zeer groot dilemma dat ik niet WEET wat ik moeten eten :| ik heb dus gister toch maar wit speltdesembrood gegeten met heel veel kokosolie.

Het liefst eet ik geen brood maar eieren en yoghurt,slagroom en kaas! Als ik dat allemaal zou mogen joh, serieus dikke middelvinger naar brood dat boeit me niet, ben er niet eens zo dol op! Maar leven op rijst en komkommer dat is ook geen optie dan ga ik dood hoor.

Vlees krijg ik ondanks HCL maagzuur van. Vis schijnt mij ook niet goed te doen. Wacht nog steeds op de scan die blokkades aan het licht gaat brengen.

 
Mijn man en kids eten brood van bakker bronswijk, ook heel goed brood! Als ze dan toch brood eten dan maar heel goed brood uiteraard en liefst ook spelt.

 
hoi Sampjes, heb je(ook) veel hongerkicks (zoals ik had)?

Ik heb zelf het gevoel dat hcl bij mij niet zo goed werkt.

 
Ja onwijs honger hele dag, maar ja ik eet dan ook weinig wat verzadigd dat is het probleem.

Dat idee heb ik ook met hcl. Ik ben nu naar eentje per dag omdat ik maagpijn kreeg en nu heb ik weer maagzuur iedere avond terwijl ik hcl neem bij het avondeten of net erna. Snap er niks van hoor.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.152
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan