heb gemaild met Cibdol met de vraag waarom hun olie goudgeel is als het van stengels/bladen en bloemtoppen gemaakt is?
antwoord:" onze olie was eerst zwart van kleur,dit had niet echt te maken met bladen/bloemen/of bloemknoppen maar vooral door het feit dat er van de cbd een pasta werd gemaakt die aangemengd met olijfolie,deze pasta was zwart van kleur en overheerste het eindprodukt.
De geavanceerde apparatuur die ze nu hebben zorgt ervoor dat de olie vloeibaarder is dan voorheen en helderder van kleur"
Nou,dan zal dan wel goed zijn?
had meer het idee zoals van dat je 100% Steviapoeder bestelt en dat het dan WIT blijkt te zijn ipv groen....
zo'n idee had ik met die olie ook een beetje,voor mijn gevoel moest die groenig zijn!
En sorry: ik had er zelf overheen gelezen dat er TOCH ergens op het doosje olijfolie vermeld stond,had het niet opgemerkt!
Voorlopig heb ik weer flesje Cibdol besteld,prijsverschillen voor 10 ml: goedkoopste 26,95 en duurste 35,00! scheelt nogal.
Heb het meebesteld bij Vitamientjenodig voor 28 euro omdat ik daar nog meer moest bestellen en zo geen verzendkosten had.